quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Om dan vervolgens weer te kunnen mopperen dat we niets mogen zien, veel SL zijn en alle spelletjes achter de SL plaats vindt
Waarvan aktequote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is heul niet waar
![]()
Maar nu wordt het echt weer heul anders dan andere jaren
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarvan akte
Misschien wel zonder streams
Maar omzeilen zo ook een hoop ellende voor de bewoners, hun familie en voor hun zelfquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]neeeej ik ga het weghalen dan
![]()
![]()
neuh dan lopen ze veel inkomen mis.
Vind het altijd leuk als ik weet dat het er weer opkomt.. en dan inderdaad komen er toch irritaties want we mogen veel niet zien
Denk je echt dat ze het zonder streams zouden gaan doen? kan ik me eigenlijk niet voorstellen..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar omzeilen zo ook een hoop ellende voor de bewoners, hun familie en voor hun zelf
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze het zonder streams zouden gaan doen? kan ik me eigenlijk niet voorstellen..
Die ellende.. dat is de veranderde maatschappij...... helaas.. zal zeker minder zijn als er geen streams zijn en we naar een ( ver) knipt stukje kijken.. maar ik ga het dan niet volgen.
Zonder streams kunnen ze helemaal de kijkers manipuleren.. met streams ook nog.. (het spel) maar je ziet toch meer dan in zo'n tv update.
1x gekeken daarna niet meer..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Kijk naar bondgenoten die doen het toch ook goed.
Volgens de kijkcijfers welquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1x gekeken daarna niet meer..
Ik heb ook geen idee of dat loopt of niet, blijkbaar dus wel.
Klopt, staat me ook wat tegen.. en ik snap dat ze het doen..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens de kijkcijfers wel
Weet je in BB zie je ook niet meer alles en moet je even goed de TV volgen om dingen te kunnen zien.
En dan is het vaak ook nog gemanipuleerd ook.
Ja ze kunnen niet meer alles laten zien, te veel gezeik van sommige streamers.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt, staat me ook wat tegen.. en ik snap dat ze het doen..
Ja dit is precies wat er met de bondgenoten aan de hand is. Ze kunnen iemand neerzetten zoals ze willen met verhaallijnen die eigenlijk totaal niet boeien. Bepaalde andere kanten van deelnemers blijven onderbelicht omdat ze liever laten zien dat er weer ruzie is om wat korrels suiker, of dat Pietje Truusje wel leuk vindt, of toch eigenlijk maar Beppie, maar Beppie wil niet want die ziet Klaasje eigenlijk wel zitten, maar die heeft thuis een lief.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze het zonder streams zouden gaan doen? kan ik me eigenlijk niet voorstellen..
Die ellende.. dat is de veranderde maatschappij...... helaas.. zal zeker minder zijn als er geen streams zijn en we naar een ( ver) knipt stukje kijken.. maar ik ga het dan niet volgen.
Zonder streams kunnen ze helemaal de kijkers manipuleren.. met streams ook nog.. (het spel) maar je ziet toch meer dan in zo'n tv update.
Van die hersenlozen die dan adressen van deelnemers openbaar maken en/of dreigementen naar hun adres sturen. Ziekelijk, kansloos gedrag dat het inderdaad kan verpesten voor iedereen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze kunnen niet meer alles laten zien, te veel gezeik van sommige streamers.
Sommige streamers hebben het streamen kapot gemaakt helaas.
Het is daardoor al verpest, daarom mogen we weinig meer zien van wat er gebeurdquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Van die hersenlozen die dan adressen van deelnemers openbaar maken en/of dreigementen naar hun adres sturen. Ziekelijk, kansloos gedrag dat het inderdaad kan verpesten voor iedereen.
Ja zonde, vraag me soms echt af wat er in die figuren omgaat. Dat je zo'n deelnemer niet moet ok, maar gerichte haatberichten naar zo iemand en familie sturen of complete onwaarheden verspreiden over wat er al dan niet op stream gedaan en gezegd is om die haat kracht bij te zetten en anderen op diezelfde 'haat-trein' te krijgen, gaat er bij mij niet in. Al die moeite ook gewoon. Als je je dan bedenkt dat het vaak ook nog volwassenen zijn dan maakt dat het eigenlijk allemaal nog treuriger..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is daardoor al verpest, daarom mogen we weinig meer zien van wat er gebeurd
Ik heb dat ook nooit gesnapt. Je zag het bij Utopia ook heel erg.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja zonde, vraag me soms echt af wat er in die figuren omgaat. Dat je zo'n deelnemer niet moet ok, maar gerichte haatberichten naar zo iemand en familie sturen of complete onwaarheden verspreiden over wat er al dan niet op stream gedaan en gezegd is om die haat kracht bij te zetten en anderen op diezelfde 'haat-trein' te krijgen, gaat er bij mij niet in. Al die moeite ook gewoon. Als je je dan bedenkt dat het vaak ook nog volwassenen zijn dan maakt dat het eigenlijk allemaal nog treuriger..
Mogguh Enginequote:Op woensdag 21 augustus 2024 03:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nog maar vier maanden wachten!!![]()
Maar ook wel weer zin in
Mogguh Dotje...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 05:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben mijn bolide alweer aan het oppoetsen 🤣
En een kilo lolly'squote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje...![]()
Ik zou ook maar vast een baal zweepjes bestellen...
Hejj kusje...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En een kilo lolly's![]()
Goedemorgen![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj kusje...![]()
Haha ja die ook...
Heb er nu al zin in...
Ja ben ook benieuwd wat er blijft van vorig jaar een ieder jaar wordt er geroepen dat het spectaculairder gaat worden dan het jaar daarvoor haha... niet dus... hiquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Benieuwd of ze de duo's en die kamer erin hebben gelaten. Rest van het format was vrij hetzelfde als de andere jaren. Veel sl's, manipulatie op tv, basic eten.
Lekker klagen zometeen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |