quote:
Morguh dame en heerquote:
Ik neem naturel Dotje haha maar verbaas me over de smaken...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je ze niet koopt hoef je ook niet te kiezen
"naturel Dotje", dat klinkt interessantquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik neem naturel Dotje haha maar verbaas me over de smaken...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik zag ze bij AH, ik moest...
Wisselend, ik baal er zo vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoi lieve Dot!
Hoe gaat het met je?
Een naturel Dotje, smaakt dat lekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik neem naturel Dotje haha maar verbaas me over de smaken...
Beetje peper en zout doet wonderen..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een naturel Dotje, smaakt dat lekker
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
Wat lees ik nou, Dotteke jarig?!
Gefeliciteerd !!![]()
Dank je welquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera, dat is @:Dotteke dat kun je wel zien! Dat vinden we allen zo prettige jaja en daarom zingen blijblijlblij. Een leven lang hoera hoera, een leven lang hoera hoera, een lang hoera!
Dank je welquote:Op maandag 26 augustus 2024 08:42 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je vreselijk verwend bent..
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel
Ik heb het alleen met de kids en kleinkids gevierd en ben zeer zeker verwend
Van de kinderen samen een gouden armband, van mijn jongste kleindochter (2Jaar) een kinderkopje met haar naam voor aan de armband. Chanel 5 (zus), truffels gelijk aan mijn leeftijd (henk)![]()
En een akket voor lichaams verzorging en wat geld (buurvrouw)
Nou Dotje dan ben je wel lekker verwend hejj... nou van harte gegund vooral in deze rottijd...🤗quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel
Van de kinderen samen een gouden armband, van mijn jongste kleindochter (2Jaar) een kinderkopje met haar naam voor aan de armband. Chanel 5 (zus), truffels gelijk aan mijn leeftijd (henk)![]()
Als ik je buurman was, had ik je een brandblusser gegeven om uw en mijn huis en haard te beschermen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |