Nou valt mij nog mee.... schade uitkeren gaat over het algemeen niet zo snel...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja te lang, vandaag is het al weer drie weken
MIjn dochter had een paar jaar geleden brand, die had de volgende dag al geld op haar rekening staanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou valt mij nog mee.... schade uitkeren gaat over het algemeen niet zo snel...
Ja nou je het zegt mijn stormschade ging ook snel maar ik heb ook wel eens langer moeten wachten op uitkering van schade...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn dochter had een paar jaar geleden brand, die had de volgende dag al geld op haar rekening staan
Zit nog steeds zonder behang op de muren, en kapote vloer en geen afzuigkap
Wil eerst weten wat ik vergoed krijg voor ik een nieuwe vloer en zo ga kopen. Deze was pas 2 jaar oud
Gelukkig kan ik gewoon wonen en ben ik nu toch niet in staat om op sjouw te gaan om alles opnieuw uit te zoekenquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt mijn stormschade ging ook snel maar ik heb ook wel eens langer moeten wachten op uitkering van schade...
Jeetje mina wel heftig allemaal wat een schade!
Ja snap ik dat je dat wel weten...
Ja precies dat scheelt dan gelukkig... even mooi rustig aan doen... maar snap wel dat je het voor elkaar wil hebben..quote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik gewoon wonen en ben ik nu toch niet in staat om op sjouw te gaan om alles opnieuw uit te zoeken
Zal toch even moeten wachten
Ja je moet toch ook weer opzoek naar wie wil behangen. Krijg er wel geld voor om het te laten doen maar je moet overal zelf achteraan. Normaal doen ze dat van Dolmans maar die zijn te drukquote:Op woensdag 7 augustus 2024 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat scheelt dan gelukkig... even mooi rustig aan doen... maar snap wel dat je het voor elkaar wil hebben..
Wat doet Dolmans precies dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet toch ook weer opzoek naar wie wil behangen. Krijg er wel geld voor om het te laten doen maar je moet overal zelf achteraan. Normaal doen ze dat van Dolmans maar die zijn te druk
Dolmans is voor calamiteiten, die komen schoonmaken en herstellenquote:
Ooh oké... nou ik hoop voor je dat het snel geregeld is/ wordt...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dolmans is voor calamiteiten, die komen schoonmaken en herstellen
Als je maar weet waar je aan toe bentquote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké... nou ik hoop voor je dat het snel geregeld is/ wordt...
Ja dat mag duidelijk zijn...quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je maar weet waar je aan toe bent
kun je hetzelfde bedrijf vragen als due dat destijds hebben behangen?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet toch ook weer opzoek naar wie wil behangen. Krijg er wel geld voor om het te laten doen maar je moet overal zelf achteraan. Normaal doen ze dat van Dolmans maar die zijn te druk
Dat is van Dolmans, laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 13:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
kun je hetzelfde bedrijf vragen als due dat destijds hebben behangen?
Zie dat er 2 Belgische sites zijn die exact hetzelfde artikel over dit gerucht plaatste.quote:Op zondag 11 augustus 2024 16:18 schreef FreshFruit het volgende:
Geen B&B streams meer volgend seizoen?
De Belgische stream was gratis, dus had geen inkomen.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie dat er 2 Belgische sites zijn die exact hetzelfde artikel over dit gerucht plaatste.
Daarin wordt ook gezegd dat RTL al in handen zou zijn van DPG, maar die voorgenomen overname is nog alles behalve rond. Dus vooralsnog lijkt het me korrel-zout-werk.
Mocht die overname doorgaan heeft dat mogelijk wel gevolgen voor de Vlaamse kijker, de kans bestaat dan dat BB verhuist naar een zender die -in tegenstelling tot Play4- wel in handen is van DPG. Maar ook dat is koffiedik kijken.
Mwah, die hadden op die ene stream naast streamlocks ook random reclame-onderbrekingen. Maar inderdaad, daar was verder geen apart abonnement voor nodig zoals je bij ons videoland moest hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Belgische stream was gratis, dus had geen inkomen.
De tijd zal het leren.quote:Op zondag 11 augustus 2024 19:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie dat er 2 Belgische sites zijn die exact hetzelfde artikel over dit gerucht plaatste.
Daarin wordt ook gezegd dat RTL al in handen zou zijn van DPG, maar die voorgenomen overname is nog alles behalve rond. Dus vooralsnog lijkt het me korrel-zout-werk.
Mocht die overname doorgaan heeft dat mogelijk wel gevolgen voor de Vlaamse kijker, de kans bestaat dan dat BB verhuist naar een zender die -in tegenstelling tot Play4- wel in handen is van DPG. Maar ook dat is koffiedik kijken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:12 schreef Dotteke het volgende:
Ben wel benieuwd; hoewel de woestijn-setting me op de een of andere manier minder aanspreekt dan dat van een tropisch eiland, maar we zullen zien. Zag dat 'woordgrap Maaike' bij de deelnemers zit, die deed afgelopen seizoen ook mee met De Alleskunner VIPS (ja, de heuse VIP's zijn op denk ik, dus krijg je zulkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
Anyways, al aardig aan het opknappen Dotteke? Die ellende met de schade-afhandeling is vervelend, maar gezondheid is belangrijker
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |