Stoppen met gewichtsregels? Ik denk niet dat je dat hoeft te verwachten, het is een van de belangrijkste onderdelen van de regels omtrent het ontwerp van de auto.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:14 schreef Origami94 het volgende:
Hopelijk stoppen ze met dit soort onzin regels. Uberhaupt te veel regels maken een "sport" kapot. Laat ze lekker racen in plaats van alles analyseren en politiek bedrijven
Oh. My bad, m'n sarcasme-o-meter stond ff uit waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Joh, niet te serieus nemen. Ik reageerde op je "komen ze tegenwoordig gewoon naast je rijden". Dat visualiseerde ik even.![]()
Daarnaast, in het gewone verkeer is het makkelijker in te schatten lijkt me en zijn de grenzen wat ruimer. Dan gaat het om tientallen kilo's, in de F1 om grammen of een kilootje.
Overigens heb ik ook geen flauw idee hoe zo'n ding technisch werkt.
No problem!quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:26 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Oh. My bad, m'n sarcasme-o-meter stond ff uit waarschijnlijk
Weet iemand hoe het zit met drinken na de race door de coureur? Als het allemaal zo nauw steekt dan zou het toch handig zijn om even een halve liter water o.i.d. naar binnen te werken voordat je naar de weegschaal gaat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 14:46 schreef Starflyer het volgende:
Niet alleen grotere bandenslijtage, maar ook een meer afgesleten plank.
[ x ]
Mag pas na de wegingquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het zit met drinken na de race door de coureur? Als het allemaal zo nauw steekt dan zou het toch handig zijn om even een halve liter water o.i.d. naar binnen te werken voordat je naar de weegschaal gaat.
Het gewicht van de coureur staat los van het gewicht van de auto.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het zit met drinken na de race door de coureur? Als het allemaal zo nauw steekt dan zou het toch handig zijn om even een halve liter water o.i.d. naar binnen te werken voordat je naar de weegschaal gaat.
Volgens mij is het gewicht juist inclusief coureur en daarom moeten ze dan ook op de weegschaal na de race.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gewicht van de coureur staat los van het gewicht van de auto.
Het zijn twee losse metingen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewicht juist inclusief coureur en daarom moeten ze dan ook op de weegschaal na de race.
Coureur met stoel moeten 80 kg wegen.
Ik dacht al, hoe doen ze dat met Yukiquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het zijn twee losse metingen.
Coureur (eventueel met ballast) moet minimaal 80kg wegen en de auto minimaal 798kg volgens hoofdstuk 4 van de technische regels.
Die heeft dus 50 kilo balastquote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoe doen ze dat met Yuki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |