2026, deze OS snel vergeten en over naar de nationale folklore.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:34 schreef Coco het volgende:
@:heywoodu wanneer zijn er weer echt serieuze medaille kansen?
De 100meter van links naar rechts?quote:Op maandag 29 juli 2024 15:39 schreef Ericr het volgende:
[..]
2026, deze OS snel vergeten en over naar de nationale folklore.
Dit kan ik jou ook wel vertellen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:34 schreef Coco het volgende:
@:heywoodu wanneer zijn er weer echt serieuze medaille kansen?
Toe maar.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit kan ik jou ook wel vertellen.
Volgende keer lekker op de tribune dan gaan zitten.quote:
Absoluut niet, dit is een goed verhaal.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Volgende keer lekker op de tribune dan gaan zitten.
Dat kan ik me nu niet voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:56 schreef ReplaR het volgende:
Laatste keer dat we dit zeiden gingen we met een record aantal medailles retour volgens mij.
Tsja, ook gewoon het betere knip- en plakwerk van de NOS. En dat tennissers met weinig aspiraties naar de Spelen gaan verbaast me sowieso geen fuck.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
@:Mexicanobakker Om dit soort reacties cynisch doen mocht niet meer toch?
Heb je het volledige interview gezien? Staat er bij als een ongeïnteresseerd dood vogeltje.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, ook gewoon het betere knip- en plakwerk van de NOS. En dat tennissers met weinig aspiraties naar de Spelen gaan verbaast me sowieso geen fuck.
Niet gekeken nee. Ik vind onze Tennissers ook een treurige rubriek hoor al hoop ik dat Koolhof/Schuurs er wat van bakkenquote:Op maandag 29 juli 2024 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb je het volledige interview gezien? Staat er bij als een ongeïnteresseerd dood vogeltje.
Meestal ook 1 potje winnen en dan weer klaar.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gekeken nee. Ik vind onze Tennissers ook een treurige rubriek hoor al hoop ik dat Koolhof/Schuurs er wat van bakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |