SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Speciaal voor 4ebebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Kaneelstokje op 30-07-2024 20:18:33 ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik denk helemaal nietsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat mensen mijn ontevredenheid interpreteren als naïviteit.
Natuurlijk weet ik dat het allemaal bagger geregeld is. Waarom denken jullie dat ik steeds in de stress zit als ik wacht op antwoord uit de administatiemolen?
Plet hemquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vleugeltjes zijn inmiddels opgedroogd. Maar voor zijn eigen leven kiezen is er nog niet bij.
[ afbeelding ]
hij denkt dat je te vertrouwen bent nadat je hem hebt gered van een drankdoodquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Vleugeltjes zijn inmiddels opgedroogd. Maar voor zijn eigen leven kiezen is er nog niet bij.
[ afbeelding ]
IJs heeft dezelfde ziekte als alle deo, shampoo, tandpasta etc. Standaard 2x te duur zodat het elke week in de 1+1 aanbieding kanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, voor die 3 euro is het prima.
Koop al die mokerdure rommel anders toch nooit.
7,50 voor wat ijs
Na hoeveel POMA's ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Kootuh Dazuureeh
7,50 voor 1 beker ?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, voor die 3 euro is het prima.
Koop al die mokerdure rommel anders toch nooit.
7,50 voor wat ijs
8 ofzoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na hoeveel POMA's ?
[..]
7,50 voor 1 beker ?Ik koop dat alleen in de aanbieding, maar ik eet toch niet zo heel veel van zulk ijs
Ik weet niet of ik 8 POMA's op zou kunnenquote:
Blijven oefenenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 8 POMA's op zou kunnen
Geloof in jezelf!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
K zal jou pletten naar gemeen vals perfide kutwijfquote:
Leg die tien cent munt op hemquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is echt heel klein Charlie![]()
[ afbeelding ]
leg die munt er eens op en maak er een foto van nadat je de munt even aandrukt..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is echt heel klein Charlie![]()
[ afbeelding ]
Dan begint de avond pasquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leg die tien cent munt op hem
Vrouwenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
leg die munt er eens op en maak er een foto van nadat je de munt even aandrukt..
Al die A-merken die opzich lekker zijn, maar absoluut het geld niet waard zijn, voor paupers zoals ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IJs heeft dezelfde ziekte als alle deo, shampoo, tandpasta etc. Standaard 2x te duur zodat het elke week in de 1+1 aanbieding kan
quote:
Enablersquote:
Dingen als B&J, zijn toch iets van 7,50 per stuk?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Na hoeveel POMA's ?
[..]
7,50 voor 1 beker ?Ik koop dat alleen in de aanbieding, maar ik eet toch niet zo heel veel van zulk ijs
Misschien zijn het heel aardige beestjes; zet koffie en ga het gesprek met ze aan.quote:
Zo ben ik.quote:
Ze zitten irritant op mijn TV.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien zijn het heel aardige beestjes; zet koffie en ga het gesprek met ze aan.
Heb ze opgedragen deze te stelen en naar Helmond te vervoerenquote:
Ja, zou best kunnenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen als B&J, zijn toch iets van 7,50 per stuk?
Kan me herinneren dat ze 5 euro waren, en daarmee waren ze al erg duur
Huh in Helmond hebben toch nog geen kabel?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ze opgedragen deze te stelen en naar Helmond te vervoeren
Lolquote:
Naja zeg waarom dat nou.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ze opgedragen deze te stelen en naar Helmond te vervoeren
even de Dimmy's uitknijpen zodat we weer saus hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh in Helmond hebben toch nog geen kabel?
Ja de a-merk ijsjes koop ik ook alleen maar als ze in de bonus zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen als B&J, zijn toch iets van 7,50 per stuk?
Kan me herinneren dat ze 5 euro waren, en daarmee waren ze al erg duur
Kan niet. Ik ben ziek zwak en misselijkquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de Dimmy's uitknijpen zodat we weer saus hebben
dat maakt de saus juist zo exquise.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan niet. Ik ben ziek zwak en misselijk
Staat een verrassing voor je in de OP.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen
Wel echt te duur
Zo'n mini bakje is al 2,50 ofzoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou best kunnen
Wel echt te duur
Koop eigenlijk helemaal nooit meer ijs.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de a-merk ijsjes koop ik ook alleen maar als ze in de bonus zijn
NOUWALEUKquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Staat een verrassing voor je in de OP.
Allemaal ongevraagde foto's zonder quitclaim die op internet worden verspreid, snap dat beestje zijn frustraties welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou issie weg. Heeft toch ruim meer dan een half uur geduurd. Honderd jaar voor zo'n beestje
quote:
yup, vonnik mooier dan zn vervanherquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zag ook dat de koffiecaaf terug is
Heb toch wel een beetje een zwak voor de Magnum caramel billionairequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop eigenlijk helemaal nooit meer ijs.
Ik hadquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NOUWALEUK
Had jij een keer de OP of zo ?![]()
Goed gedaan, Niznoquote:
Wat een mooie buikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had
Even de buik van Shakira er in.
Goede observatiequote:
quote:High Temperature
32.9°C at 15:41
Temperature now
29.7°C
ja same herequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zou bijna naar kantoor gaan, maar nehhh
Afro's zijn jaren '70quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:24 schreef Nizno het volgende:
in de jaren 80 hadden ze nog geen 3x3 basketbal op de OS. daarom doet Dimeo maar even een ode aan die jaren
[ afbeelding ]
Nattekatquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh mooi
Donderdag wordt het 24 graden, met regen
Drie keer raden wie er buiten gaat bootcampen ?
Ja.
Nee, die heeft die dure sportschoolquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh mooi
Donderdag wordt het 24 graden, met regen
Drie keer raden wie er buiten gaat bootcampen ?
Ja.
ow ja... dat abonnement wat hij in de zomer niet meer gaat gebruiken want te warmquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, die heeft die dure sportschool
#geldklotsttegendeplinten
Vond het wel lekker in de airco op kantoor. En kroketje voor de lunch.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen weer wat koeler qua temperatuur![]()
28 graden![]()
Gewoon op een terrasje werkenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Morgen weer wat koeler qua temperatuur![]()
28 graden![]()
Ik vermaak me echt prima met de foto's van charliequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier zit ie op de rand van mijn telefoon. Je ziet dat ie al flink oud geworden is.
[ afbeelding ]
eerste foto was van 19:42:31, deze van 20:18:04. Laatste voordat ik hem wegblies is van 20:18:14. 35 minuten en 43 secondenMijn langste relatie ooit
![]()
Vaarwel charlie
Dacht dat dat wel een luxe gym was met aircoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... dat abonnement wat hij in de zomer niet meer gaat gebruiken want te warm
Verrassendquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja... dat abonnement wat hij in de zomer niet meer gaat gebruiken want te warm
Ja, maar als ik naar kantoor ga, dan moet ik om 6 uur opquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het wel lekker in de airco op kantoor. En kroketje voor de lunch.
Ik las twerkenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon op een terrasje werken
Graag gedaanquote:
ja maar hij moet hier klagen over de sauna van de burenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat dat wel een luxe gym was met airco
Bij zijn voorganger had ik geloof ik ook nog dramatische foto's dat ik hem met een tie-rip uit het bier liet klimmen en zoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vermaak me echt prima met de foto's van charlieBen easy to entertain
![]()
Broekzakquote:
eetsequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga m'n eten uit de oven halen
@:Tamieke
Kom haten op mijn eettijden![]()
Is gewoon ook weer flexen dat die in zo'n welgesteld gebouw woont dat zijn buren inhouse spa's met sauna's hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar hij moet hier klagen over de sauna van de buren
daar is wel een lijst voor...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga m'n eten uit de oven halen
@:Tamieke
Kom haten op mijn eettijden![]()
Gaan we nog wel wereldkampioen wordenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:31 schreef Nizno het volgende:
Kamminga zit helemaal vast en gaat dus niet zwemmen...
droom in duigen
Dank uquote:
Jaquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan we nog wel wereldkampioen worden
DE GOEDE LIJST???quote:
De afhaallijst?quote:
witte lijst bij de chineesquote:
quote:
quote:
Ja, ook wel weer zin inquote:
BIJNA BIJNA BIJNAquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ook wel weer zin in
Die plantquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooi stel
De avocado en het melkpak zijn van gisteren en had ik nog niet hier laten zien
Jaaaaaquote:
Dat is de enige die ook echt van Lego is...quote:
De plantquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooi stel
De avocado en het melkpak zijn van gisteren en had ik nog niet hier laten zien
Ja, maar hij staat wel op de fotoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is de enige die ook echt van Lego is...
Jezus geef mij maar een spuitje dan hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:34 schreef Modus het volgende:
Deze vrouw hoor je niet klagen over de airco
daar is Trump het mee eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezus geef mij maar een spuitje dan hoor
Het is wel inventief en een glas halfvol attitudequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jezus geef mij maar een spuitje dan hoor
Klopt. Hoort er wel gewoon bij, want door mij begouwd en van bouwsteentjesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hij staat wel op de foto
begouwd klinkt ook veel beterquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt. Hoort er wel gewoon bij, want door mij begouwd en van bouwsteentjes![]()
(ja typo, laat ik gewoon staan).
Mja ik ben sws een glas half leeg typequote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is wel inventief en een glas halfvol attitude
https://www.ad.nl/buitenl(...)ver-donald~a628875b/quote:
quote:In een spraakmakende passage zegt Donald Trump tegen zijn neef dat die zijn gehandicapte zoon, geboren met een zeldzame genetische afwijking, maar beter kan laten doodgaan en dat hij vervolgens naar Florida moet verhuizen.
quote:Fred Trump III schrijft dat hij geschokt was, maar ook weer niet. Want tijdens een vergadering in het Witte Huis met artsen en pleitbezorgers voor de rechten van gehandicapten zou zijn oom iets vergelijkbaars hebben gezegd. ,,Die mensen... de staat waarin ze verkeren, al die kosten, misschien moeten dat soort mensen gewoon sterven.’’ Bij het latere telefoontje over William, schrijft Fred Trump III, zei zijn oom hetzelfde. ,,Alleen ging het die keer over andermans kinderen die moesten sterven. Deze keer was het mijn zoon.’’
Zal ik je glaasje even volschenken?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja ik ben sws een glas half leeg type
Hmmm slimme man toch welquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)ver-donald~a628875b/
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Goed voor de lijnquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef mschol het volgende:
ik heb een slaatje op, veel meer heb ik niet veel zin in met dit weer
Perziken zijn ook goed!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:45 schreef Haags het volgende:
Ik moet meer fruit eten van mezelf. Dus om goed te starten heb ik zo´n zakje banaantjes van Haribo gekocht.
als je maar genoeg drinktquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:50 schreef mschol het volgende:
ik heb een slaatje op, veel meer heb ik niet veel zin in met dit weer
Als je echt moet afvallen moet je eens döner proberenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:45 schreef Haags het volgende:
Ik moet meer fruit eten van mezelf. Dus om goed te starten heb ik zo´n zakje banaantjes van Haribo gekocht.
das een goed begin, er kan met dit weer nog wel een een halve liter bijquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee, ik heb sowieso wel 1,5 liter vocht binnen
Stay hydratedquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een goed begin, er kan met dit weer nog wel een een halve liter bij
Ik moest even twee keer nadenkenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je echt moet afvallen moet je eens döner proberen![]()
ik snap em nietquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je echt moet afvallen moet je eens döner proberen![]()
Super bedankt voor het delen van dit moment.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Zelden zo hard en lekker geniest, momentje.
Hoe hebben we ooit zonder dergelijke info kunnen overlevenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Super bedankt voor het delen van dit moment.
Ons leven is compleetquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe hebben we ooit zonder dergelijke info kunnen overleven
Woehoeeequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ons leven is compleet
We kunnen gelukkig sterven.
dat was toch sowieso al in de planning zonder airco?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ons leven is compleet
We kunnen gelukkig sterven.
Zonder airco, ietsjes minder gelukkigquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was toch sowieso al in de planning zonder airco?
aj dat is het...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonder airco, ietsjes minder gelukkig
Dan kunnen we alsnog niet sterven danquote:
Dank je,quote:
Ik heb wel bloemenquote:
Wat voor ?quote:
Een boeketquote:
Ik ben compleet geïnformeerdquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trippelt weer terug naar de kast voor wat schoons.
maar 1 keuzequote:
Nee niet eensquote:
Mooie bosquote:
Wat zegt u ?quote:
klinkt als codequote:
Hele huis ontploftquote:
ik ben voor de zekerheid maar weer buiten gaan zittenquote:
verstandig ook wel ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben voor de zekerheid maar weer buiten gaan zitten
Schandequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland steeds rijker en welvarender, ruim 480 miljard euro op onze spaarrekeningen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Nederland steeds rijker en welvarender, ruim 480 miljard euro op onze spaarrekeningen.
ja ik ben druk bezig om alles van mijn spaarrekeningen af te halen, maar er komt ook steeds weer bij...quote:
Trouwen?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben druk bezig om alles van mijn spaarrekeningen af te halen, maar er komt ook steeds weer bij...
nehquote:
naja eigenlijk wel, jij bent een vent.quote:
Ik heb nog wel ruimte over op mijn spaarrekening.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ben druk bezig om alles van mijn spaarrekeningen af te halen, maar er komt ook steeds weer bij...
Hebben spaarrekeningen ooit te weinig ruimte?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ruimte over op mijn spaarrekening.
heb ik gecoverd, bij 3 verschillende banken ivm bankgarantiesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ruimte over op mijn spaarrekening.
Ja toch met een paar miljoen houdt het wel op.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben spaarrekeningen ooit te weinig ruimte?
@DeZwabberquote:
ja die heeft zijn 7 jarenplan om te doorlopenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je nou zomaar Fles een blauwtje lopen?
aan 1 heb ik genoegquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik gecoverd, bij 3 verschillende banken ivm bankgaranties
Nee hoor. Of het verstandig om zo’n bedrag in cash aan te houden is een tweedequote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toch met een paar miljoen houdt het wel op.
niet te merken hierquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Je krijgt al veel eerder een belletje of je achternaam nog wel voldoetquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toch met een paar miljoen houdt het wel op.
IK ga misschien zo ook nog even douchen. Al heb ik na het werk ook al even gedoucht. Maar toen voelde ik me "vies"quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef mschol het volgende:
ik ga maar afsluiten, misschien nog even een verkoelende douche ofzo
Ben je aan het oefenen voor de triathlon?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel 9 McNuggets verdiend.
Was trouwens buiten zwemmen, maar daar is geen optie voor buiten open water.
Ik denk dat het fietsen gewoon van huis naar het zwembad is en niet specifiek trainen...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je aan het oefenen voor de triathlon?
verbodenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
21 graden. Nu proberen te slapen.
ik wil niet weten hoe warm mn slaapkamer is...quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
21 graden. Nu proberen te slapen.
Die is uitgesteld, hij hoopt nog mee te mogen doenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je aan het oefenen voor de triathlon?
Had trainen kunnen zijn met mijn tempo. Al was ik de terugweg helemaal naar de tyfus en ging het niet zo snel meerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat het fietsen gewoon van huis naar het zwembad is en niet specifiek trainen...
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
het is niet alsof iemand mij gezelschap houd of ik dat moet doen![]()
kan ik beter snurken
Ewl.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Bijna alles wat ik net heb verbrand is weer aangevuld met McDrek zooi
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
naja eigenlijk wel, jij bent een vent.
jouw schuld
Ik kan hier alleen maar heel hard om lachen,sorryquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Bijna alles wat ik net heb verbrand is weer aangevuld met McDrek zooi
Ik mis mijn sportschool.quote:
Ik heb net m'n eerste iets zwaardere zwemtraining gehad sinds ik dat ben gaan doen (deel van die 2,5km op iets steviger tempo en daarna schietoefeningen)quote:
Ik vind de Mac echt 1x in de zoveel maanden lekker en daarna heb ik er weer spijt vanquote:
Ja, flex flex flexquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb net m'n eerste iets zwaardere zwemtraining gehad sinds ik dat ben gaan doen (deel van die 2,5km op iets steviger tempo en daarna schietoefeningen)
Dat maakt echt zo'n extreem verschil, niet normaal. Alles ging net even iets makkelijker dan ik gewend ben, terwijl mijn conditie echt bij lange na nog niet op niveau is. Sportschool
Kan niet flexen met m'n airco vandaag, moet dus ietsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, flex flex flex
Nog 1,5 week
Ik altijd spijt na de eerste hapquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de Mac echt 1x in de zoveel maanden lekker en daarna heb ik er weer spijt van
Nou, kunnen we die ook weer afvinkenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan niet flexen met m'n airco vandaag, moet dus iets
Mckroketgodquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de Mac echt 1x in de zoveel maanden lekker en daarna heb ik er weer spijt van
Ja, ik snap datquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik altijd spijt na de eerste hap
Bij @essnhills was het zonder airco koelerquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, kunnen we die ook weer afvinken
Maar hoezo kan je niet flexen met je airco? Is dat ding kapot?
Stel je voor dat daar echt een god van zou bestaanquote:
Ja, maar die woont ook bijna tegen Antarctica aanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij @:essnhilss was het zonder airco koeler
In de kerk stukjes mckroket en milkshake uitdelenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat daar echt een god van zou bestaan
Daar is het ook best warm vandaagquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die woont ook bijna tegen Antarctica aan
Waar word je dan in gedoopt?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In de kerk stukjes mckroket en milkshake uitdelen
Vooral het droge vleesquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat
![]()
Vooral die ijsbergsla, maar goed.. dat is een beetje mijn afwijking
Wth is een Napoleonbaarsquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:55 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n Douwe Bob heeft ook de gunfactor van een Napoleonbaars
Oke, ik ben weer echt even genezenquote:
Ja. Alleen een vanilleshake wil ik nog wel eens de mcdrive voor doorpoppenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik ben weer echt even genezen
En het is trouwens nog duur ook
Ik vind de kokosshake van de KFC heerlie de peerliequote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Alleen een vanilleshake wil ik nog wel eens de mcdrive voor doorpoppen
Ik als ik 3 hamburgers voor mezelf bestel om op te eten. Dan ben ik niet trots op mezelf.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik altijd spijt na de eerste hap
Waarom zou je meer dan één burger bestellenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik als ik 3 hamburgers voor mezelf bestel om op te eten. Dan ben ik niet trots op mezelf.
Ja, verrekte duur. Heb je via de app een kortingscode en dan nog ven je 9 euro kwijt voor een medium menu, plus allemaal plastictoeslagen waar iedereen al overheen is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik ben weer echt even genezen
En het is trouwens nog duur ook
Eentje voor onderweg sowieso.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom zou je meer dan één burger bestellen
Ik was laatst bij de KFC en daar heb je statiegeld op je beker of zo (???)quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, verrekte duur. Heb je via de app een kortingscode en dan nog ven je 9 euro kwijt voor een medium menu, plus allemaal plastictoeslagen waar iedereen al overheen is.
Volgens mij bij de Mac ook of je betaalt extra voor zo'n normale beker. En voor de zakjes saus.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was laatst bij de KFC en daar heb je statiegeld op je beker of zo (???)
Geen idee hoe dat werkte, dus gewoon weggegooid.
Toen was je 5 jaar oud.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 23:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis de tijd dat plastic nog niet de duivel was volgens de groene lobbygroepen.
Ik mis de tijd dat de betreffende groene lobbygroepen nog werden uitgelachen.quote:
Allemaal VVD beleid hier in Nederland.quote:Op woensdag 31 juli 2024 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat de betreffende groene lobbygroepen nog werden uitgelachen.
Ik ook. Zaterdagavond heb ik eigenlijk een feestje, maar als het zo warm blijft dan twijfel ik om te gaan.quote:
Neh, de zin in het nieuwe waterpoloseizoen is nog niet groot genoeg.quote:
Ik niet, dus vrieskou kom er maar inquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wacht. Moet wel nog eerst op vakantie, dan is beetje lekker weer wel fijn.
Was een reactie op nattekatquote:Op woensdag 31 juli 2024 00:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hè?
Of post je hier in je slaap? Dat zou ook wat zijn zeg.
de herfstquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:38 schreef TaMieke het volgende:
Het is grijs buitenen net zelfs een paar druppels regen. Wat is dit?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog anderhalve maand en je hebt er geen last meer van.
Hoe kan je als vrouw geen föhn hebbenquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:09 schreef bitterbal het volgende:
ik had zo'n skin gekocht voor die deck , maar nu zie ik dat ik een fohn nodig heb om een paar hoekjes van die skin te verwarmen bij het plaatsen. Ik heb geen fohn
Maar kan hij wel goed spelen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:20 schreef Ama het volgende:
Buurman zit al op tijd weer achter zijn piano.
beter dan een hond van de buren die ruim 2 uur aan het keffen gaatquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:20 schreef Ama het volgende:
Buurman zit al op tijd weer achter zijn piano.
Jeetje dan zou ik echt een ochtendhumeur hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:23 schreef mschol het volgende:
[..]
beter dan een hond van de buren die ruim 2 uur aan het keffen gaat
Gewoon niet kopen, simpel.quote:
Ik heb ook geen stopcontact in de badkamer of überhaupt èèn over op een handige plek.quote:
Anders hadden we je föhno kunnen noemenquote:
Ik heb gewoon geen zin in m'n haar föhnen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook geen stopcontact in de badkamer of überhaupt èèn over op een handige plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |