Rare post aangezien we daar wel schroeien evenals in Tokioquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij het achteruit peddelen kunnen WE er ook al niks van.
Ik zag net vier jongens in zo'n slavensloep kansloos uitgeschakeld worden.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Rare post aangezien we daar wel schroeien evenals in Tokio
Dat is zo'n beetje de enige boot waar niks van verwacht werd.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag net vier jongens in zo'n slavensloep kansloos uitgeschakeld worden.
Uurtje eerder inschakelen en je zag 4 boten naar halve finale of finale gaanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag net vier jongens in zo'n slavensloep kansloos uitgeschakeld worden.
Oja, iedereen heeft nu ineens verstand van iedere sport. Wellicht de beste olympische rubriek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige boot waar niks van verwacht werd.
Jij in ieder geval niet, dat is wel te zienquote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, iedereen heeft nu ineens verstand van iedere sport. Wellicht de beste olympische rubriek.
Dat heb ik ook maar gelezen net.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, iedereen heeft nu ineens verstand van iedere sport. Wellicht de beste olympische rubriek.
Ik waag ook geen enkele poging.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet, dat is wel te zien
Mijn ouders schijnen me als kleine jongen naar een jasje-trek-training te hebben gestuurd, maar ik rende vanzelf snel weg. Dat heb ik goed gezien, blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kanshebber op een medalje bij het jasje trekken.
Eerste ronde eruit.
Criminele witwasactiviteit, tevens dierenmishandeling.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij dressuur haak ik ook af.
Springen is dan juist wel weer leuk om zo eens in de vier jaar te volgen.
Voor de paarden wel.quote:
Gruwelijk. Was korfbal ook hun schuld?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn ouders schijnen me als kleine jongen naar een jasje-trek-training te hebben gestuurd, maar ik rende vanzelf snel weg. Dat heb ik goed gezien, blijkbaar.
Ik ging er als 4/5 jarige op, ja. Je weet hoe ze dat noemen, hé. Zelfbeschikking, daar denk je nog niet over na als je nog breiwerkjes doet in de kleuterklas.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 12:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gruwelijk. Was korfbal ook hun schuld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |