Dat is ook de reden waarom deze baan zo zelden nog goede races oplevert.quote:
Wachten op een foutjequote:
Er rijdt een Mercedes voorop en drs is achterlijk op dit circuit.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:11 schreef vaarsuvius het volgende:
verbazend dat Alonso / Albon / Ocon de leiders bij kunnen houden
hij stond bijna stil.quote:
Nou weten we het wel..quote:Op zondag 28 juli 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er rijdt een Mercedes voorop en drs is achterlijk op dit circuit.
Lijkt wel code taalquote:Op zondag 28 juli 2024 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
O.PIASTRI Okay we're plan A manage peak brake pressure rear slips building through stop
Max ook nietquote:Op zondag 28 juli 2024 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Perez is weer eens neit vooruit te branden
Beter gaan ze voor de uppercutquote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja, gaan voor de undercut denk ik.
Lijkt mij verstandigquote:Op zondag 28 juli 2024 15:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja, gaan voor de undercut denk ik.
het schijnt dat ze de handen aan het stuur moeten houden dus boksbewegingen lukt nietquote:
Tijd voor een undercutquote:Op zondag 28 juli 2024 15:18 schreef Mothzor het volgende:
Verstappen heeft meer vleugel staan, verliest in S1 en S3, veel sneller in S2.
Dus lekker blijven aanhaken in de DRS trein en dan kijken wat je tactisch kan
quote:Op zondag 28 juli 2024 15:21 schreef Nober het volgende:
Plan A zal wel zijn dat iedereen PIA voorbij laat.
Hij moet uit de vieze luchtquote:Op zondag 28 juli 2024 15:20 schreef schommelstoel het volgende:
Max heeft geen under of uppercut nodig, hij kan wel een hadouken gebruiken.
En een slechte pitstopquote:Op zondag 28 juli 2024 15:21 schreef Nober het volgende:
Plan A zal wel zijn dat iedereen PIA voorbij laat.
2quote:
Voor beste film?quote:
quote:
De zweep eroverquote:
Ja, zei ik ook niet. Hoe dan?!quote:
lagaanquote:
Underkut vooral.quote:
Moet Max er net als Russell langs gaan, het is niet alsof Yuki blauwe vlag heeft ofzo.quote:
maar hield wel even het groepje genoeg op waardoor de pitters er netjes voor terug kwamenquote:
Jup, ging gewoon om de punten..quote:Op zondag 28 juli 2024 15:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Moet Max er net als Russell langs gaan, het is niet alsof Yuki blauwe vlag heeft ofzo.
Je kiest er toch echt zelf voor suffe.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:28 schreef Mothzor het volgende:
Tering wat is het Viaplay commentaar tenenkrommend slecht
waarom luister je vandaag vrijwillig naar viaplay?quote:Op zondag 28 juli 2024 15:28 schreef Mothzor het volgende:
Water is natquote:Op zondag 28 juli 2024 15:28 schreef Mothzor het volgende:
Nogal.quote:
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:28 schreef Mothzor het volgende:
Doe maar niet tot Norris heeft gepitquote:Op zondag 28 juli 2024 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tijd voor een crash of iets anders spannends
Op tijd naar bed?quote:Op zondag 28 juli 2024 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
Max krijgt een tip om energie te verbeteren
cokequote:
Omdat Perez op mediums rijdt, kan-ie eerder naar binnen worden geroepen. Dan schuift Max erlangs zonder dat het al te genant is voor Sergio.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zodra Max Russell voorbij is, krijgt Perez teamorders.
heb geen berichten gezien van de stort neequote:
Mag hij aansluiten in het treintje, drs voorkomt meer inhalen dan dat het oplevert 😂quote:Op zondag 28 juli 2024 15:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nog even en Norris zit achter Max.
Dat is Sainzquote:Op zondag 28 juli 2024 15:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rijdt Perez eens vooraan is het weer niet goed.
Akkoord.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:41 schreef Zipportal het volgende:
@:coco en ik gaan straks handboogschieten kijken.
De Belg wil dichte wielen, dat legde Wout gister ook geen windeieren.quote:
sainz jrquote:
Max is zelf niet snel genoeg.quote:
Peeresquote:
Maar dan moet Pereze ook net zo snel rijden als Verstappen en dat lukt 'm nietquote:Op zondag 28 juli 2024 15:43 schreef Mothzor het volgende:
RB slaat weer de plank mis. Aansluiting bij Russel kwijt en dus een sitting duck in de drs
Ja maar het is de auto.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar dan moet Pereze ook net zo snel rijden als Verstappen en dat lukt 'm niet
Kom maar wisselen Checootjequote:Op zondag 28 juli 2024 15:43 schreef Nizno het volgende:
Per een extra pitje om het niet op te laten vallen dat er teamorders zijn
nopequote:Op zondag 28 juli 2024 15:45 schreef _UserName_ het volgende:
Rondje 22, Max heeft de helft van de plekken goed gemaakt. Zit een win er in?
Rb lijkt wel het 4e team, denk dat er nog niet eens een podium inzit.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:45 schreef _UserName_ het volgende:
Rondje 22, Max heeft de helft van de plekken goed gemaakt. Zit een win er in?
Foutjes bij anderen kunnen nog altijd gebeuren, niet dat ik daar voorstander van ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op zondag 28 juli 2024 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Foutjes bij anderen kunnen nog altijd gebeuren, niet dat ik daar voorstander van ben.hoop mag je best houden iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Eindelijk heeft ie vrij baanquote:
Het is al winst dat ze nu binnen 1 seconde kunnen volgen gedurende een aantal laps. Een paar jaar geleden moesten ze nog een gat van 2-3 seconden aanhouden om hun banden er niet aan te rijden.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
Geen zak aan die huidige f1 auto’s. Zitten ze bij elkaar kunnen ze niet inhalen.
Tenzij het een Perez betreft.
Ik wens ze heel veel succes met uitrijden.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:50 schreef -XOR- het volgende:
Ik hoor strategie en Ferrari in 1 zin. Dit kan niet goed gaan.
Moeten zij weten.quote:
Zeker wel. Maar F2 en F3 is wel veel amusanter om te kijken, veel meer spektakel.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is al winst dat ze nu binnen 1 seconde kunnen volgen gedurende een aantal laps. Een paar jaar geleden moesten ze nog een gat van 2-3 seconden aanhouden om hun banden er niet aan te rijden.
Ik wordtquote:Op zondag 28 juli 2024 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
ik wordt wel een beetje warm van mevrouw Bernie Collins geile stemmetje
Oh Bernadette please play my clarinetquote:Op zondag 28 juli 2024 15:50 schreef vaarsuvius het volgende:
ik wordt wel een beetje warm van mevrouw Bernie Collins geile stemmetje
sorry het bloed zat blijkbaar niet in mijn hersenen toen ik dat typtequote:
De cameraman spindequote:
Second loser.quote:
dat gaan ze niet reddenquote:Op zondag 28 juli 2024 15:53 schreef Nattekat het volgende:
Zou grappig zijn als de top 4 niet meer naar binnen komt.
dat magquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |