Dat krijgt dan nog een duim omhoog ook. Ook als iemand verachtelijk is, dan hoort die niet te worden aangevallen.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:45 schreef Harvest89 het volgende:
Jammer dat het deze cabaretier is, ik had het in plaats van hem Jan of Dennis graag toegewenst.
Jan Roos en Dennis Schouten hebben geen cancelshow, die show is opgezet door Rick Broers en Bardo Ellens.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ken die cancelshow van Jan Roos en Dennis Schouten niet. Ik weet wel dat het twee walgelijke mensen zijn die mensen stigmatiseren en zelf het hardst lachen om foute en misselijkmakende "grappen." Geen minderheid laten ze ongemoeid om te stigmatiseren of "discrimineren." Op FOK! hebben ze helaas een eigen topic en zelfs fans.
Nee dat klopt, maar als het toch bij iemand moet gebeuren....quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat krijgt dan nog een duim omhoog ook. Ook als iemand verachtelijk is, dan hoort die niet te worden aangevallen.
Doe effe normaal.
Hij is dan wel van team gewisseld maar het blijft een gewelddadig ventje.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat krijgt dan nog een duim omhoog ook. Ook als iemand verachtelijk is, dan hoort die niet te worden aangevallen.
Doe effe normaal.
Hij doet zelf mee aan die show.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja, maar wat is er in die Cancelshow dan over hem gezegd, dat mensen overgaan tot bedreigingen en kennelijk zelfs geweld? Ik mis wat info in dit artikel.
Ah oke. Dat staat niet heel duidelijk omschreven dan. Over wie/wat gingen de gewraakte grappen dan?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:51 schreef FvanS het volgende:
[..]
Hij doet zelf mee aan die show.
Zijn gewoon foute grappen die niet meer mogen tegenwoordig.
Dit is het enige wat ik daarover uit het artikel haal, maar autisten lijken me nou bij uitstek niet de mensen die anderen opzoeken om even verhaal te halen.quote:De cabaretier, die autistisch is en daar ook vaak grappen over maakt, zegt behoorlijk geschrokken te zijn.
Hoeveel tel je er die dit gerechtvaardigd vinden?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:49 schreef HeatWave het volgende:
Iemand zegt subjectief nare dingen, progressieven vinden geweld weer gerechtvaardigd.
Niets nieuws onder de zon dus.
Dat weet ik niet meer, vond het een vrij matige show, staat hierboven.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah oke. Dat staat niet heel duidelijk omschreven dan. Over wie/wat gingen de gewraakte grappen dan?
[..]
Doe je dat zelf nu ook niet dan, dat stigmatiseren?quote:Op zondag 28 juli 2024 20:41 schreef tong80 het volgende:
Ik ken die cancelshow van Jan Roos en Dennis Schouten niet. Ik weet wel dat het twee walgelijke mensen zijn die mensen stigmatiseren
Je bent wel op dreef vandaag, met je goedkeuren van geweld zeg...quote:Op zondag 28 juli 2024 20:45 schreef Harvest89 het volgende:
Jammer dat het deze cabaretier is, ik had het in plaats van hem Jan of Dennis graag toegewenst.
Vooral de hoop dat die belofte zijn boek een bestseller zou maken.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
die dennis mongool zou zichzelf ophangen toch
Waarschijnlijk niet. Wil gewoon aandacht.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
die dennis mongool zou zichzelf ophangen toch
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral de hoop dat die belofte zijn boek een bestseller zou maken.
Hij heeft er vooral verlies op gemaaktKarma at his best
zou mij niks verbazen, niks is te ranzig voor die 2quote:Op zondag 28 juli 2024 20:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Wil gewoon aandacht.
Autisten kunnen wel agressief zijn, en vaak hebben ze ook totaal geen gevoel voor humor.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit is het enige wat ik daarover uit het artikel haal, maar autisten lijken me nou bij uitstek niet de mensen die anderen opzoeken om even verhaal te halen.
Dat laatste behoort totaal niet relevant te zijnquote:Op zondag 28 juli 2024 21:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Autisten kunnen wel agressief zijn, en vaak hebben ze ook totaal geen gevoel voor humor.
echt he, deze user valt op en niet in positieve zinquote:Op zondag 28 juli 2024 20:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef vandaag, met je goedkeuren van geweld zeg...
Ja, alles van datquote:Op zondag 28 juli 2024 21:08 schreef Drxx het volgende:
Wat doen deze mijnheren? Maken zij anti-Mohamed grapjens? Gggristelijke pedograppen? 'Antisemitische' Israël-grappen? Tranny-grappen? Wildersgrappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |