SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @cherrylips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Tap tap tap
Dan ga ik maar niet zeggen wat de thermometer op m'n bureau aangeeftquote:Op maandag 29 juli 2024 16:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op kantoor waar ik vandaag ben is het voor mijn gevoel ook 30 graden; denk dat ik zo een siesta nodig hebben.
Mja dan haal ik ook vaak een broodje ofzo. Of ik ga ergens zitten voor een broodje, maar dan ben ik ook zo snel mogelijk weer weg.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik bijvoorbeeld een dag naar Utrecht of Amsterdam ga doe ik het dus niet, dan haal ik snel even wat uit de muur ofzo
Morgen ben ik weer op mijn eigen kantoor. Kan ik weer een vestje aantrekken.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga ik maar niet zeggen wat de thermometer op m'n bureau aangeeft
quote:Op maandag 29 juli 2024 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen ben ik weer op mijn eigen kantoor. Kan ik weer een vestje aantrekken.
Ja preciesquote:Op maandag 29 juli 2024 16:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja dan haal ik ook vaak een broodje ofzo. Of ik ga ergens zitten voor een broodje, maar dan ben ik ook zo snel mogelijk weer weg.
Zijn ze naar de boerderij gebracht?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:03 schreef Elvi het volgende:
Ik was vandaag naar Blijdorp maar die hebben ook veel dieren weggedaanvond het echt tegenvallen.
In de winter doe ik nog wel eens een warme chocolademelkpauze ergens binnenquote:Op maandag 29 juli 2024 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja preciesDan haal ik wat bij de AH en eet ik dat ergens in een park op, maar dat gaat in de winter wat lastiger.
Ze zullen er wel geld voor hebben gehad door ze te verkopen aan andere dierentuinen.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn ze naar de boerderij gebracht?
quote:Op maandag 29 juli 2024 16:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze zullen er wel geld voor hebben gehad door ze te verkopen aan andere dierentuinen.
Maar dan wel gewoon zonder blikken of blozen een bordje zetten bij een stel struiken met 5 soorten bijen en lieveheersbeestjes"zie jij ze allemaal?" Nee kut die zijn al weggevlogen
Ze hadden ooit een inktvisquote:Op maandag 29 juli 2024 16:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze zullen er wel geld voor hebben gehad door ze te verkopen aan andere dierentuinen.
Maar dan wel gewoon zonder blikken of blozen een bordje zetten bij een stel struiken met 5 soorten bijen en lieveheersbeestjes"zie jij ze allemaal?" Nee kut die zijn al weggevlogen
it wasnt me.... kom net uit het bubbelse badjequote:
een ideale penvriendquote:
Die lopen nog wel rond!quote:Op maandag 29 juli 2024 16:27 schreef CherryLips het volgende:
Lopen die prairiehondjes nog wel los rond of hebben die te veel opdringerige bontkraagjes gebeten?
Nee en anders zou ik pas gaan in de winter als de dieren binnen zitten want dan zie je tenminste nogquote:Op maandag 29 juli 2024 16:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik dacht laatst nog, leuk even langs Blijdorp om een paar fotootjes te maken. Maar ik begrijp dat ik dat ook niet meer hoef te doen?
Als je honger hebt een schelp de harses inslaan op je buik.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:34 schreef kwiwi het volgende:
In een volgend leven zou ik best een otter willen zijn. Beetje hand in hand met je partner dobberen op het water
Lekker vers maaltje fruits de merquote:Op maandag 29 juli 2024 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je honger hebt een schelp de harses inslaan op je buik.
Ik ben inmiddels alweer bijna vergeten wat treinen ook alweer waren.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou Arnhem de komende twee weken even mijden want er rijden geen treinen.
ik las mens voor je edit en dacht.... hmm.... volgens mij eten otters geen mensjesquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 16:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las mens voor je edit en dacht.... hmm.... volgens mij eten otters geen mensjes
Jeetje ook al.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou Arnhem de komende twee weken even mijden want er rijden geen treinen.
Je gaat tegenwoordig op een step naar je werk?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer bijna vergeten wat treinen ook alweer waren.
als ze dan ook gewoon meteen hoppa alle aannemers inhuren en het hele land plat leggen en alles doenquote:
Ik ben vergeten wat Arnhem is.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels alweer bijna vergeten wat treinen ook alweer waren.
Dat doen ze al maar er zijn veel en veel te weinig aannemers.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze dan ook gewoon meteen hoppa alle aannemers inhuren en het hele land plat leggen en alles doen
ik was net jou vergeten.... maar helaas daar ben je weerquote:
Ouwehandmeetquote:Op maandag 29 juli 2024 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Van het najaar koala's bewonderen in Ouwehand
Sowquote:Op maandag 29 juli 2024 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was net jou vergeten.... maar helaas daar ben je weer
Ik vond ze maar saai. Ze lagen allemaal te slapen.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Van het najaar koala's bewonderen in Ouwehand
Wosquote:
Mja, zoiets zei der ook eentje, toen ik vanuit mijn werk even wat boodschappen ging halen.quote:
Je zag ze tenminste. In Blijdorp heb ik soms het idee dat ze maar gewoon bordjes ergens neerpleuren zonder dat er een beest zit.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vond ze maar saai. Ze lagen allemaal te slapen.
quote:Op maandag 29 juli 2024 16:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je zag ze tenminste. In Blijdorp heb ik soms het idee dat ze maar gewoon bordjes ergens neerpleuren zonder dat er een beest zit.
quote:Op maandag 29 juli 2024 17:00 schreef Karzai het volgende:
misschien moet ama wat naaktslakken doneren
Zelfs die hadden ze nietquote:
Ama ze hadden niet eens slakken..dat gebouw waar ze vroeger in zaten, met insecten en slangen en krokodillen is nu een indoorspeeltuin gewordenquote:
https://www.vox.com/2014/(...)y-seals-monsters-badquote:Op maandag 29 juli 2024 16:34 schreef kwiwi het volgende:
In een volgend leven zou ik best een otter willen zijn. Beetje hand in hand met je partner dobberen op het water
Ja dat is dus kut.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ama ze hadden niet eens slakken..dat gebouw waar ze vroeger in zaten, met insecten en slangen en krokodillen is nu een indoorspeeltuin geworden
Ik hou ook helemaal niet van slakken.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ama ze hadden niet eens slakken..dat gebouw waar ze vroeger in zaten, met insecten en slangen en krokodillen is nu een indoorspeeltuin geworden
Nee ik vond het echt heel erg tegenvallen.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Blijdorp hoef ik dus niet meer naar toe begrijp ik?
Oh die vond ik vroeger eng want die vlogen losquote:Op maandag 29 juli 2024 17:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik vond het echt heel erg tegenvallen.
De vleermuizen waren ook weg
Hadden ze die ooit?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik vond het echt heel erg tegenvallen.
De vleermuizen waren ook weg
Ja, maar met schijfje sinaasappel op het glas en met grenadine zodat het op een tequila sunrise lijktquote:
Was in die night zoo in SIngapore, loop je net een grot met vleermuizen uit die daar hoorden en vervolgens scheren de wilde vleermuizen vlak overquote:Op maandag 29 juli 2024 17:16 schreef Ama het volgende:
Vliegende vleermuizen vind ik ook beetje eng.
Oh dit klinkt echt vreselijk.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was in die night zoo in SIngapore, loop je net een grot met vleermuizen uit die daar hoorden en vervolgens scheren de wilde vleermuizen vlak overSta ik weer te gillen daar.
Zorgen en een tariefsverhoging.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil weten of ik nog wat terugkrijg.
minder fokkenquote:Op maandag 29 juli 2024 17:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil weten of ik nog wat terugkrijg.
heb je nu ook 25% tariefkorting?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:32 schreef CherryLips het volgende:
O ja m'n vaste contract bij Vattenfall loopt alweer af. Tijd gaat snel.
Boosdorpquote:Op maandag 29 juli 2024 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
Blijdorp hoef ik dus niet meer naar toe begrijp ik?
Kun je nagaan wat de marges zijn als ze dit soort kortingen kunnen geven.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:40 schreef Karzai het volgende:
geloof 5% korting per jaar met een maximum van 25%
de korting is alleen op elektra en alleen op je kale tarief.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat de marges zijn als ze dit soort kortingen kunnen geven.
quote:Je krijgt korting over de variabele leveringskosten van stroom per kWh. Niet op de vaste leveringskosten, btw en overheidsheffingen en netbeheerkosten.
Hoelang blijf je nog?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug naar de camping gefietst. Ik ben doorweekt. Zo maar even een douche pakken.
Oftewel: We noemen het 25 % korting maar als er onder de streep 6 % af gaat is het veel.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
de korting is alleen op elektra en alleen op je kale tarief.
[..]
Dat lijkt soms wel sneller.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je gaat tegenwoordig op een step naar je werk?
Hmm, irritantquote:Op maandag 29 juli 2024 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt soms wel sneller.
Al twee weken geen treinen tussen Rotterdam - Den Haag. Hoorde vanochtend van Bal dat het deze week ook nog niet klaar is vanwege vertraging.
Dus joepie lekker wachten op touringcars. Gelukkig nog maar een paar keer in de regen hoeven doen.
Prognose is inmiddels bijgesteld naar "onbekend" wist je dat al?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat lijkt soms wel sneller.
Al twee weken geen treinen tussen Rotterdam - Den Haag. Hoorde vanochtend van Bal dat het deze week ook nog niet klaar is vanwege vertraging.
Dus joepie lekker wachten op touringcars. Gelukkig nog maar een paar keer in de regen hoeven doen.
Volgende week worden de rails maar gewoon helemaal weggehaald.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prognose is inmiddels bijgesteld naar "onbekend" wist je dat al?
Als je geen planning maakt kun je ook niet uitlopenquote:Op maandag 29 juli 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiterlijk woensdag weer naar huis. Wellicht dat we morgenavond/eind middag gaan rijden afhankelijk van de weersverwachting voor woensdagochtend.quote:
Wel leuk verder daar? Vind Luxemburg zelf altijd erg leuk voor buitensport.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiterlijk woensdag weer naar huis. Wellicht dat we morgenavond/eind middag gaan rijden afhankelijk van de weersverwachting voor woensdagochtend.
Ja, zeker leuk. Mooie omgeving.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel leuk verder daar? Vind Luxemburg zelf altijd erg leuk voor buitensport.
Zit hier ook in een wilde tuin met veel bloempjes en beestjesquote:Op maandag 29 juli 2024 18:10 schreef essnhills het volgende:
Er zat een bij op de stenen rondjes te draaien, druk zoemend.
Heb een beetje suikerwater gegeven en toen stopte die met zoemen en rondjes draaien. Maar nu ligt ze gewoon stil niks te doen. Alleen het lijfje beweegt nog.
Hopelijk is ze gewoon even aan het bijkomen en vliegt ze zo weer weg
met kruidenboter in de schulp, en het eigen slijm...quote:
Mijn tuin zit ook vol met vlinder, bijtjes en andere beestjesquote:Op maandag 29 juli 2024 18:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zit hier ook in een wilde tuin met veel bloempjes en beestjes
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2024 18:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met kruidenboter in de schulp, en het eigen slijm...
lekker toch
zo in bijten en het glibbert overal... pssssssslffffffff....quote:
Samequote:Op maandag 29 juli 2024 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn tuin zit ook vol met vlinder, bijtjes en andere beestjes
quote:Op maandag 29 juli 2024 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameLaatst nog extra lavendel geplant voor ze.
Bah bahquote:Op maandag 29 juli 2024 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo in bijten en het glibbert overal... pssssssslffffffff....
quote:Op maandag 29 juli 2024 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's volproppen met escargots
Pics van Maja?quote:Op maandag 29 juli 2024 18:19 schreef essnhills het volgende:
Bijtje beweegt weer meer. Had haar op een lepeltje gezet net naast een beetje suikerwater. Inmiddels is ze daar heen gekropen en ligt ze daar in
nou nee.. ik vind het namelijk ook best wel smerig.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 18:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier genieten ze nu met name van mijn mega vlinderstruik
Ja geen idee.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee.. ik vind het namelijk ook best wel smerig.
Het idee alleen al... slakken... in je mond... wie bedenkt het
Fransen.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee.. ik vind het namelijk ook best wel smerig.
Het idee alleen al... slakken... in je mond... wie bedenkt het
Hihi bijkomenquote:Op maandag 29 juli 2024 18:10 schreef essnhills het volgende:
Er zat een bij op de stenen rondjes te draaien, druk zoemend.
Heb een beetje suikerwater gegeven en toen stopte die met zoemen en rondjes draaien. Maar nu ligt ze gewoon stil niks te doen. Alleen het lijfje beweegt nog.
Hopelijk is ze gewoon even aan het bijkomen en vliegt ze zo weer weg
Lekkerquote:Op maandag 29 juli 2024 18:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
even de @:Ama's volproppen met escargots
Hoezoquote:Op maandag 29 juli 2024 18:56 schreef Elvi het volgende:
Zie ik daar watermeloen? Dat is echt de duivel.
RIPquote:
Oh nicequote:Op maandag 29 juli 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
Oeh de rabo-app heeft donkere modus gekregen
quote:
quote:
Sorryquote:Op maandag 29 juli 2024 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Waarom wordt er zo vaak aangebeld als ik op de wc zit? De kans is groter dat er wordt aangebeld als ik zit te eten, maar dat gebeurt toch minder vaak.
quote:Op maandag 29 juli 2024 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon gaan en wond schoon en droog houdenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:14 schreef datismijnmening het volgende:
Morgen 28 graden en niet naar het strand![]()
ik betaal niks voor extra zakken restafval en plastic scheiden, net als karton en glas wordt niet aangemoedigd door het makkelijk te maken als je in een flat woont (bv gewoon alle containers voor alle flats ipv alleen op "centrale" punten)quote:Op maandag 29 juli 2024 08:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
t scheelt een hoop ruimte in de grijze container dus ik vind het een prima hoax
Fucking irritant is dat.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:18 schreef mschol het volgende:
echt, honden van de buren zijn echt kutkeffers en blaffen aan een stuk door als ze niet thuis zijn, als ik die mensen tegenkom toch eens wat van zeggen
die mensen moeten het weten, want duurt eff voor je bij hen bent, ik snap niet dat je je niet helemaal kapot schaamt dat je honden zo zijnquote:
Ik zou me wel kapot schamen tegenover de buren. Ik schaam me al als mijn wasmachine ofzo even te lang doorgaat savonds.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:24 schreef mschol het volgende:
[..]
die mensen moeten het weten, want duurt eff voor je bij hen bent, ik snap niet dat je je niet helemaal kapot schaamt dat je honden zo zijn
Ohja dat had ik in mijn vorige huisquote:Op maandag 29 juli 2024 19:18 schreef mschol het volgende:
echt, honden van de buren zijn echt kutkeffers en blaffen aan een stuk door als ze niet thuis zijn, als ik die mensen tegenkom toch eens wat van zeggen
Ik heb gisteren watermeloen gegeten en heb voor het eerst sinds mn kindertijd overgegevenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren watermeloen gegeten en heb voor het eerst sinds mn kindertijd overgegevenalles zat onder, het leek wel The Exorcist maar dan rood.
Oh jeetjequote:Op maandag 29 juli 2024 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb gisteren watermeloen gegeten en heb voor het eerst sinds mn kindertijd overgegevenalles zat onder, het leek wel The Exorcist maar dan rood.
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nah. Mag toch niet zwemmen en grote kans dat er zand in de wond komt.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon gaan en wond schoon en droog houden
ze is op dreefquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
Ja dit was wel het ideale weer om eerst een uur te gaan lopen en daarna een verspakket in elkaar te draaien
verspakket in elkaar draaien klinkt als een code voor nummer 2quote:Op maandag 29 juli 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
Ja dit was wel het ideale weer om eerst een uur te gaan lopen en daarna een verspakket in elkaar te draaien
nummers?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
verspakket in elkaar draaien klinkt als een code voor nummer 2
Nee dat komt pas na het verwerken van het bereidde pakketquote:Op maandag 29 juli 2024 19:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
verspakket in elkaar draaien klinkt als een code voor nummer 2
wat ga je eten?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
Verstandige jongen hequote:
Heb het net op, sajoer boontjesquote:
Oh dus jij hebt de Blijdorp inktvis opgegeten.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker. Ik had inktvips van de bakplaat
Alleen als je ook voldoende hebt gedronkenquote:
Altijd tochquote:Op maandag 29 juli 2024 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen als je ook voldoende hebt gedronken
👀quote:Op maandag 29 juli 2024 20:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker. Ik had inktvips van de bakplaat
Maar het is ook te warm om te slapen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff oud papier bij de weg gezet. Het is nog steeds te warm om te gaan lopen. Maar weer eens lekker vroeg naar bed vandaag
verstandige jongenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff oud papier bij de weg gezet. Het is nog steeds te warm om te gaan lopen. Maar weer eens lekker vroeg naar bed vandaag
Ik lig er ook alweer inquote:Op maandag 29 juli 2024 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker luiquote:
Mijn laatste note is van april 2020. Mijn laatste terechte van 2017quote:Op maandag 29 juli 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb eens even gekeken. Sinds mid vorig jaar al geen note meer gehad.
Gewoon standaard tijdquote:Op maandag 29 juli 2024 20:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker lui
ik lig er vanavond ook niet laat in.
slaapt toch anders op een ander bed
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik haat het. 30 jaar zonder gedaan. Op naar de volgende 30
denk dat ik donderdag op vrijdag weer in eigen huis slaap... kan ook vrijdag op zaterdagquote:Op maandag 29 juli 2024 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon standaard tijd![]()
Hoe lang ben je bij je ouders?
kindertijd +30quote:
These are rookie numbers..quote:Op maandag 29 juli 2024 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb eens even gekeken. Sinds mid vorig jaar al geen note meer gehad.
Oh ik dacht ineens aan 60 ofzoquote:
Eindelijk weer veel geld uitgegeven dusquote:Op maandag 29 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
EINDELIJK![]()
Drie jaar naar een 62 gezocht. Grade 62 wordt bijna nooit uitgegeven. Ik had in juni '21 al eens een Vietnam 62a gevonden in 62, maar die is nooit aangekomen en uiteindelijk heb ik mijn geld teruggekregen. Nja. Nu deze Specimen. Wel een stuk duurder maar ook een stuk duurder weer verkoopbaar![]()
Nu kan ik "rustig" gaan slapen
![]()
[ afbeelding ]
Ding dongquote:Op maandag 29 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
EINDELIJK![]()
Drie jaar naar een 62 gezocht. Grade 62 wordt bijna nooit uitgegeven. Ik had in juni '21 al eens een Vietnam 62a gevonden in 62, maar die is nooit aangekomen en uiteindelijk heb ik mijn geld teruggekregen. Nja. Nu deze Specimen. Wel een stuk duurder maar ook een stuk duurder weer verkoopbaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou dat was op zich niet zo eindelijk hoor, dat gebeurt wel vakerquote:Op maandag 29 juli 2024 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Eindelijk weer veel geld uitgegeven dus
Is daar dan markt voor wil je ze ooit verkopen?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
EINDELIJK![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op maandag 29 juli 2024 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is daar dan markt voor wil je ze ooit verkopen?
Kost dit nou?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
EINDELIJK![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nom nom nomquote:Op maandag 29 juli 2024 20:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt de Blijdorp inktvis opgegeten.
Loempia lekkel lekkelquote:
dat soort app/sites kun je ook niet serieus nemenquote:
Hoeveel geef je daar nou eigenlijk zo gemiddeld op jaarbasis aan uit, aan biletjes? Ik neem aan dat er een Excel is die dit exact weergeeftquote:Op maandag 29 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
EINDELIJK![]()
![]()
[ afbeelding ]
60!?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht ineens aan 60 ofzoVeel mensen kotsen nog wel eens in hun twenties in een dronken bui.
In China hebben ze nu wel foto van Dimmyquote:Op maandag 29 juli 2024 20:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat soort app/sites kun je ook niet serieus nemen
Dat heb je goedquote:Op maandag 29 juli 2024 20:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik neem aan dat er een Excel is die dit exact weergeeft
Als ze ooit boven haar eerste miljoentje aan spaargeld komt is ze het de volgende dag alweer kwijt.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In China hebben ze nu wel foto van Dimmy
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In China hebben ze nu wel foto van Dimmy
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:28 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje had laatst haar huis laten verven aan de buitenkant en nieuwe airco's laten installeren, netjes meteen betaald en een maandje later vroeg de aannemer wanneer ze dacht te betalen, dat was eventjes slikken.
Ja en dan moeten we dus ook gaan opruimen en schoonmaken enzo.quote:
Oh dat is wel kut.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja en dan moeten we dus ook gaan opruimen en schoonmaken enzo.
Het is US, dus waarschijnlijk beentjes wijd enzo.quote:
Het digitale equivalent van een dubbel carbonpapiertje, er is weer een Nigeriaanse prins wat welvarender.quote:
Ja zo werkt dat. Al die mensen die AI gevraagd hebben hoe ze eruit zien als ze wat ouder zijn zitten daar ook in de database. Die zoeken het hele internet af voor andere foto's en informatie van je.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is US, dus waarschijnlijk beentjes wijd enzo.
quote:
ah okequote:Op maandag 29 juli 2024 20:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het digitale equivalent van een dubbel carbonpapiertje, er is weer een Nigeriaanse prins wat welvarender.
Oh die zijn er toch nietquote:Op maandag 29 juli 2024 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat. Al die mensen die AI gevraagd hebben hoe ze eruit zien als ze wat ouder zijn zitten daar ook in de database. Die zoeken het hele internet af voor andere foto's en informatie van je.
Dat moest ik een paar jaar terug ook, wat een hel zegquote:Op maandag 29 juli 2024 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest laatst even mijn best doen om ergens wat data van het internet af te krijgen
Ik geloof eigenlijk niet dat dat ooit echt lukt.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest laatst even mijn best doen om ergens wat data van het internet af te krijgen
Niet helemaal, maar als je onvindbaar genoeg bent, of bepaalde links niet meer gemaakt kunnen worden dan is het voldoende.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geloof eigenlijk niet dat dat ooit echt lukt.
hallo tegen elkaar terugquote:
Tot ze je FOK!account hebben gevondenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar als je onvindbaar genoeg bent, of bepaalde links niet meer gemaakt kunnen worden dan is het voldoende.
Dit is toch je fatlife accountquote:Op maandag 29 juli 2024 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gekoppeld aan je fetlife account.
Als je kan aantonen dat diegene achter de rekeningnummer geen dienst geleverd heeft dan krijg je het wel terugquote:Op maandag 29 juli 2024 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag er werkelijk perfect uit die factuur, op het rekeningnummer na dan.
bij zelf overmaken? moet je nogal moeite voor doenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je kan aantonen dat diegene achter de rekeningnummer geen dienst geleverd heeft dan krijg je het wel terug
Het leven begint bij moeite doen.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij zelf overmaken? moet je nogal moeite voor doen
Op papier misschien wel, in de praktijk ga je aan het kortste eind trekkenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je kan aantonen dat diegene achter de rekeningnummer geen dienst geleverd heeft dan krijg je het wel terug
Pfff, moet dat ook nog.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het leven begint bij moeite doen.
uhuh ja surequote:Op maandag 29 juli 2024 20:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Het leven begint bij moeite doen.
Misschien dat een Sachertorte wat meer te vertellen heeft?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja had een cheesecake. was niet zo boeiend
ja die was er nietquote:Op maandag 29 juli 2024 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien dat een Sachertorte wat meer te vertellen heeft?
ik gebruik de mobiele layout nietquote:Op maandag 29 juli 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
Gebruikt iemand hier eigenlijk de nacht versie van deze layout mobiel?
Ik Kan niet alle emojis kiezen met mobielquote:Op maandag 29 juli 2024 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gebruik de mobiele layout niet
de enkele keer dat ik op mobiel naar fok ga gebruik ik de desktop weergave
Wast lekker op het strand?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja had een cheesecake. was niet zo boeiend
Je begint wel te merken dat het al weer vroeger donker wordtquote:
mja morgen en overmorgen zijnn mooie dagen maar moet werkenquote:Op maandag 29 juli 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi dat het lekker was, eindelijk weer bakweer!
Goed voor het gemoed.
Volgens mij doe je het er al tijd omquote:Op maandag 29 juli 2024 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja morgen en overmorgen zijnn mooie dagen maar moet werken
lijkt het op hequote:Op maandag 29 juli 2024 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij doe je het er al tijd om
Ja, dat wel.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je begint wel te merken dat het al weer vroeger donker wordt
Nee, ik weet niet of ik ergens rare custom kleurinstellingen heb of zo, maar de nachtlayout maakt een aantal dingen donkerder maar het meeste niet echt.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:11 schreef Ama het volgende:
Gebruikt iemand hier eigenlijk de nacht versie van deze layout mobiel?
Ik kots een stuk makkelijkerquote:Op maandag 29 juli 2024 20:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik haat het. 30 jaar zonder gedaan. Op naar de volgende 30
We hoeven geen details en live verslagenquote:
Jammerquote:Op maandag 29 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hoeven geen details en live verslagen
Het ergste was toen ik chocoladevla op had en toen moest kotsen op de fiets.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijna naar het warme zuiden. Dan moet je ook werken bij deze hitte.quote:
FFS CL.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ergste was toen ik chocoladevla op had en toen moest kotsen op de fiets.
Oké doeiquote:Op maandag 29 juli 2024 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FFS CL.![]()
Jouw post is de eerste post die ik vanavond lees.
quote:Op maandag 29 juli 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juli 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lees dit terwijl ik net een (nep) Magnum ijsje eet.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens over iemand heen gekotst?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn hier beelden van?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 29 juli 2024 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bijna naar het warme zuiden. Dan moet je ook werken bij deze hitte.
Nee. Misschien als baby maar dat hoort.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens over iemand heen gekotst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |