Vind ik niet, maar ik heb het dan ook meer over de warmte die binnen hangt.quote:
Dadelijk kog zo'n halfbakken zon erbij en je anus lekt zweet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:04 schreef THEFXR het volgende:
het zweet festijn is begonnen, 23 graden bij 68% LV
hoopt het voor niemand.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dadelijk kog zo'n halfbakken zon erbij en je anus lekt zweet.
Bedankt hiervoor, ik ben erg visueel ingesteld.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dadelijk kog zo'n halfbakken zon erbij en je anus lekt zweet.
Graag gedaan, maakt de dag net wat leuker tochquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bedankt hiervoor, ik ben erg visueel ingesteld.
[ afbeelding ]
Dat is ook een dingetje, het zal ongetwijfeld niet kloppen (want ervaring, anekdotisch etc) maar als het tegenwoordig regent regent het ook zo verschrikkelijk lang icm compleet grijs weerbeeld.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:32 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Zuid Limburg al de hele dag regen, echt non stop. Ellende.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is ook een dingetje, het zal ongetwijfeld niet kloppen (want ervaring, anekdotisch etc) maar als het tegenwoordig regent regent het ook zo verschrikkelijk lang icm compleet grijs weerbeeld.
Kwam vroeger natuurlijk ook voor, maar zo vaak?
en hoge LVquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:32 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Zuid Limburg al de hele dag regen, echt non stop. Ellende.
Dat is een DP van nog geen 17°C, komaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:04 schreef THEFXR het volgende:
het zweet festijn is begonnen, 23 graden bij 68% LV
Geef mij maar gewoon 18 graden danquote:Op woensdag 31 juli 2024 14:45 schreef Elan het volgende:
25 graden met een luchtvochtigheid van 70%, ronduit smerig weer
Niet bestelbaar staat er.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/producten/product/wi123843/ah-kruidnoten
In de winkel wel, zal straks wel ff foto maken hier liggen ze ook bij Appie namelijk.quote:
Weekje sneeuw is wel maximaal wat je mag verwachten. Maar eerder een paar dagen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:20 schreef Xenorium het volgende:
Moet wel zeggen dat na de kids zomervakantie het allemaal best rap gaat en voor je het weet zit je al weer in de feestdagen..
Hopelijk nu eens een keer geen herfst in de winter en in de lente. De herfst mag dan wel de herfst zijn, alhoewel beetje minder neerslag mag ook.
Gewoon lekker witte winter die goed koud is, wat zou dat ook weer eens super zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |