https://nos.nl/video/2530(...)pon-na-vijf-secondenquote:Op maandag 29 juli 2024 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ben je 15, en mag je meedoen aan de OS![]()
Dus reis je 14.000km naar Parijs,
je bent er
eerste wedstrijd, 5 seconden, je ligt op je rug (judo),
dus klaar en weer 14.000km naar huis
Oh dat is wel zonde.. dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die kan je na het ontdooien lekker heel even opbakken met een uitje, paprika en wat lekkere kruiden.
yep, easypiesie en lekkerquote:Op maandag 29 juli 2024 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat is wel zonde.. dat wist ik niet.
Je kookt dan alles, haalt wat je niet eet uit de schelp en vriest dat dus in.
Wel iets voor een volgende keer als ik weer te veel koop.
Dat mosselman liedje vond ik ook al geen succesquote:Op maandag 29 juli 2024 15:49 schreef Deisyy het volgende:
Toch maar voor deze gekozen![]()
[ afbeelding ]
Ik wacht tot de R in de maand isquote:Op maandag 29 juli 2024 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Plaatje in de OP om pullup over de streep te trekken
het is wat saai jaquote:Op maandag 29 juli 2024 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat mosselman liedje vond ik ook al geen succes
is dat niet achterhaald? tegenwoordig bestaat koeling.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wacht tot de R in de maand is![]()
Neh ga zo echt even kijken of er ergenbs een mooi zakje te scoren is![]()
Heb alleen geen zin in frieten
Oh ja dat is wel een beter idee.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is dat niet achterhaald? tegenwoordig bestaat koeling.
thuis eet ik ze nooit met patat, stokbrood met kruidenboter en een salade volstaan.
mijn ouders ook hoor, in september werden pas mosselen gegetenquote:Op maandag 29 juli 2024 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een beter idee.
Die R hoeft niet perse meer nee, mijn moeder was daar vroeger wel panisch overDie maakte verder best vaak mosselen maar nooit in de zomer
[CUL]Wij doen weleens van 2 kg 1 kg meteen opeten en de grootste schelpen bewaren. Dan de andere kilo ook stoven, kookvocht bewaren! af laten koelen en pellen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow kan dat ook al? dat wist ik niet![]()
Ah, had het wel gelezen. Maar dat gezicht erbij niet opgeslagen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooruit
https://nos.nl/artikel/25(...)ksistische-opmerking
Moet ie maar geen grapjes makenquote:Op maandag 29 juli 2024 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, had het wel gelezen. Maar dat gezicht erbij niet opgeslagen.
En waarom moet hij nou naar huis? Omdat hij de waarheid verteld heeft
Doen er NL'ers mee?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:52 schreef engine het volgende:
Finale street skateboarding bij de mannen gaat beginnen. Het niveau in de kwalificatie vanmiddag was echt geweldig. Ik heb hier heel veel zin in.
Welke zender?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:52 schreef engine het volgende:
Finale street skateboarding bij de mannen gaat beginnen. Het niveau in de kwalificatie vanmiddag was echt geweldig. Ik heb hier heel veel zin in.
Stay away from the lightquote:Op maandag 29 juli 2024 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff heb geloof een mannelijke opvlieger
Uit het niets plots licht in mijn hoofd...en het zweet loopt letterlijk i één keer in straaltjes van me af![]()
FF zitten en wat eten
Penopauze?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uit het niets plots licht in mijn hoofd...en het zweet loopt letterlijk i één keer in straaltjes van me af![]()
FF zitten en wat eten
tnx! Nou ik zocht het net idd even op... en daar word je niet vrolijk van... die willen me gelijk naar de spoed sturenquote:Op maandag 29 juli 2024 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stay away from the light![]()
En misschien even je bloeddruk meten?
Dat ook ff gegeoogled... maar daar lijkt het (nog) niet op. Pffieuwquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ook ff gegeoogled... maar daar lijkt het (nog) niet op. Pffieuw
Uit de zon. (Geen ijskoud) Water drinken. Ff iets zoutigs eten/bouillon.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnx! Nou ik zocht het net idd even op... en daar word je niet vrolijk van... die willen me gelijk naar de spoed sturen![]()
Kan helaas bloeddruk niet meten. Ik zit ff en wacht het af..
Heb al ff restje salade gegeten.. maar ga er zoute chips en water bijgooien tnx !quote:Op maandag 29 juli 2024 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
Uit de zon. (Geen ijskoud) Water drinken. Ff iets zoutigs eten/bouillon.
Sportwagen gekocht?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Naar de spoed klinkt wat overdreven, zeker als het nu een keer gebeurt. Alleen als het lang aanhoudt kan je er aan denken om een HAP te bellen. En als je plat gaat mag je bazin ingrijpenquote:Op maandag 29 juli 2024 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
tnx! Nou ik zocht het net idd even op... en daar word je niet vrolijk van... die willen me gelijk naar de spoed sturen![]()
Kan helaas bloeddruk niet meten. Ik zit ff en wacht het af..
Ja ff in de gaten houdenquote:Op maandag 29 juli 2024 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar de spoed klinkt wat overdreven, zeker als het nu een keer gebeurt. Alleen als het lang aanhoudt kan je er aan denken om een HAP te bellen. En als je plat gaat mag je bazin ingrijpen
Mocht het veel vaker (gaan) voorkomen misschien een keer langs de huisarts.
Koeling? Je wilt die dingen toch zo vers mogelijk eten...quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is dat niet achterhaald? tegenwoordig bestaat koeling.
thuis eet ik ze nooit met patat, stokbrood met kruidenboter en een salade volstaan.
Opgeslagenquote:Op maandag 29 juli 2024 16:08 schreef maily het volgende:
[..]
[CUL]Wij doen weleens van 2 kg 1 kg meteen opeten en de grootste schelpen bewaren. Dan de andere kilo ook stoven, kookvocht bewaren! af laten koelen en pellen.
Kookvocht met boter en fijngesneden peterselie en parmezaan knoflook en chili en een slokje witte wijn (optioneel) en panko/paneermeel/broodkruim mengen tot een dikke pasta is ontstaan.
Dan in elke schelp een beetje pasta scheppen en een mossel daarop plakken.
Alle mosselen gebruiken en op een ovenschaal leggen. Bestrooien met parmezaan en een beetje panko.
Onder de grill tot er een lekker korstje op zit.
Af laten koelen.
De mosselen in de schelp in laagjes invriezen met bv bakpapier ertussen.
Zin in gegratineerde mosselen? Half uurtje van te voren uit de vriezer halen en dan even onder de grill oppiepen.
Eet smakelijk![]()
[/CUL]
Als diezelfde regels hier op FOK zouden gelden...quote:Op maandag 29 juli 2024 15:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooruit
https://nos.nl/artikel/25(...)ksistische-opmerking
quote:Children are among eight people who have been injured in a knife attack in Southport, Merseyside, it has been reported.
Niet goed voor je bloeddruk al die opwindingquote:Op maandag 29 juli 2024 17:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een of andere mafkees heeft 8 mensen waaronder 6 kinderen neergestoken op een kinderdagverblijf![]()
Ophangen dat tuig !
[..]
Doe dat dan ook niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 18:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja van de trap kukelen doet pijn.
quote:
Nee deden geen Nederlanders mee en ik weet ook niet of Eurosport of NPO1 het nog live uitgezonden heeft. Het was uiteindelijk zo spannend en zo goedquote:
Houden ze dat bij Biarritz in de buurt?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:02 schreef engine het volgende:
Nu surfen kijken. Daar komen al meteen mooie golven binnen.
Ik moest dat even googlenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Houden ze dat bij Biarritz in de buurt?
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of verstandig?
https://www.nu.nl/buitenl(...)dse-toerist-aan.html
Wtfquote:Op maandag 29 juli 2024 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moest dat even googlenNee dit is in Tahiti
ik was ook verbaasd eerst.
Ja ik had ook gedacht in Frankrijk kun je surfen maar als je die golven in Tahiti ziet. Dat is echt next level. Dag drie nu en iedere dag meters hoge golven.quote:
Jij denkt dat de mosselen die je in de winkel koopt dezelfde dag zijn gevangen?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Koeling? Je wilt die dingen toch zo vers mogelijk eten...
Ik vind sowieso seizoens-eten wel iets hebben..
Ze lieten Tahiti ook zien tijdens de opening.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moest dat even googlenNee dit is in Tahiti
ik was ook verbaasd eerst.
Zou er wel op vakantie kunnenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze lieten Tahiti ook zien tijdens de opening.
Dat dacht ik ook , maar nee de middag sessie begint om 23:45 ..quote:Op maandag 29 juli 2024 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Houden ze dat bij Biarritz in de buurt?
Ja ik lees het en vind het onzinnigquote:Op maandag 29 juli 2024 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook , maar nee de middag sessie begint om 23:45 ..
In Tahiti dus
Begin alvast maar met sparen,quote:
Ik heb er verder geen beelden van gezien, behalve bij de opening, maar toen was het daar 's ochtendsvroeg.quote:
Is dat gen Frans wingewest ?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik lees het en vind het onzinnig
Gaan ze nu elke spelen dat surfen daar houden
Tahiti is Frans hequote:Op maandag 29 juli 2024 19:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik lees het en vind het onzinnig
Gaan ze nu elke spelen dat surfen daar houden
ik snap ook niet goed waarom Tahiti?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:19 schreef pullup het volgende:
Ze hebben best geinige golven daar bij Biarritz namelijk, ken zat mensen die daar speciaal een surf vakantie gaan houden
Staat er idd bekend om daar in die Golf vanquote:Op maandag 29 juli 2024 19:19 schreef pullup het volgende:
Ze hebben best geinige golven daar bij Biarritz namelijk, ken zat mensen die daar speciaal een surf vakantie gaan houden
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat er idd bekend om daar in die Golf van
Sinds 2003 een overzeese gemeenschap van Frankrijk, ik vind het niet tellenquote:
Ze gaan het midden in de nacht nog beslissen hoorde ikquote:Op maandag 29 juli 2024 19:22 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of die triatlon morgen nog doorgaat, al 2 dagen mochten ze niet trainen in de Seine
Ja voor amateurs maar deze gasten op de hoogste golven zien gaan is toch ook wel heel mooi.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:19 schreef pullup het volgende:
Ze beginnen al om 8 uur dacht ik ..quote:Op maandag 29 juli 2024 19:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze gaan het midden in de nacht nog beslissen hoorde ik
quote:Op maandag 29 juli 2024 19:25 schreef engine het volgende:
Dit gaat over golven van 3 of 4 meter hoog.
Shot on january 7quote:
Haha ja de kans erop is wel wat minder in de zomerquote:
Ik dacht dat ik al beneden was en miste de 2 laatste tredenquote:
Denk niet dat het ze heel erg boeit wat jij er van vindquote:Op maandag 29 juli 2024 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Sinds 2003 een overzeese gemeenschap van Frankrijk, ik vind het niet tellen
Dooddoenerquote:Op maandag 29 juli 2024 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk niet dat het ze heel erg boeit wat jij er van vind
Kan je overal wel op zeggen he, voegt geen reet toequote:
Net als zeggen dat je het niet vind tellen bedoel je?quote:Op maandag 29 juli 2024 19:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je overal wel op zeggen he, voegt geen reet toe
Ga jij nou maar hockey kijken, doe je nog wat nuttigsquote:Op maandag 29 juli 2024 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net als zeggen dat je het niet vind tellen bedoel je?
Hij zal wel voor de Duitsen zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga jij nou maar hockey kijken, doe je nog wat nuttigs
Hoe is het beentje?quote:
Voorlopig is Nederland wel beterquote:
2e set gaat idd een stuk beterquote:Op maandag 29 juli 2024 20:11 schreef engine het volgende:
Griekspoor tegen Alcaraz is toch ook wel mooi.
Hij speelt zo goed maar ik denk dat Alcaraz uiteindelijk beter gaat zijn.quote:
Soms wil je iets niet wetenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mosselen die je in de winkel koopt dezelfde dag zijn gevangen?
Dan eet jij toch in september pas mosselen
Dit jaquote:Op maandag 29 juli 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms wil je iets niet weten
Kreeft vind ik wel lekker , maar koop ik ook nooit ...quote:
Dat vind ik ook zieligquote:Op maandag 29 juli 2024 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Kreeft vind ik wel lekker , maar koop ik ook nooit ...
Werkte ooit op Schiphol Cargo... daar kwamen dan pallets vol meet kreeften aan uit Canada meen ik me te herinneren, ieder zn eigen vershouddoos ...
Mijn moeder en broertje deden dat vroeger wel eens koken , het leek net alsof ik ze hoorde gillen , dus nee ik hou niet van dit soort praktijkenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of die nog leefden ...
2 dode kinderenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms wil je iets niet weten
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 dode kinderen
6 kinderen kritiek
3 kinderen lichter gewond
2 volwassenen kritiek
en dat omdat er 1 zeventienjarige met een mes loopt
als krabquote:Op maandag 29 juli 2024 20:50 schreef 88-4 het volgende:
Kreeft heb ik nog nooit gehad.
Lijkt me ook niks.
hetquote:
ass saved 1-1quote:Op maandag 29 juli 2024 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hetvan
ass
spel wordt steeds beter zichtbaar ja
Ik maak me meer zorgen om het spel,quote:
Wowquote:Op maandag 29 juli 2024 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 dode kinderen
6 kinderen kritiek
2 volwassenen kritiek
Ze spelen nog niet echt als een topfavoriet land en wereldkampioenquote:Op maandag 29 juli 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het spel,
dat was tegen Frankrijk ook al zeer matig
Gefrituurde tarantula of schorpioen anders?quote:Op maandag 29 juli 2024 20:50 schreef 88-4 het volgende:
Kreeft heb ik nog nooit gehad.
Lijkt me ook niks.
Ja het spel is niet ineens goed of zoquote:
Heb ik ook nog nooit gehadquote:
Ik sla overquote:Op maandag 29 juli 2024 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gefrituurde tarantula of schorpioen anders?
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 dode kinderen
6 kinderen kritiek
2 volwassenen kritiek
Minder.quote:
Hockeyquote:
Het schijnt dat ik het er teveel over praat dus ik zeg maar niets meer 😉quote:
zegt wie?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik het er teveel over praat dus ik zeg maar niets meer 😉
En hoe is het met jou.
Als ik wil weten hoe het met iemand gaat dan is dat uit belangstelling en mensen die zich daaraan storen moeten hun kop houden.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe is het met jou.
Hoop niet iemand van hierquote:Op maandag 29 juli 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe is het met jou.
Las gisteren dat het al weken over mijn been gingquote:Op maandag 29 juli 2024 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zegt wie?
al heb een flauw vermoeden![]()
maagpijn van de pijnstillers, ondanks de maagbeschermer. morgenochtend naar de chirurg.
precies wat ik dacht, daar moet je echt geen waarde aan hechten, er zijn hier genoeg mensen die oprecht geïnteresseerd zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las gisteren dat het al weken over mijn been ging![]()
Lastig he met die pijnstillers. Maar wel fijn dat je al snel bij de chirug terecht kan. Je zal wel snel geholpen worden denk ik.
Tadaaaaa!quote:Op maandag 29 juli 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier bespreken we van alles. Ben je het er niet mee eens zoek dan maar een ander plekje op het forum.
Ander grijp jij wel in.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
precies wat ik dacht, daar moet je echt geen waarde aan hechten, er zijn hier genoeg mensen die oprecht geïnteresseerd zijn.
ik heb er nooit last van gehad, dus is wel raar.
Ja dat is raar dan.en ook heel vervelend. Ik kan helemaal niet tegen pijnstillers dat is ook niet leuk.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
precies wat ik dacht, daar moet je echt geen waarde aan hechten, er zijn hier genoeg mensen die oprecht geïnteresseerd zijn.
ik heb er nooit last van gehad, dus is wel raar.
dat is inderdaad heel lastigquote:Op maandag 29 juli 2024 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is raar dan.en ook heel vervelend. Ik kan helemaal niet tegen pijnstillers dat is ook niet leuk.
Hopelijk heb je ze na de operatie niet lang nodig. Heb je veel oijn? Dacht altijd als je in het gips zat de oijn meestal wegwas? Dat is dus niet zo?quote:
Gaat het hier altijd sowieso ergens over?quote:
het gips werkt wel pijnstillend, maar bij sommige beweging schiet er toch een felle pijn in en als ik even gelopen heb gaat het bonken en zeer doen, maar gelukkig fixeert het gips wel voor een groot deel, waardoor de pijn minder is dan zonder gips.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk heb je ze na de operatie niet lang nodig. Heb je veel oijn? Dacht altijd als je in het gips zat de oijn meestal wegwas? Dat is dus niet zo?
Hoeft niet altijd, kan wel , maar wel duidelijk graagquote:Op maandag 29 juli 2024 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het hier altijd sowieso ergens over?
ik hou ook niet van dat onderhuidse gezuig en gesteek, zeg wat je op je lever hebt of houd je mond.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou van direct , niet van dat via via gelul
Het gaat over mij.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd, kan wel , maar wel duidelijk graag
Bah. Naar voor je.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het gips werkt wel pijnstillend, maar bij sommige beweging schiet er toch een felle pijn in en als ik even gelopen heb gaat het bonken en zeer doen, maar gelukkig fixeert het gips wel voor een groot deel, waardoor de pijn minder is dan zonder gips.
En dan gelijk vakantie zeker.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik hou ook niet van dat onderhuidse gezuig en gesteek, zeg wat je op je lever hebt of houd je mond.
Eens!quote:Op maandag 29 juli 2024 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik hou ook niet van dat onderhuidse gezuig en gesteek, zeg wat je op je lever hebt of houd je mond.
Ik vroeg aan Dot hoe het met haar been ging. Wou ze niet al te veel over kwijt want iemand had geklaagd dat het de laatste tijd alleen te veel over Dot haar been ging.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd, kan wel , maar wel duidelijk graag
uiteraard, zeer diepgaande sc ditquote:Op maandag 29 juli 2024 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het hier altijd sowieso ergens over?
Wie ben jij nouweer?quote:
En jij dan?quote:
Zere botten en regen 🤣quote:
ja dat moeten ze maar ff fixen.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bah. Naar voor je.
Komt natuurlijk ook door die losse stukjes
als je op een normale manier communiceert zou ik niet weten waarom, maar ik walg van stiekem sneren.quote:
Ja en snel hoop ik. Denk ook niet dat ze er te lang mee kunnen wachten.quote:
nee anders moeten ze de boel los wrikkenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en snel hoop ik. Denk ook niet dat ze er te lang mee kunnen wachten.
Ik ook.Heb alleen gezegd dat het er al weken overgaat en niet alleen hier.Niks stiekem aan.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
als je op een normale manier communiceert zou ik niet weten waarom, maar ik walg van stiekem sneren.
Daar kijk ik niet naar.quote:
Daar moet je maar niet aan denkenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee anders moeten ze de boel los wrikken
het is gewoon een lullige opmerking, dus onnodig, als het onderwerp je niet bevalt scroll je maar doorquote:Op maandag 29 juli 2024 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook.Heb alleen gezegd dat het er al weken overgaat en niet alleen hier.Niks stiekem aan.
Helemaal niets?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar.dus kan er niet over mee praten
Dan kunnen we er beide niets over zeggen.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mij kan het ook weinig boeien, de opening daarentegen vond ik wel grandioos .quote:Op maandag 29 juli 2024 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verdorie die heb ik gemistquote:Op maandag 29 juli 2024 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mij kan het ook weinig boeien, de opening daarentegen vond ik wel grandioos .
Nee helemaal niet ooit a long time ago keek ik naar turnen maar al lang niet meerquote:Op maandag 29 juli 2024 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal niets?![]()
Geen favo sport of zo?
O jij kijkt ook niet. Gelukkig ben ik niet de enige danquote:Op maandag 29 juli 2024 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kunnen we er beide niets over zeggen.
Ik hoor het wel op het journaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij kijkt ook niet. Gelukkig ben ik niet de enige dan
ik las dat er ergens een samenvatting te zien is, echt de moeite waard om te kijken.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdorie die heb ik gemist
Ik heb er ondertussen wel veel over gehoord
Ja daar ontkomt je niet aan. Was net ook bij oranje zomer maar het gaat dan wel langs mij heenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoor het wel op het journaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Hey Lovelyquote:
quote:Op maandag 29 juli 2024 22:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Heb je haar ook weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 29 juli 2024 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vroeg aan Dot hoe het met haar been ging. Wou ze niet al te veel over kwijt want iemand had geklaagd dat het de laatste tijd alleen te veel over Dot haar been ging.
Ja. Helaas wel viel mij zaterdag al opquote:
Vind het wel fijn, is t tenminste donker als ik wil slapenquote:Op maandag 29 juli 2024 22:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Helaas wel viel mij zaterdag al op
Onder mijn vleugeltje is het altijd donker.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het wel fijn, is t tenminste donker als ik wil slapen
Een lullige opmerking, maar had ook gewoon genegeerd kunnen worden i.p.v. het nog maar eens te benoemen en groter maken dan het is. Is mijn mening dan weer.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het is gewoon een lullige opmerking, dus onnodig, als het onderwerp je niet bevalt scroll je maar door
Gelukkig welquote:Op maandag 29 juli 2024 22:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onder mijn vleugeltje is het altijd donker.
De een houdt van donker. De ander van licht.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vind het wel fijn, is t tenminste donker als ik wil slapen
Ik allebei wel..quote:Op maandag 29 juli 2024 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De een houdt van donker. De ander van licht.
Ik vind het heerlijk met licht naar bed te gaan en met licht weer wakker te worden. Maar vaak ben ik te vroeg wakker en is het nog donker. Ben dan wel blij dat het al weer vroeg licht isquote:
Dan maak je zomers meer kans op slagen dan in de winterquote:Op maandag 29 juli 2024 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk met licht naar bed te gaan en met licht weer wakker te worden. Maar vaak ben ik te vroeg wakker en is het nog donker. Ben dan wel blij dat het al weer vroeg licht is
Dat is zeker waar. Vind het heerlijk. Baal van lange donkere avonden en ochtendequote:Op maandag 29 juli 2024 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maak je zomers meer kans op slagen dan in de winter
Daar zal je mee moeten leren leven dan ...quote:Op maandag 29 juli 2024 22:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Vind het heerlijk. Baal van lange donkere avonden en ochtende
Het is niet anders.quote:Op maandag 29 juli 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zal je mee moeten leren leven dan ...
Eens, je hoeft ook niet altijd overal een punt van te maken, negeren werkt beterquote:Op maandag 29 juli 2024 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Een lullige opmerking, maar had ook gewoon genegeerd kunnen worden i.p.v. het nog maar eens te benoemen en groter maken dan het is. Is mijn mening dan weer.
quote:Op maandag 29 juli 2024 23:26 schreef chufi het volgende:
@:mario390 het is Grande Bretagne op zn Frans vandaar de G (zie ik in een oude Olympische Spelen film "Chariots of Fire" )
Heer Mikey.quote:
Ik heb thuis een paar km aan ledstrips liggen.quote:
Een paar KM nog wel.Ik vind dat altijd wel mooi.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb thuis een paar km aan ledstrips liggen.
Ja en wanneer het kerst is gaan ze aan?quote:Op maandag 29 juli 2024 23:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb thuis een paar km aan ledstrips liggen.
Moet gewoon kunnen toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook.Heb alleen gezegd dat het er al weken overgaat en niet alleen hier.Niks stiekem aan.
En op de andere kant stond Great Britainquote:Op maandag 29 juli 2024 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en wanneer het kerst is gaan ze aan?
Ik ga even buiten checken.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:37 schreef HappyCharly het volgende:
In another news..
Wie heeft het noorderlicht al gezien?
Je zou hopelijk vannacht of morgen t noorderlicht kunnen zienquote:Op maandag 29 juli 2024 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie wel licht in het noorden maar dat zal wel niet zijn dat je bedoelt
Nu nog niks,maar het kan nog.quote:
Ik woon in het noorden.quote:Op maandag 29 juli 2024 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Kan het noorden van hier heul niet zien
Sta ik voor niks te zwaaien.quote:
Dat heb ik met het zuidenquote:Op maandag 29 juli 2024 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Kan het noorden van hier heul niet zien
quote:
Ja.quote:
Nou... Als het een vrouwmens is.quote:
FF is FFquote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou... Als het een vrouwmens is.
Sa is it mar krekt.quote:
Dat is juist.quote:
It sil my de sek net jokje.quote:
quote:
quote:
En oars ik wol.quote:
Braken it hert út it liif koarje.quote:
Daar hoort deze bij:quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Braken it hert út it liif koarje.
Ik kwam op een site met Friese gezegdes.quote:
Het is goed mario.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:37 schreef chufi het volgende:
Ik ga rusten, morgenvroeg kijken naar poepzwemmen in de Seine
du bist ja drolligquote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:37 schreef chufi het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:37 schreef chufi het volgende:
Die kwamen het gras maaien.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:45 schreef Domnivoor het volgende:
In Friesland werden Duitsers vroeger ‘Poepen’ genoemd
Geen kuilen graven?quote:
Ik heb het nog meegemaakt.quote:
In het Fries heet zo`n ding een seine.quote:
Folle lok en seinequote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het Fries heet zo`n ding een seine.
Alles wat winsklik is foar in nije jier.quote:
Slaap lekker HC.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Vliegt hier een lieveheersbeestje rond.
Lieveheersbeestjes worden ook veel ingezet om bladluis tegen te gaan.quote:
Heb jij bladluis dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lieveheersbeestjes worden ook veel ingezet om bladluis tegen te gaan.
Alleen schaamratten maar daar weet mijn parkiet wel raad mee.quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alleen schaamratten maar daar weet mijn parkiet wel raad mee.
Haar voer is bijna op en over en week rijden de trams pas.quote:
Doen ze nog vrij snel.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haar voer is bijna op en over en week rijden de trams pas.
3 weken maar het zijn ook wel grote werkzaamheden.quote:
Ik meende dat je laatst had gepost dat ze een maand bezig zouden zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
3 weken maar het zijn ook wel grote werkzaamheden.
Heb je verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 01:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik meende dat je laatst had gepost dat ze een maand bezig zouden zijn.
De week is nog niet voorbij.quote:
Zo te zien liggen ze op schema.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |