abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214491828
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:30 schreef Za het volgende:
[ x ]
Ik was 4 weken terug een week lang ziek met corona achtige klachten en op het werk was ik niet de enige.
pi_214492527
2020:

In Amsterdam is de concentratie van coronavirusresten in het riool in één week toegenomen met een factor 10. Dat blijkt uit metingen van het wateronderzoeksinstituut KWR. Op woensdag 10 juni bevatte het rioolwater ruim 40 virus-gen-deeltjes (stukjes RNA van het coronavirus) per milliliter, terwijl de concentratie een week eerder slechts 4 deeltjes per milliliter bedroeg.

De eerste keer dat de virusconcentratie in het Amsterdamse riool deze hoogte bereikte, was in de eerste helft van maart, en telde Amsterdam tussen 10 en 20 vastgestelde besmettingen. Dat was een paar dagen voor de lockdown werd afgekondigd, en een week voor de toespraak van Rutte tot het Nederlandse volk. Zo snel kan het dus gaan.

https://www.at5.nl/artike(...)damse-riool-loopt-op

Een week later toe de enorme golf in Amsterdam uitbleef:

De piek in de concentratie aan virusresten in het riool van Amsterdam bleek uiteindelijk een toevallige schommeling en geen begin van een tweede besmettingsgolf. De waarde ligt nu zelfs dicht bij de detectiegrens waaronder onderzoekers het niet meer kunnen waarnemen.

Correctie door KWR zelf.
pi_214494325
Ik vind het wel weer tijd voor een lockdown. Mooie tijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_214494344
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 06:52 schreef jcdragon het volgende:
Waterkanon is ready.

[ afbeelding ]
Is hier nog wat uit gekomen? Poging tot moord?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 31 juli 2024 @ 18:05:08 #56
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_214494486
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 17:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Agent is zogenaamd vervolgd. Maar verder ook geen idee.

quote:
De Rijksrecherche deed onderzoek naar het incident en daaruit is volgens justitie gebleken dat de agent die het waterkanon bestuurde niet heeft gehandeld volgens de geldende instructie.

Ze wilde de man met het kettingslot tegenhouden, maar koos daarbij voor een disproportionele inzet, oordeelt het OM. "De waterwerper is niet bedoeld om zo op individuen te richten. Er had voor een minder ingrijpend middel kunnen worden gekozen."
https://nos.nl/artikel/24(...)spoot-met-waterkanon
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_214494684
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 17:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Veel water.
pi_214494800
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 14:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik was 4 weken terug een week lang ziek met corona achtige klachten en op het werk was ik niet de enige.
Ik afgelopen week hetzelfde, mn vrouw ook. De week ervoor 2 collega's ziek, waarvan 1 zich getest heeft en was positief.
Цой жив
pi_214495263
De komende 2 weken worden cruciaal
pi_214496819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 12:34 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Schema van Hans maar weer voor de dag halen dan.

Je moet wat.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_214502741
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:32 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik afgelopen week hetzelfde, mn vrouw ook. De week ervoor 2 collega's ziek, waarvan 1 zich getest heeft en was positief.
Kun je je nog steeds laten testen dan?

Overigens waar is heel die infra heen gegaan. Ligt die in opslag voor de volgende pandemie?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_214503541
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Kun je je nog steeds laten testen dan?

Zelftests.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:01:26 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214503677
Zijn er al mensen dusdanig ziek geweest dat ze niet op het werk konden verschijnen, en noodgedwongen in de tuin moesten zitten om een laatste rondje af te doppen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_214503804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 09:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens waar is heel die infra heen gegaan. Ligt die in opslag voor de volgende pandemie?
Het personeel op de vaccinatielocaties en in de testcentra waren grotendeels medische studenten. Die zullen vast wel een ander bijbaantje gevonden hebben. Helaas zal dat baantje bijna altijd minder betalen.

Wat betreft materialen is bijna alles bedoeld om weg te gooien na gebruik. Wat je dan nog over houd is makkelijk aan te schaffen en/of op te slaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214503935
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Zijn er al mensen dusdanig ziek geweest dat ze niet op het werk konden verschijnen, en noodgedwongen in de tuin moesten zitten om een laatste rondje af te doppen?
Ik had corona.

Alles afgezegd.
Want vriendje met astma, 1 van mijn liefste vrienden longkanker, cliënte van werk in coma gelegen door een longontsteking en als bonus mijn vader die 6-7 weken in coma heeft gelegen door corona.

Dus ja. Ik test wel even. Een verkoudheid kunnen de mensen waar ik van hou wel hebben.
Corona niet.
pi_214504041
Dit virus zal gewoon door blijven gaan omdat inentingen de verspreiding niet stoppen. Onmogelijk om uit te roeien dus. Maar voordat er ooit inentingen bedacht zijn was er al zoiets als natuurlijke afweer. Die is opgebouwd middels inentingen en besmettingen en dus is het niet meer zo spannend allemaal.
pi_214504070
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:21 schreef VEM2012 het volgende:
Dit virus zal gewoon door blijven gaan omdat inentingen de verspreiding niet stoppen. Onmogelijk om uit te roeien dus. Maar voordat er ooit inentingen bedacht zijn was er al zoiets als natuurlijke afweer. Die is opgebouwd middels inentingen en besmettingen en dus is het niet meer zo spannend allemaal.
Voor sommige mensen wel. Ook de griep is spannend voor die groep mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 01-08-2024 11:36:16 ]
pi_214504157
Het heeft zeker nog wel impact. Mijn moeder moest met redelijke spoed worden geopereerd, maar werd naar huis gestuurd nadat ze positief testte in het ziekenhuis.
pi_214504205
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het personeel op de vaccinatielocaties en in de testcentra waren grotendeels medische studenten. Die zullen vast wel een ander bijbaantje gevonden hebben. Helaas zal dat baantje bijna altijd minder betalen.

Wat betreft materialen is bijna alles bedoeld om weg te gooien na gebruik. Wat je dan nog over houd is makkelijk aan te schaffen en/of op te slaan.
Er zijn toch voor miljoenen apparaten aangekocht om de tests uit te kunnen voeren.
Even geen idee meer hoe ze heten maar NL had niet echt omdat wij voor corona met kleinschalige labs werkten. Dit waren machines om het op industriële schaal te doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_214504291
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Voor sommige mensen wel. Ook de groep is spannend voor die groep mensen.
Als je kwetsbaar bent, dan ben je voor heel veel virussen kwetsbaar. Corona wordt er nu uitgelicht omdat het een pandemie heeft veroorzaakt. Maar daar zijn we al lang uit.
pi_214504416
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je kwetsbaar bent, dan ben je voor heel veel virussen kwetsbaar. Corona wordt er nu uitgelicht omdat het een pandemie heeft veroorzaakt. Maar daar zijn we al lang uit.
Mijn vader was niet kwetsbaar. Toch presteert hij het om zo erg lang in een coma te liggen. Bijna niemand had toen corona meer in 2023.

Wil je de gruwelijkheden nog lezen? Ik heb een eigen topic erover.
pi_214504508
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik noemde ook de griep. Punt is dat we niet bewust zijn dat er kwetsbare mensen zijn. We zijn weer terug naar ach even doorzetten, paracetamol erin en doorgaan. Je leeft niet alleen op de wereld.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 11:39:10 #73
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214504541
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik had corona.

Alles afgezegd.
Want vriendje met astma, 1 van mijn liefste vrienden longkanker, cliënte van werk in coma gelegen door een longontsteking en als bonus mijn vader die 6-7 weken in coma heeft gelegen door corona.

Dus ja. Ik test wel even. Een verkoudheid kunnen de mensen waar ik van hou wel hebben.
Corona niet.
En was je ook ziek?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_214504581
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 03:23 schreef Za het volgende:

[..]
Aangetroffen met terugwerkende kracht dmv geen idee welke tests.
Ik heb echt nooit de rioolwaarden toestanden geloofd. De voorspellingen zijn nooit uitgekomen, en ook nu is er geen enkele logica in te ontdekken.
Ook mensen met Corona gaan naar de WC. En die virussen zitten via je bloed in je hele lijf.
pi_214504619
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 11:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
En was je ook ziek?
Serieus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')