Die kunnen op een goede dag ook nog gewoon het podium halen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet voor niets dat die straks nog gaan herkansen inderdaad.
Zij en China hebben elkaar gesaboteerdquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:03 schreef kilon het volgende:
Amerika heeft een lekke boot ofzo? Ze doen het niet goed
Mja dat zat er dik in.quote:
Bijna denk ik? En dat je daar wel een finale van mocht 'verwachten' zegt best veel over de kracht van de Nederlandse vlootquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is de minste Oranje boot toch, relatief gezien
Ze bellen nu Annicka van Emden voor een analyse in de studioquote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:05 schreef Nattekat het volgende:
NOS noemde net judo. Hebben ze niet in de gaten dat het gigantisch traag verloopt allemaal en dat de vlaggetjes nog wel een half uur moeten wachten?
Jij bent veel te flexibel voor de NOS. Stond 11:10 in het schema, dus 11:10 is het tijd voor Judo.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:05 schreef Nattekat het volgende:
NOS noemde net judo. Hebben ze niet in de gaten dat het gigantisch traag verloopt allemaal en dat de vlaggetjes nog wel een half uur moeten wachten?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij bent veel te flexibel voor de NOS. Stond 11:10 in het schema, dus 11:10 is het tijd voor Judo.
Omdat reclamequote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom gaat de NOS niet eerst even naar het roeien
We liggen pas op 500 meter die komen echt wel opzetten neem ik aanquote:
500 meter achter al? Dat wordt niets!quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We liggen pas op 500 meter die komen echt wel opzetten neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |