abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juli 2024 @ 12:45:57 #1
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_214462702
Waar we op vakantie gaan/zijn/alweer terug zijn, of gewoon lekker thuisblijven terwijl iedereen vertrokken is...
  maandag 29 juli 2024 @ 14:15:36 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_214463469
Ha, fijn, een nieuw topic zonder dat ik iets moet verzinnen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214463601
Mijn rug doet zeer en mijn heup doet gewoon kut. En dit is pas dag 1 :') Waarom ga ik ook alweer op vakantie?
Oh, mn kop komt wel tot rust 8-)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 29 juli 2024 @ 14:29:03 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_214463608
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Mijn rug doet zeer en mijn heup doet gewoon kut. En dit is pas dag 1 :') Waarom ga ik ook alweer op vakantie?
Oh, mn kop komt wel tot rust 8-)
Nou, vanwege dat laatste :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 29 juli 2024 @ 14:31:39 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214463640
Zo lang met zn tweetjes op een hotelkamer in 1 stad, dat lijkt me best saai tbh. Mss kijken naar een leuke B&B een keer, dan kun je toch net wat meer, of zeg ik nu iets raars?
Maar hebben jullie al lekker veel gedaan vandaag? Het is in elk geval mooi weer!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214463879
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:29 schreef Troel het volgende:

[..]
Nou, vanwege dat laatste :D
Das waar :D

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Zo lang met zn tweetjes op een hotelkamer in 1 stad, dat lijkt me best saai tbh. Mss kijken naar een leuke B&B een keer, dan kun je toch net wat meer, of zeg ik nu iets raars?
Maar hebben jullie al lekker veel gedaan vandaag? Het is in elk geval mooi weer!
Vind een hotel juist lekker rustig, kan mn gang gaan zonder verantwoording af te leggen, zeg maar :)
We zijn aan het shoppen :Y Zoon heeft al schoenen, een funkopop en een manga en ik een T-shirt en de laatste Karin Slaughter. Dus dat gaat goed, al vind mn portemonnee dat minder O-)
En heerlijk op een terrasje gezeten O+
Zo terug naar het hotel en dan vanavond naar de Chinees.
If they say
  maandag 29 juli 2024 @ 14:55:36 #7
176471 oh-oh
pi_214463957
Oeh lekker, welke?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214464792
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Oeh lekker, welke?
Nou, de bedoeling was die op de Markt, la Chine? Maar dies op maandag gesloten :')
En omdat ik écht moe ben, denk ik dat we in het hotel eten.
We zijn namelijk net verhuisd naar een kamer mèt internet *O* Dus ik kon voor de 2e keer in 24 uur gaan lopen schoonmaken :') Dat doe ik altijd, is een afwijking :@
If they say
  maandag 29 juli 2024 @ 15:48:46 #9
176471 oh-oh
pi_214464829
:D Als ik een hotelkamer moet schoonmaken ben ik pleite hoor!
( Groucho Marx )
pi_214464930
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:48 schreef oh-oh het volgende:
:D Als ik een hotelkamer moet schoonmaken ben ik pleite hoor!
:D
Was schoon hoor, absoluut :Y maar toch ga ik altijd gewapend met een pak hygiënische doekjes op vakantie. Dat zeg ik, afwijking :+
If they say
  maandag 29 juli 2024 @ 15:55:18 #11
176471 oh-oh
pi_214464947
Dat deden de kinderen van mn zusje vroeger als we met de trein gingen _O-
( Groucho Marx )
pi_214465054
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Dat deden de kinderen van mn zusje vroeger als we met de trein gingen _O-
Whaha, kan me er iets bij voorstellen :D Gewoon zorgen dat je niks aanraakt in de trein ;)
If they say
pi_214465735
Ik heb zelden in een 'schone' hotelkamer geslapen. Ja ze ogen schoon, totdat ik me gek nies of B knalrode ogen heeft. Vandaar onze voorkeur voor huisjes, wij halen altijd eerst de stofzuiger er doorheen en kloppen de dekbedden uit. Waar mogelijk boeken we allergeenarme huisjes.

Jaartje geleden met vriendinnen 1 nachtje in een duur hotel geslapen. Echt tophotel, mooie kamers. Ik werd met een dichte neus wakker. 'Je wordt gewoon verkouden' totdat ik onder de boxspring keek, stof van jaren lag daar.

Ik voel me dan echt oud, als ik toch terugdenk aan waar ik allemaal geslapen heb, maar stoffig was het blijkbaar niet.
  maandag 29 juli 2024 @ 17:09:29 #14
176471 oh-oh
pi_214465844
:D Ik heb dat ook echt vaak hoor.
Nu ook even het idee dat ik onder mijn eigen bed eens goed aan de gang moet, als ik zin heb, en tijd.
Ik zou ook allergisch kunnen zijn voor het nieuwe hondje, maar daar neem ik wel meds voor nu.
( Groucho Marx )
pi_214465926
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 17:09 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik heb dat ook echt vaak hoor.
Nu ook even het idee dat ik onder mijn eigen bed eens goed aan de gang moet, als ik zin heb, en tijd.
Ik zou ook allergisch kunnen zijn voor het nieuwe hondje, maar daar neem ik wel meds voor nu.
Kan ook gewoon je dekbed of matras zijn. B krijgt astma aanvallen als het goed stoffig is. Wij zijn er dus best strikt in.

Onze matras heeft een extra hoes die regelmatig in de wasmachine gaat.

Als je wakker wordt met een dichte neus en vrij snel daarna geen last meer hebt, zou ik of je raam opengooien met slapen (als je dat nog niet doet) of inderdaad op zoek gaan naar stof.

Nu in het huisje nergens last van, er liggen ook geen vloerkleden en er staan geen stofvangende frutsels dat scheelt een hoop.
pi_214466145
Ik heb sinds 2 weken ofzo last van allemaal doorzichtige blaasjes/bultjes tussen mijn vingers, op mijn armen en voeten. Jeukte ontzettend.
Nooit eerder gehad maar begint langzaam wel over te gaan gelukkig.
  maandag 29 juli 2024 @ 17:38:11 #17
176471 oh-oh
pi_214466201
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2024 17:16 schreef exode het volgende:

[..]
Kan ook gewoon je dekbed of matras zijn. B krijgt astma aanvallen als het goed stoffig is. Wij zijn er dus best strikt in.

Onze matras heeft een extra hoes die regelmatig in de wasmachine gaat.

Als je wakker wordt met een dichte neus en vrij snel daarna geen last meer hebt, zou ik of je raam opengooien met slapen (als je dat nog niet doet) of inderdaad op zoek gaan naar stof.

Nu in het huisje nergens last van, er liggen ook geen vloerkleden en er staan geen stofvangende frutsels dat scheelt een hoop.
:D Ik heb al een extra topper en zuig en was alles elke week.
Het is sinds het nieuwe hondje er is, die verhaart, dat is weer even andere koek dan al dat naakte spul, maar ik had er bij mijn andere chihuahua's nooit last van.
Raam staat nog in de winter wagenwijd open sowieso.
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 17:33 schreef vencodark het volgende:
Ik heb sinds 2 weken ofzo last van allemaal doorzichtige blaasjes/bultjes tussen mijn vingers, op mijn armen en voeten. Jeukte ontzettend.
Nooit eerder gehad maar begint langzaam wel over te gaan gelukkig.
Jeuken ze?
Ik heb het ook wel eens gehad, dat kwam toen doordat ik telkens een vijver schoonmaakte geloof ik.
( Groucho Marx )
pi_214466518
Ja, het jeukte ontzettend! Ik zou echt niet weten waar het van gekomen is.
Man dacht al dat ik een zonneallergie ofzo had maar dat heb je niet out of the blue, lijkt me. :P
pi_214467180
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2024 18:07 schreef vencodark het volgende:
Man dacht al dat ik een zonneallergie ofzo had maar dat heb je niet out of the blue, lijkt me. :P
Dat had ik dus wel, out of the blue :+ Maar dat waren iniemini kleine rode bultjes op mn armen. Heeft een paar jaar geduurd en toen was het ook spontaan weer over. Heel weird.
If they say
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 juli 2024 @ 19:07:29 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214467228
quote:
Warmte allergie?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214467669
quote:
Heeft verloofde ook sinds paar jaar, op haar benen. Mentholgel helpt. Was ook ineens en elk jaar erger, warmtebultjes dus niet zonneallergie.
  maandag 29 juli 2024 @ 20:00:39 #22
176471 oh-oh
pi_214467976
Je kan echt wel zo ineens allergisch worden ergens voor!
Helaas...
( Groucho Marx )
pi_214469117
Vandaag een bijzonder dagje hier op vakantie. We zouden de Panorama route gaan rijden en afsluiten met ‘the big swing’ (soort bungy in een klif maar dan als schommel) voor mij en de jongste en zipline voor mezelf en de kinderen.

Onderweg naar de eerste stop had ik de meeste potholes kunnen ontwijken, maar helaas een grote niet kunnen ontwijken (en ook te laat gezien dus niet langzaam genoeg er doorheen kunnen gaan). Bij de eerste stop naar de band gekeken en daar zaten twee bulten op. Helaas geen reserve band in de auto want hybride en accu in de kofferbak (en hij hing ook niet onder de auto).

Avis gebeld en die hebben we in 45 minuten tijd in 5 verschillende telefoontjes moeten overtuigen dat er geen band was. Toen stuurden ze een vrachtwagen met vervangende auto (iemand sturen met vervangende wiel was geen optie) kon zo’n 2 uur duren want bergwegen en zwaarbeladen kleine vrachtwagen.
We durfden een klein stukje rijden met de auto nog wel aan dus zijn naar de plek gegaan voor de bungy en zipline (waar we stonden was alleen een uitzichtpunt verder niks).
Uiteindelijk 4 uur later was de auto er.

Toch door met de panorama route, krijgt zoon ineens een bloedneus in de auto. Gestopt bij de waterval die eigenlijk voor de terugweg op de lijst stond waar gelukkig ook een toilet bij was. 45-60 minuten en heel veel wc papier later, was de bloedneus eindelijk gestopt.

Toen was het ondertussen 16.00 dus niet meer de moeite om verder te rijden aangezien het hier al vroeg donker is en rijden als het donker is hier wordt afgeraden (en ik die potholes van de heenweg in het donker echt niet tegen wil komen).

Dus maar weer terug naar het dorp waar we verblijven voor wat boodschappen en eten. Wel heerlijk gegeten overigens!
En gelukkig was de wachttijd wel goed ingevuld. Gelukkig was de band niet helemaal plat anders hadden we echt lang moeten wachten op een plek waar niets was :P

Ach goede reden dat we ooit nog een keer terug moeten ;)
pi_214469380
@hilliebillie Ik ben zó niet gemaakt voor het type vakantie wat jij nu beschrijft :@ :D
Veel plezier nog!
pi_214469500
Ik heb jaren geleden naar de Big Swing gekeken en vriendelijk bedankt. Ik heb hoogtevrees en werd al misselijk van kijken vanaf de zijlijn. Dus iemand uit mijn reisgezelschap mocht dubbel gaan. Mijn nachtmerrie was zijn droom. (Ik was 3 maanden in Zuid Afrika en sloot af met een week een soort jongerentrip met veel adrenaline, jongerentrip, 100 jaar geleden dus)

Dus Hillie, petje af! Je bent geweest neem ik aan, was het tof?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')