https://nos.nl/video/2530(...)pon-na-vijf-secondenquote:Op maandag 29 juli 2024 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ben je 15, en mag je meedoen aan de OS![]()
Dus reis je 14.000km naar Parijs,
je bent er
eerste wedstrijd, 5 seconden, je ligt op je rug (judo),
dus klaar en weer 14.000km naar huis
Oh dat is wel zonde.. dat wist ik niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
die kan je na het ontdooien lekker heel even opbakken met een uitje, paprika en wat lekkere kruiden.
yep, easypiesie en lekkerquote:Op maandag 29 juli 2024 15:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat is wel zonde.. dat wist ik niet.
Je kookt dan alles, haalt wat je niet eet uit de schelp en vriest dat dus in.
Wel iets voor een volgende keer als ik weer te veel koop.
Dat mosselman liedje vond ik ook al geen succesquote:Op maandag 29 juli 2024 15:49 schreef Deisyy het volgende:
Toch maar voor deze gekozen![]()
[ afbeelding ]
Ik wacht tot de R in de maand isquote:Op maandag 29 juli 2024 15:54 schreef Deisyy het volgende:
Plaatje in de OP om pullup over de streep te trekken
het is wat saai jaquote:Op maandag 29 juli 2024 15:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat mosselman liedje vond ik ook al geen succes
is dat niet achterhaald? tegenwoordig bestaat koeling.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wacht tot de R in de maand is![]()
Neh ga zo echt even kijken of er ergenbs een mooi zakje te scoren is![]()
Heb alleen geen zin in frieten
Oh ja dat is wel een beter idee.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
is dat niet achterhaald? tegenwoordig bestaat koeling.
thuis eet ik ze nooit met patat, stokbrood met kruidenboter en een salade volstaan.
mijn ouders ook hoor, in september werden pas mosselen gegetenquote:Op maandag 29 juli 2024 15:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een beter idee.
Die R hoeft niet perse meer nee, mijn moeder was daar vroeger wel panisch overDie maakte verder best vaak mosselen maar nooit in de zomer
[CUL]Wij doen weleens van 2 kg 1 kg meteen opeten en de grootste schelpen bewaren. Dan de andere kilo ook stoven, kookvocht bewaren! af laten koelen en pellen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow kan dat ook al? dat wist ik niet![]()
Ah, had het wel gelezen. Maar dat gezicht erbij niet opgeslagen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooruit
https://nos.nl/artikel/25(...)ksistische-opmerking
Moet ie maar geen grapjes makenquote:Op maandag 29 juli 2024 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, had het wel gelezen. Maar dat gezicht erbij niet opgeslagen.
En waarom moet hij nou naar huis? Omdat hij de waarheid verteld heeft
Doen er NL'ers mee?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:52 schreef engine het volgende:
Finale street skateboarding bij de mannen gaat beginnen. Het niveau in de kwalificatie vanmiddag was echt geweldig. Ik heb hier heel veel zin in.
Welke zender?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:52 schreef engine het volgende:
Finale street skateboarding bij de mannen gaat beginnen. Het niveau in de kwalificatie vanmiddag was echt geweldig. Ik heb hier heel veel zin in.
Stay away from the lightquote:Op maandag 29 juli 2024 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff heb geloof een mannelijke opvlieger
Uit het niets plots licht in mijn hoofd...en het zweet loopt letterlijk i één keer in straaltjes van me af![]()
FF zitten en wat eten
Penopauze?quote:Op maandag 29 juli 2024 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pfff heb geloof een mannelijke opvlieger
Uit het niets plots licht in mijn hoofd...en het zweet loopt letterlijk i één keer in straaltjes van me af![]()
FF zitten en wat eten
tnx! Nou ik zocht het net idd even op... en daar word je niet vrolijk van... die willen me gelijk naar de spoed sturenquote:Op maandag 29 juli 2024 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stay away from the light![]()
En misschien even je bloeddruk meten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |