Blij met de plaatsing volgende ronde, genoeg ruimte voor verbetering, intentie om goed te starten kwam er niet uit, focus nu op volgende week, en op de vraag of hij over versterkingen wilde hebben zei hij dat dat niet ter sprake is nu en hij zich focust op de spelers die er nu zijn.quote:
Je hebt geen goede linksback lopen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Lichtpuntje is dan toch dat het aan het einde redelijk liep en dat Bertje meteen een goal meepikt. Sutalo lekker gaan banken en Hato weer links centraal graag
Zo zwak was Sutalo niet toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
Lichtpuntje is dan toch dat het aan het einde redelijk liep en dat Bertje meteen een goal meepikt. Sutalo lekker gaan banken en Hato weer links centraal graag
Daarom ben jij mijn favoriete kakkerlak; je bent er gewoon eerlijk over.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:20 schreef onlogisch het volgende:
Erg jammer jongens. Ik had graag gezien dat jullie eruit lagen. Dit komt omdat ik voor Feyenoord ben en verder niks om handen heb dan jullie ellende.
Dit, ik had qua voetbal op weer een stap gehoopt, maar goed er zit nog wel wat in het vat als iedereen speelfit is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:02 schreef Wotte het volgende:
Nog twee rondes te gaan voor de Europa League begroting.
Even wachten nog tot je een echte tegenstander hebt gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Toch ziet het er qua spel en tactiek wel stabieler uit dan vorig seizoen tot nu toe. Het ligt veel minder open achterin...
Volgende week krijgen we Panathinaikos. Het is zonde dat we het moeten doen met de legacy van Mislintat. Uiteindelijk valt en staat een team met de kwaliteit en de ondergrens van de spelers. Rensch, Taylor, Akpom, Rasmussen, en Forbs moeten echt uit dit team als we naar een hoger niveau willen groeien. Gelukkig verdwijnen er al een aantal van dat rijtje met de terugkeer van Brobbey en Bergwijn. Zelfs Henderson is eigenlijk niet goed genoeg. Ik zie liever Mannsverk op die plek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Even wachten nog tot je een echte tegenstander hebt gehad.
Als je hem ook weet te slijten inclusief wat er nu op de verkooplijst staat kan je misschien nog een goede middenvelder of aanvaller halen, eentje die echt wat bijdraagt.quote:
Nouuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Toch ziet het er qua spel en tactiek wel stabieler uit dan vorig seizoen tot nu toe. Het ligt veel minder open achterin...
Stond toch te boek als groot talent een jaar of 3 terug. Bijzonder hoe dat er bij ons echt niet uit komt.quote:
Afgekeurd door Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond toch te boek als groot talent een jaar of 3 terug. Bijzonder hoe dat er bij ons echt niet uit komt.
een linksback die linksback blijft staan gaat al helpen. Gisteren lag het daar open omdat Hato naar binnen trok vaak en leek te vergeten dat hij linksback stond ipv lcv.quote:
Eerste helft was wel weer echt dramatisch. Hopelijk worden Berghuis, Traoré, Bergwijn en Brobbey heel snel fit genoeg om hele wedstrijden te spelen, want aanvallend leek het voor de komst van Berghuis en Traoré (en BvdB) nergens op.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:30 schreef TheVulture het volgende:
Ajax heeft het voor elkaar gekregen om hier een samenvatting van 16 minuten van te maken. Hoe? Geen idee...quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:42 schreef Houniet het volgende:
Zo te lezen hoef ik niet eens de samenvatting te kijken.
2 aardige goalsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:42 schreef Houniet het volgende:
Zo te lezen hoef ik niet eens de samenvatting te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |