ik gok bertje basis denk ik. Berghuis op 10 en hoop godts dan links.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:21 schreef manny het volgende:
Ben benieuwd wie er vanavond in de wei staan. Denk toch Berghuis op rechts, en verder meer of minder hetzelfde. Maar vorige week ook een paar flinke verrassingen, dus wie weet.... Bertje in de basis?
Heb het idee dat de nieuwe trainer erg dol is op Forbs, en als onze snelheidsmaniak er weer af en toe een balletje gaat inschieten, of, maar dat is wellicht teveel gevraagd, een bal naar de juiste kleur shirt weet te schuiven, dan is het wel een wapen natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:03 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik gok bertje basis denk ik. Berghuis op 10 en hoop godts dan links.
Tsja als er geen spelers vertrekken zal er ook weinig binnenkomen..quote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:12 schreef Sebbeszweet het volgende:
Blijft toch erg rustig met de uitgaande transfers, met al dat dode hout geen vooruitgang.
IPTV abotje bij Ome Aliquote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:28 schreef Brubbie het volgende:
Ik zit in het buitenland, mijn VPN werkt niet met Ziggo Go.Iemand tips hoe ik dit toch kan kijken?
zon schijnt, bijna weekend, kater van het weekend is nu echt weg, weekend weer mooie dingen doen. Het leven is mooi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zich beter concentreren op voetballenquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:06 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk steeds dat we tegen Utrecht spelen :’)
1x snap ik. Maar steeds is niet zo handigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:06 schreef Black-Death het volgende:
Ik denk steeds dat we tegen Utrecht spelen :’)
Ik weiger te accepteren dat we 2e voorronde EL spelenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
1x snap ik. Maar steeds is niet zo handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |