SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijsvergelijkingssites
IsThereAnyDeal.com
CheapShark.com
/r/GameDeals - Verschillende deals van verschillende sites
Indie Game Bundles
Games Compare
Moddingsites
Nexus Mods
Steam Workshop
GTAInside.com
Leuke/handige linkjes
Het gratis PC Games topic op FOK!
/r/PCMasterRace - Reddit community voor PC Gamers.
Twitch - Dé stream site voor games.
SteamCalculator
Steam Statistieken
Steam Left
MySteamGauge
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!!
Alternatieve stores:![]()
![]()
![]()
GoG: DRM free games. GoG biedt veel oude games die altijd met moderne OS en systemen werkt!
Origin: EA's eigen gamestore. Veel games van EA zelf die niet op Steam staan zijn hier te vinden.
uPlay: De gamestore van Ubisoft, bevat voornamelijk Ubisoft games.
Battle.net: De gameclient van Blizzard, de store bevat alleen games van Blizzard zelf.
Epic: De gamestore van Epic, bevat behalve Fortnite veel van Epics eigen games en daarnaast titels waar Epic veel geld voor heeft betaald om exclusief te mogen verkopen. Met regelmaat gratis games.
Dit topic wordt tevens gebruikt als algemeen PC Gaming topic, dus alle PC-(game)gerelateerde discussies zijn hier welkom.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Nee ik had ook geen issues met mijn Series X controller maar ik herken het wel met de DualSense van Sony en dan met de storefront van Ubisoft. Om ff mezelf te quoten:quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
welke heb je er op gezet (en waar vandaan?)
met mijn Xbox controller heb ik geen problemen?
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oh dat zou wel kunnen ja, dat EGS dan weer uPlay aanroept
Had dat ook met AC Valhalla. Dat was wel een bijzondere constructie trouwens, ik had de nieuwe PS5/DualSense-controller gekocht om ff uit te proberen voor pc. Controller support op EGS /uPlay is bagger dus toen moest ik AC Valhalla als non-steamgame op Steam activeren en via daar opstarten on controller werkend te krijgen. Uiteindelijk dus door 3 storefronts heen
Uh een stuk of 40 of zoquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
welke heb je er op gezet (en waar vandaan?)
met mijn Xbox controller heb ik geen problemen?
Ik heb dat spel eigenlijk nooit met mods gedaan, moet ik toch eens gaan doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uh een stuk of 40 of zoDus ga ze niet allemaal opnoemen
Maar via https://www.nexusmods.com/reddeadredemption2
Xbox controller werkt stuk makkelijker ja. Omdat microsoft
Je moet lenys mod installeren. En scripthook. Als je die 2 hebt is het kwestie van slepen naar de goede map en klaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 13:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb dat spel eigenlijk nooit met mods gedaan, moet ik toch eens gaan doen.
Werken ze allemaal goed samen of is dat een gedoe dat sommige wel of niet samen kunnen en kut met installeren?
Dit is nog steeds na al die jaren de oplossingquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee ik had ook geen issues met mijn Series X controller maar ik herken het wel met de DualSense van Sony en dan met de storefront van Ubisoft. Om ff mezelf te quoten:
[..]
Ja... ik heb twee vriendinnen die zeiden dat het het soort spel is dat ik leuk vind...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
Met 12 steam reviews acht ik de kans klein dat iemand hier hem heeft gespeeld.
Gewoon kopen als het niet bevalt binnen 2 uur refunden
Er is gameplay van, als dit de game is die je bedoelt:quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik heb twee vriendinnen die zeiden dat het het soort spel is dat ik leuk vind...
Dus misschien dat, idd
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is gameplay van, als dit de game is die je bedoelt:
https://www.youtube.com/results?search_query=the+garden+path
No problem!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij komt op mijn wish-list
Heb al aardig wat van dit soort games, die eerst afspelen...En misschien bij een volgende reclameronde kopen. Eerst blij zijn met wat ik heb
Dank jullie!
Bedoel je daarmee dat oude spel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
No problem!
Nu jou nog in DOOM krijgen
Does not computequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ben niet echt een nerd
Heb wel een steamdeck
Die, en de nieuwe DOOM gamesquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat oude spel?ik ben niet echt een nerd
Heb wel een steamdeck, maar daar is alles mee gezegd
waren mensen aan het klagen bij humble dat ze hun games niet konden benaderen ofzo?quote:Complete the full redeem process to have instant and lifetime access to your game
Van schietspellen raak ik in paniekquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die, en de nieuwe DOOM games
Hou ik je handje wel vastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van schietspellen raak ik in paniek
Zelfs bij Stardew Valley raak ik in de mijnen in de stress
Dat is wel gezelligquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ik je handje wel vast
Lossen we wel opquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel gezellig
enige vraag dan is, hoe bedien ik mijn deck met één hand
Bloed en ledematen?quote:
Ik heb dibbs op Stigs best manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |