quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj kusje...![]()
Haha ja die ook...
Heb er nu al zin in...
[..]
Ja ben ook benieuwd wat er blijft van vorig jaar een ieder jaar wordt er geroepen dat het spectaculairder gaat worden dan het jaar daarvoor haha... niet dus... hi
Ja tuurlijk wat er ook gebeurt, ik blijf ook hangen...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja steeds iets nieuws zeggen om kijkers te lokken
![]()
Evengoed kijk ik toch wel weer
Morguh. Ik zag ze alweer liggen van de week.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 03:51 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Jaja ze zijn er weer... de kruidnootjes zijn weer verkrijgbaar..![]()
Wel weer vroeg maar wel LEKKER..
Ik wacht er nog even mee denk ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
De pepernoten zag ik ook, maar niet gekocht. Wel zin in
Gewone of met een smaakje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien bij de volgende boodschappen
Nu je dat zegt: moet even checken of het vegan is. Doe ik sowieso bij alles in mijn mandje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewone of met een smaakje?
Met chocolade is ook lekker
Denk wel dat ze ergens hebbenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu je dat zegt: moet even checken of het vegan is. Doe ik sowieso bij alles in mijn mandje.
Denk dat de kans dat vegan is erg klein is
Anders zelf bakken
En de carbs doe ik het ook rustig aan, maar eens per week zondigen max
Nou... Bolletje vind ik het lekkerstequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk wel dat ze ergens hebben![]()
Zelf bakken is nog lekkerder
Misschien ga ik in december ook pepernoten bakken in de airfryerquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... Bolletje vind ik het lekkerste
maar bakken geeft veel meer plezier. Bij de intocht zelfgebakken pepernoten snoepen is goed. Waarschijnlijk is dat goedkoper dan een zakje vegan
Jumjum!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ga ik in december ook pepernoten bakken in de airfryer
Ik ook hoor. Hou der niet zo van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Pepernoten? Die laat ik links liggen, in de winkel.
Ik heb ze wel gekocht...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
De pepernoten zag ik ook, maar niet gekocht. Wel zin in
Snoeperd 🤣quote:
ALs je ze niet koopt hoef je ook niet te kiezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:16 schreef Frummelie het volgende:
Maar jeetje wat zijn er veel soorten pepernoten wordt ook elk jaar meer... de keuze is reuze...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |