Nee maar toch weer 2 punten uitgelopen op de dichtstbijzijnde concurrent, ik vind het eigenlijk wel leuk, die dominantie was mooi maar dit is betere sport.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar dat wordt hij dus niet elke race, dat dringt maar niet door. Er zitten vaak 2, 3 soms wel 4 auto’s tussen. Zelfs op Spa lukt inhalen bijna niet.
quote:Op zondag 28 juli 2024 18:57 schreef trein2000 het volgende:
Merc ook helemaal niets gezegd ter verdediging, @:weltschmerz krijgt hier gelijk.
Aha jouw schuld dit dusquote:
Max moet gewoon geen DNF pakken. Tot die tijd is er heulemaal niks aan de handquote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef Electric_Eye het volgende:
Max moet elke race 3e worden en als Norris wint moet hij eerste worden. Het wordt nog spannend maar ik zet hem op 75/25 voor Verstappen.
Ja natuurlijk. Maar ik heb ze bij Hamilton de meest bizarre smoesjes zien verzinnen, je voert natuurlijk altijd iets aan.quote:
Dat hoeft ook niet. Het kan snel gaan als er teams tussen Norris en RBR zitten. Daarbij komt dat McLaren gewoonweg het snelst is. Als ze nog een klein stapje zetten dan domineren ze wél elke race.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:56 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Maar Norris, die nu 1 race heeft gewonnen, gaat er nu ook geen 10 achter elkaar winnen.
Dat lijkt me ook ja, maar sommigen zijn nogal paniekerig in hun denkenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verstappen loopt vandaag gewoon weer een paar puntjes uit. Als de betrouwbaarheid op peil blijft gaat Norris er echt niet meer aankomen.
Een strijd om de titel vraagt natuurlijk om alle middelen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar ik heb ze bij Hamilton de meest bizarre smoesjes zien verzinnen, je voert natuurlijk altijd iets aan.
Dit is gewoon sabotage.
Dan wordt Max 3dequote:Op zondag 28 juli 2024 18:59 schreef potjecreme het volgende:
Zou wel grappig zijn als Hamilton zijn auto ook te licht is en Piastri zo zijn 2de race wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |