quote:De Nederlandse equipe is matig begonnen aan het olympisch neuktoernooi. Zowel de hinkstapneukers als de synchroonneukers wisten zich niet te kwalificeren voor de finale.
"Het ging al mis bij het hordeneuken", zegt de eveneens teleurgestelde zevenkamper Berend-Ed van den Elsemulder. "Ik heb geprobeerd bij het polsstokhoogneuken nog wat te compenseren, maar de achterstand was al te groot.
"Een bescheiden hoogtepunt werd geleverd door Achraf el Azzouzi-Jansen en zijn partner Jaydian Jansen-El Azzouzi, die bij het handboogneuken voor heren aardig wisten te scoren. Maandagochtend treffen zij Iran.
Online wordt volop gespeculeerd over de oorzaken van de matige start van de neukers. Chef de mission Pieter van den Hoogenband ontkent de 'wildwestverhalen' over afleiding door slaapmaskers en meditatie in het olympisch dorp. "Dit zijn absolute professionals die honderd procent met hun sport bezig zijn.
"Het olympisch neuken is na drie jaar weer onderdeel van de Spelen. Tijdens de corona-editie in Tokio werd het toernooi afgelast, omdat het te weinig deelnemers gegeven was de anderhalve meter afstand in acht te nemen.
Het boeit jou toch ook of feyenoord 2de of 3de wordt?quote:Op maandag 29 juli 2024 13:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Boeit jullie het nou echt heel veel of de volleyballers vijfde of tiende worden? Of zelfs of Kamminga nou achtste wordt of brons wint?
Gaat toch om het goud.
Heel weinig. (En als het me wel zou uitmaken is dat vooral voor de Champions League-miljoenen, daar is hier geen sprake van)quote:Op maandag 29 juli 2024 14:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het boeit jou toch ook of feyenoord 2de of 3de wordt?
Grote indruk en nipt in 1 zin.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:39 schreef Mani89 het volgende:
Boonzaaijer maakt weer grote indruk en plaatst zich nipt als 10de voor de individuele finale.
[ afbeelding ]
De sporters krijgen ook betaald per plak hoe hoger hoe beterquote:Op maandag 29 juli 2024 14:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heel weinig. (En als het me wel zou uitmaken is dat vooral voor de Champions League-miljoenen, daar is hier geen sprake van)
De top 25 ging door, dus 'nipt' is een #werkenbijdenos gevalletjequote:
Heeft zelfs hij een medaille?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:57 schreef Beathoven het volgende:
Ik las net dat veel landen kritisch zijn over de winst van Maduro.
Verdomme, zelfs Madurodam staat boven ons in de medaillespiegel.quote:
Die hadden ze moeten sturen, nooit verloren in Oranje.quote:Op maandag 29 juli 2024 14:57 schreef Beathoven het volgende:
Ik las net dat veel landen kritisch zijn over de winst van Maduro.
Is dit endurance of sprintneuken?quote:Op maandag 29 juli 2024 13:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
We doen het ook al kut bij het neuken
https://speld.nl/2024/07/(...)et-olympisch-neuken/
[..]
Edurance mixed doublequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |