Dus gaat nog wel even duren dat wegen, van de rest ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Natuurlijk, hij heeft het zelf gedaan
Is natuurlijk wel waarquote:Op zondag 28 juli 2024 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Nee, klopt. Maar dat laatste is voor iedereen hetzelfde, dat weet je voor je gaat racen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel waar
Hij had minder rubber over.
En op het circuit van Spa ook geen pickup tijdens het rijden van de in-lap na de finish.
Te licht is te licht.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dit toch zo niet hè, voor Russell.
Want deze drive is eentje uit duizenden.
Gelukkig was het genot er niet minder om op het moment zelf. Maar het zou jammer zijn.
2 wins alweer als die hem wintquote:
Absoluut, George was een eindbaas vandaag.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop dit toch zo niet hè, voor Russell.
Want deze drive is eentje uit duizenden.
Gelukkig was het genot er niet minder om op het moment zelf. Maar het zou jammer zijn.
Tenzij Lewis ook de lul is, klopt dat wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel waar
Hij had minder rubber over.
En op het circuit van Spa ook geen pickup tijdens het rijden van de in-lap na de finish.
Nee dat zeker.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, klopt. Maar dat laatste is voor iedereen hetzelfde, dat weet je voor je gaat racen.
Het smoezenboek wordt weer open getrokken.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:33 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
PIA loopt dan wel harder in op NOR.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope! 12 om 10 of 10 om 8 is nog steeds 2 punten.
Krijg je daar weer trammelantquote:
Mercedes is te marginaal geweest met de autoquote:Op zondag 28 juli 2024 18:38 schreef Tijn het volgende:
Raar verhaal weer. Waarom wegen ze de auto überhaupt met banden erop? Die zijn toch voor iedereen hetzelfde, wat je ermee doet moet je zelf weten.
Nu moeten ze dus voortaan de banden dusdanig gaan sparen dat er genoeg gewicht overblijft, wat een onzin.
Auto's wegen zonder banden zou wel beter zijn inderdaad. Moet ook niet al te ingewikkeld zijn lijkt me.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:38 schreef Tijn het volgende:
Raar verhaal weer. Waarom wegen ze de auto überhaupt met banden erop? Die zijn toch voor iedereen hetzelfde, wat je ermee doet moet je zelf weten.
Nu moeten ze dus voortaan de banden dusdanig gaan sparen dat er genoeg gewicht overblijft, wat een onzin.
Je kan de auto ook iets zwaarder maken, dan kan je je banden geheel aan flarden rijden.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:38 schreef Tijn het volgende:
Maar dat is natuurlijk helemaal niet vergelijkbaar. Hier is al vastgesteld dat die auto te licht was. En de straf daarvoor is ook bekend.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moord is moord, maar daar heb je ook nog weleens rechtzaken over.
It's Hammertimequote:Op zondag 28 juli 2024 18:38 schreef ZaZoe het volgende:
Dit is een mokerslag voor Russell
[ afbeelding ]
Hamer moker / vuist 1.5 kilo
1,5 kg aan rubber is best wel veel maar het zou kunnen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat zeker.
Regels moeten natuurlijk nageleefd worden.
Maar man wat zou dit balen zijn. Het is natuurlijk al bijna een feit.
Vorig jaar ook al met Hamilton op CotA.
Mercedes managet dit zo slecht soms.
Inderdaad! En hoe dat komt doet er niet toe.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het smoezenboek wordt weer open getrokken.
Te licht is te licht
Ja, ik kan ook met m'n Ford Focus meedoen, dan weet ik ook zeker dat ik niet uitval. Maar je wil toch juist dat de teams de grenzen opzoeken, daar gaat heel de sport om.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan de auto ook iets zwaarder maken, dan kan je je banden geheel aan flarden rijden.
En zelfs dan hoeft Max alleen nog maar 2e te wordenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het is alleen dat Norris geen 7 overwinningen gaat pakken.
Ja 1,5 kilo is wel te veel eigenlijk, zal niet alleen het rubber zijn. Pickup had dat dan weer wel kunnen compenseren, maar alsnog weet iedereen dat natuurlijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
1,5 kg aan rubber is best wel veel maar het zou kunnen.
Klopt, maar alsnog zijn de banden altijd een variabele en de auto niet. Tenzij je een stuk van je voorvleugel, of een ander onderdeel eraf rijdt.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan de auto ook iets zwaarder maken, dan kan je je banden geheel aan flarden rijden.
Precies, en die grens heeft Mercedes nu opgezocht en is er dus overheen gegaan.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook met m'n Ford Focus meedoen, dan weet ik ook zeker dat ik niet uitval. Maar je wil toch juist dat de teams de grenzen opzoeken, daar gaat heel de sport om.
De grens is opgezocht, er zijn meer teams met een 1-stopper die geen DSQ boven het hoofd hangt.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook met m'n Ford Focus meedoen, dan weet ik ook zeker dat ik niet uitval. Maar je wil toch juist dat de teams de grenzen opzoeken, daar gaat heel de sport om.
Waarom? Dat is zo klaar als een klontje lijkt me.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
In angst en beven aan het afwachten op de uitspraak hier!
Dat weet je nog niet, als ik het zo lees zijn ze nog aan het wegen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De grens is opgezocht, er zijn meer teams met een 1-stopper die geen DSQ boven het hoofd hangt.
Weinig pick-up, na de finish was het meteen rechtsaf de pits in.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja 1,5 kilo is wel te veel eigenlijk, zal niet alleen het rubber zijn. Pickup had dat dan weer wel kunnen compenseren, maar alsnog weet iedereen dat natuurlijk.
Toch altijd weer een klap zo'n maatregel.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom? Dat is zo klaar als een klontje lijkt me.
En dan nog 4 races te gaanquote:Op zondag 28 juli 2024 18:41 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
En zelfs dan hoeft Max alleen nog maar 2e te worden
Hammertime?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toch altijd weer een klap zo'n maatregel.
Pickup telt niet mee.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja 1,5 kilo is wel te veel eigenlijk, zal niet alleen het rubber zijn. Pickup had dat dan weer wel kunnen compenseren, maar alsnog weet iedereen dat natuurlijk.
Schrale troost!quote:
Allereerst het eerste dikgedrukte. Ze halen er na de weging 2,8 liter uit en dat weegt dan blijkbaar maar 1,5kg? Zou kunnen. Maar dan staat er dat de auto niet goed geleegd was. Bedoelen ze dan VOOR deze 2,8 liter en dat ze daarom die 2,8 liter nog hebben afgetapt? Lijkt me wel maar vreselijk slecht opgeschreven.quote:After the Race, car number 63 was weighed and its weight was 798.0 kg, which is the minimum
weight required by TR Article 4.1. After this, fuel was drained out of the car and 2.8 litres of fuel were
removed. The car was not fully drained according to the draining procedure submitted by the team in
their legality documents as TR Article 6.5.2 is fulfilled. The car was weighed again on the FIA inside
and outside scales and the weight was 796.5 kg. The calibration of the outside and inside scales was
confirmed and witnessed by the competitor.
As this is 1.5 kg below the minimum weight requested in TR Article 4.1, which also has to be
respected at all times during the Competition, I am referring this matter to the Stewards for their
consideration.
Maar dat wordt hij dus niet elke race, dat dringt maar niet door. Er zitten vaak 2, 3 soms wel 4 auto’s tussen. Zelfs op Spa lukt inhalen bijna niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:41 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
En zelfs dan hoeft Max alleen nog maar 2e te worden
Ted is net als zijn broer Lenny vergane glorie.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Te licht is te licht, DSQ. Maar Ted Kravitz probeert het nu zo te draaien dat de overwinning van Hamilton daarom nu verdiend is.
Lando gaat ook niet opeens elke race winnen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar dat wordt hij dus niet elke race
Verstappen loopt vandaag gewoon weer een paar puntjes uit. Als de betrouwbaarheid op peil blijft gaat Norris er echt niet meer aankomen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lando gaat ook niet opeens elke race winnen.
Zoals die nu rijdt niet inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lando gaat ook niet opeens elke race winnen.
Maar Norris, die nu 1 race heeft gewonnen, gaat er nu ook geen 10 achter elkaar winnen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar dat wordt hij dus niet elke race, dat dringt maar niet door. Er zitten vaak 2, 3 soms wel 4 auto’s tussen. Zelfs op Spa lukt inhalen bijna niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |