Wat een mooierdquote:Op zondag 28 juli 2024 12:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Frasier spammmm.
Ik hou zoveel van dat poezenbeest.
Heb dat filmpje uit Athene nog even helemaal gekeken; die mannen hebben hoefijzers onder hun schoenenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
Heb dat filmpje uit Athene nog even helemaal gekeken; die mannen hebben hoefijzers onder hun schoenen![]()
En dat gefriemel met die PloRo![]()
Ik zag de vergelijking pas veel later voorbijkomen, maar ik vond het wel grappig.quote:
Welke idioot verzint dit????quote:
Ik zou die middelste eerder vergelijken met The Statue of Libertyquote:Op zondag 28 juli 2024 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welke idioot verzint dit????
[ afbeelding ]
Welke idioot heeft er moeite mee?quote:Op zondag 28 juli 2024 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welke idioot verzint dit????
[ afbeelding ]
Laat ze toch , ik snap dat gezeur van mensen nietquote:
Götterdämmerung oppassen voor ddie Muttiquote:Op zondag 28 juli 2024 14:58 schreef mario390 het volgende:
@:chufi petzen is kirchtag maar gaat in volgende ur onweer komen
mutti is niet op petzen hequote:Op zondag 28 juli 2024 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Götterdämmerung oppassen voor ddie Mutti
Nu F1 kijken
OKquote:Op zondag 28 juli 2024 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
mutti is niet op petzen he
ja start verpasst
Ah doe maar niet danquote:Op zondag 28 juli 2024 15:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja het was messe , maar op petzen bedoelt kirchtag zuipen
Fahrrad im Zeller!quote:Op zondag 28 juli 2024 14:58 schreef mario390 het volgende:
@:chufi petzen is kirchtag maar gaat in volgende ur onweer komen
Franse geloof ik. Die is ook afgevoerdquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja mutti was vor 5 min hier dat zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Kan ze dat zelf niet ?quote:Op zondag 28 juli 2024 15:41 schreef mario390 het volgende:
nu vragt zij weer, heb j fietsje in keller gedann ?![]()
Ja morgen wordt de toekomst besproken ....quote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag redbull niet goed nu sprekt helmut
Kohlquote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag redbull niet goed nu sprekt helmut
Jij begon er over vandaag ... misschien niet meer doenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:08 schreef engine het volgende:
Nog een medaille die we niet pakken![]()
Skateboarden kijken. Daar staan we ook niet in de finale.
We gaan voor een absolute sensatie deze OS, dat weet je toch,quote:Op zondag 28 juli 2024 17:08 schreef engine het volgende:
Nog een medaille die we niet pakken![]()
Skateboarden kijken. Daar staan we ook niet in de finale.
Wasdaquote:
Ja en niet smakelijk ook.quote:
Ja, maar wat is het, is de juiste vraagquote:
Ja die gaan allemaal door dacht ikquote:Op zondag 28 juli 2024 18:11 schreef pullup het volgende:
Roeiers liggen nog steeds op koers, morgen de acht
Er zal nog 1 ploeg dinsdag moeten herkansen, was wel te verwachten dat is wel de minste van het hele stelquote:
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
hmmm... ik vertrouw het niet
Waarom niet?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
hmmm... ik vertrouw het niet
Ja die had ik wel gezienquote:Op zondag 28 juli 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Lezen !![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 juli 2024 18:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die had ik wel gezienMaar wie is het ?
Hij zit ineens ook in het autoracetopic te posten, moet niet gekker wordenquote:Op zondag 28 juli 2024 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Geen idee. Een Ge-ban-de die hier komt herstellen?
Of hij was gister jarig... en is nu 40+![]()
Whùt! Zijn daar geen regels voor?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit ineens ook in het autoracetopic te posten, moet niet gekker worden
Gekte.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit ineens ook in het autoracetopic te posten, moet niet gekker worden
Zijn we hier een reservaat voor dat soort criminelen oidquote:Op zondag 28 juli 2024 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Geen idee. Een Ge-ban-de die hier komt herstellen?
Of hij was gister jarig... en is nu 40+![]()
Dees is gewoon heel aardigquote:Op zondag 28 juli 2024 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn we hier een reservaat voor dat soort criminelen oid
Onze blauwen hier zijn allemaal maar kapotquote:
Nou nou nouquote:Op zondag 28 juli 2024 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn we hier een reservaat voor dat soort criminelen oid
Ik las het ja, allemaal in de kreukelsquote:Op zondag 28 juli 2024 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Onze blauwen hier zijn allemaal maar kapot
Oeh dat is lekkerquote:Op zondag 28 juli 2024 19:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Toastjes brie met honing...Straks nog ff een salade.. dan ben ik er wel
Dit is lekker bij kaas.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik doe graag iets zoets op franse kaas.. Honing, jam, appelstroop .. warm maken ook lekker.. Walnootje erbij
Heel lekkerquote:Op zondag 28 juli 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik doe graag iets zoets op franse kaas.. Honing, jam, appelstroop .. warm maken ook lekker.. Walnootje erbij
Ziet er heerlijk uitquote:Op zondag 28 juli 2024 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Heel lekker![]()
Ik heb ook verschillende malen plankjes besteld als avondeten op mijn vakantieHelemaal prima, en raar dat ik dat hier thuis eigenlijk zo weinig maak. Doe je goed
[ afbeelding ]
Hebben we nou al een medaille?quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef pullup het volgende:
Even checken wat we nog krijgen vanavond qua sport
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben we nou al een medaille?
quote:Op zondag 28 juli 2024 19:35 schreef pullup het volgende:
Even checken wat we nog krijgen vanavond qua sport
quote:
Wim en Max.quote:
Altijd gezeik met die Roccoquote:Op zondag 28 juli 2024 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zwarte Dino, jij wou Nina
Die met Rocco was verloofd
En toen Rocco werd gevonden
Werd jouw onschuld niet geloofd
Brandend zandquote:Op zondag 28 juli 2024 19:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zwarte Dino, jij wou Nina
Die met Rocco was verloofd
En toen Rocco werd gevonden
Werd jouw onschuld niet geloofd
HBO max.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar kijken jullie al die verschillende sporten eigenlijk? Is dat gewoon op KPNtv allemaal te zien?
Ik ook niet hoor, ik kijk de stream op de NOS gewoonquote:
Dat is ook lekkerquote:
Bohquote:Op zondag 28 juli 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kweeperen.. dat hoor je niet vaak. Vriend van mij kocht een stukje land, met een boomgaardquote:Op zondag 28 juli 2024 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Boh![]()
Kweeperenjam op kaas vind ik lekker, of vijgenjam
verschillende bronnen ..quote:Op zondag 28 juli 2024 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar kijken jullie al die verschillende sporten eigenlijk? Is dat gewoon op KPNtv allemaal te zien?
dat ging me niet lukken, dus mijn man heeft ze gekookt, ze waren heerlijk!quote:Op zondag 28 juli 2024 20:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ga jij die ook maken?![]()
Net gekocht hierzin in
quote:Op zondag 28 juli 2024 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat ging me niet lukken, dus mijn man heeft ze gekookt, ze waren heerlijk!
ik heb wel de sausjes zelf gemaakt
twijfelde ik nu over.. bier of wijn. Wijn won deze keer.quote:
kant rn klaar is natuurlijk wel makkelijk.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Lekker met zelfgemaakte saus!
Nu kant en klare sausjes gekocht maar zelfgemaakt is lekkerder!
Beetje kunnen slapen met die arm?
Gelukkig toch al redelijk kunnen slapen vannacht, scheelt zoveel als je wat kunt slapen ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
kant rn klaar is natuurlijk wel makkelijk.
het was even zoeken naar een goede houding, maar toch redelijk geslapen en vanmiddag nog een dutje gedaan.
in wijn gekookt is ook lekker, het gaat er ook zo lekker van ruiken.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
twijfelde ik nu over.. bier of wijn. Wijn won deze keer.
Met wat voor een bier koken jullie de mosselen? Las dat een witte of triple lekker is?
Ah chouffe oke.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
in wijn gekookt is ook lekker, het gaat er ook zo lekker van ruiken.
ik gebruik chouffe, maar ik denk dat het in veel bier kan.
Kan inderdaad hbo max soms wel beetje traag met opstarten nu.quote:
precies, dat scheelt de helft.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig toch al redelijk kunnen slapen vannacht, scheelt zoveel als je wat kunt slapen ook.
Klopt,hebben veel mensen last van.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan inderdaad hbo max soms wel beetje traag met opstarten nu.
Oh wat fijn dat je vandaag toch alweer leuke dingen kon doen en erop uit bent geweest.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
precies, dat scheelt de helft.
en twee wandelingetjes gemaakt en even bij mijn zus iets wezen drinken, al met al een prima dag.
jij nog iets gedaan?
het gras afgehaaldquote:Op zondag 28 juli 2024 20:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh wat fijn dat je vandaag toch alweer leuke dingen kon doen en erop uit bent geweest.
Ik heb het gras gemaaidEn wat andere huishoudelijke dingen.
Mijn 13 jarige zit momenteel liever te bellen (de hele dag! ) en gamen met vriendjes. Morgen heeft hij een speelafspraak, is ook wel fijn. (voor mijen ja voor hem ook).
Zijn al een weekje weggeweest in Ned. Wilde nog een week weg. Vanmorgen even zitten kijken maar ik vind het te duur nu.
En zoonlief blijft net zo lief thuis.
Precies hij zegt ook dat we niet nog eens weg hoeven te gaan TENZIJ het een vliegvakantie isquote:Op zondag 28 juli 2024 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het gras afgehaald![]()
als je al een weekje bent geweest is thuis voor hem, en dus ook voor jou fijn. kan hij metzijn vrienden af spreken en een dagje weg samen kan dan ook altijd nog
Nu even nietquote:Op zondag 28 juli 2024 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Precies hij zegt ook dat we niet nog eens weg hoeven te gaan TENZIJ het een vliegvakantie is
Zeker. Nu hopen dat komende week voorbij vliegtquote:
Ha Mikeyquote:Op zondag 28 juli 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan inderdaad hbo max soms wel beetje traag met opstarten nu.
En dan lekker vakantie? Nog ergens heen?quote:
Neh, blijf thuis.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan lekker vakantie? Nog ergens heen?
Ook lekker toch,en in de herfst is het wat rustiger.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:47 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Neh, blijf thuis.
Misschien in de herfstvakantie nog een week.
Het gaat met vallen en opstaan.quote:
alle weken vliegen voorbij, dus deze ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:28 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Zeker. Nu hopen dat komende week voorbij vliegt
Tijdje geleden was het opstaan na een valletje voor mij wel een dingetje.quote:
Vallen is ook niet het probleem,het neerkomen wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijdje geleden was het opstaan na een valletje voor mij wel een dingetje.
Waar was jij toen om mij op te vangen?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vallen is ook niet het probleem,het neerkomen wel.
quote:Op zondag 28 juli 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar was jij toen om mij op te vangen?
Zeker weer een ontsnapte slang zoeken.
Ik moest ook wel lachen toen Chuf goedemorgen zei.quote:
Wanneer was dat?quote:Op zondag 28 juli 2024 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen toen Chuf goedemorgen zei.
Toen ik net in het ziekenhuis lag.quote:
Mag jij wel een ziekenhuis in? Dierenkliniek lijkt me logischerquote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik net in het ziekenhuis lag.
Ik antwoorde dat het voor mij geen goede morgen was.![]()
Gevallen, gebroken been en arm.
oh toen .. ja nee dat wist ik toch nietquote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik net in het ziekenhuis lag.
Ik antwoorde dat het voor mij geen goede morgen was.![]()
Gevallen, gebroken been en arm.
Je denkt toch niet dat ik het je kwalijk neem.quote:
oh nee hoorquote:Op zondag 28 juli 2024 22:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik het je kwalijk neem.
Yep.quote:
quote:
Ja hoor.quote:
Hobby horsing.quote:
Ik ken het fenomeen. Weet dat t n trend is.quote:
Eindelijk eens een foto van jou hier.quote:
Tomorrowland.quote:
Ja hoor ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eindelijk eens een foto van jou hier.
quote:Op zondag 28 juli 2024 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eindelijk eens een foto van jou hier.
Ja weet ik. Sowwy.quote:Op maandag 29 juli 2024 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben ook een 40+ / Zeikhoek #11 Het moet niet gekker worden # Saar
Wordt wachten op de roeiers..quote:Op maandag 29 juli 2024 08:32 schreef pullup het volgende:
Nog steeds geen medaillesEn ik las dat de kans dat er vandaag wel eentje gehaald word ook klein is
Woensdag eerste kansquote:
Ik vind hem er eigenlijk veel beter uitzien dan met die babyface van vroegerquote:
Heb alleen wat op de telefoon gekeken tot nu toe maar het is vast niet beter dan de afgelopen jaren nee. En die waren beroerd, ze kunnen er niks vanquote:Op maandag 29 juli 2024 08:57 schreef chufi het volgende:
Ik heb ff gekeken naar de NOS maar ben alweer weg .. zoveel sporten maar we zien er weinig van .
Ik heb het wel gedaan , goedkoopste en voor 1 maandje is de bedoeling.. maar andere landen hebben ook hun eigen schemasquote:Op maandag 29 juli 2024 09:07 schreef pullup het volgende:
Moet alleen nog even checken of ik het de moeite waard vind om een HBO abo te nemen voor al de sporten.
Ga het eerst eens met den Belg en de BBC proberen
Ja ik ben dan altijd te laks om het weer af te zeggenquote:Op maandag 29 juli 2024 09:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan , goedkoopste en voor 1 maandje is de bedoeling.. maar andere landen hebben ook hun eigen schemas
Vakantie weer voorbij? Wel een mooie reis geweest voor zover ik het een beetje heb kunnen volgenquote:Op maandag 29 juli 2024 08:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind hem er eigenlijk veel beter uitzien dan met die babyface van vroeger
Ja daar hopen ze natuurlijk op.. heb je al gevonden waar roeien te kijken .quote:Op maandag 29 juli 2024 09:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben dan altijd te laks om het weer af te zeggenKlinkt alsof er een eenvoudige oplossing voor is maar ik ken mezelf, gaat een duurdere grap worden dan de bedoeling
Ja het was helemaal tof, niet helemaal de route die ik had uitgezocht uiteindelijk ( Burgos niet gehaald maar naar midden Frankrijk uitgeweken vanwege de hitte) maar dat is vrijwel nooit haha is juist mooi om niet alles te plannen.quote:Op maandag 29 juli 2024 09:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vakantie weer voorbij? Wel een mooie reis geweest voor zover ik het een beetje heb kunnen volgen
quote:
Nee dat moet op HBO maxquote:Op maandag 29 juli 2024 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar hopen ze natuurlijk op.. heb je al gevonden waar roeien te kijken .
8dan niet idd .. net mn abo weer opgezegdquote:Op maandag 29 juli 2024 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat moet op HBO maxEen van mijn kennissen verzorgt daar het commentaar maar ik weiger
Ook gezelligquote:Op maandag 29 juli 2024 09:23 schreef pullup het volgende:
Ga vanaf woensdag alles bekijken op de club op groot scherm en dan kunnen we onze jongens en meiden aanmoedigen met zijn allen
Oh ik zat dit te bekijken en dacht tot nu toe dat die Turksen wel een van de mindere ploegen zouden zijnquote:Op maandag 29 juli 2024 09:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ging een paar maanden heel anders tegen deze Turkse ploeg
Ja die zijn net aan het puberen allemaalquote:Op maandag 29 juli 2024 09:55 schreef engine het volgende:
En vandaag mannen street skateboarden. Vond gisteren de vrouwen (meisjes eigenlijk) al erg goed.
Erg leuk.quote:
Pciesquote:
Wauw!! tof!! Je had het weer ook wel meequote:Op maandag 29 juli 2024 09:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het was helemaal tof, niet helemaal de route die ik had uitgezocht uiteindelijk ( Burgos niet gehaald maar naar midden Frankrijk uitgeweken vanwege de hitte) maar dat is vrijwel nooit haha is juist mooi om niet alles te plannen.
Alleen in korte broek en t-shirt rondgelopen 25- 35 graden, een keer een uurtje of 2 moeten wachten tot de bui over was en verder was er alleen wat regen in de nacht en stralend weertje
Super mooie route gevolgd ook met stukjes over de veloroute Mediterranee als dat zo uitkwam en vaak wist ik het beter hoe te rijden ook
Dat waren ze.. maar ze kwamen er vannacht ook weer uitquote:
Ik hoef potdomme ook niet elke 5 minuten te horen dat ze er zittenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:29 schreef chufi het volgende:
Beter blijven die Royals weg van wedstrijden.. gaat nog niet zo goed als ze aanwezig zijn
Das typisch NOS ...quote:Op maandag 29 juli 2024 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoef potdomme ook niet elke 5 minuten te horen dat ze er zitten
Ja!quote:Op maandag 29 juli 2024 11:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dat was toch de openingszin van Theo en Thea?
Ahh ,, ff kijken Dat heb gisteren ook gekeken , was spannendquote:
quote:
Later deze week finales en er gaan een boel spannende races volgenquote:
Spannend! Ze zijn goedquote:Op maandag 29 juli 2024 11:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Later deze week finales en er gaan een boel spannende races volgen
6quote:Op maandag 29 juli 2024 11:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Er doen maar 7 landen mee? hoeveel gaan er naar de finale uiteindelijk ?
Ja dat is altijd wat naar hahaquote:
maar zijn er niet meer landen met een capabel team? Misschien meerdere teams per landquote:Op maandag 29 juli 2024 12:02 schreef pullup het volgende:
Er waren altijd 9 mannen achten eerder. Zal wel gelijkgetrokken zijn op basis van sexe dan
Saartje ..quote:Op maandag 29 juli 2024 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Van een trap gekukeld, voet bezeerd.
quote:Op maandag 29 juli 2024 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ja zou moeten kunnen eigenlijkquote:Op maandag 29 juli 2024 12:19 schreef chufi het volgende:
[..]
maar zijn er niet meer landen met een capabel team? Misschien meerdere teams per land
Toen deed het dus heel veel pijn...quote:Op maandag 29 juli 2024 12:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gelukkig doet het niet zo pijn als in 2012.
Beterschap.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ook dat nog ...quote:Op maandag 29 juli 2024 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
wat jammer, dan heeft er inderdaad een verkeerde bij gezetenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat waren ze.. maar ze kwamen er vannacht ook weer uit![]()
(flink overgegeven).
Vermoed toch dat er, ondanks dat ik het goed heb nagekeken, toch een mossel bij zat die niet goed was![]()
Voorlopig eet ik ze niet meer.
auw, beterschap met je pootje.quote:Op maandag 29 juli 2024 12:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
o wat zonde .... dan ben je daar idd wel ff klaar mee .....quote:Op maandag 29 juli 2024 11:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat waren ze.. maar ze kwamen er vannacht ook weer uit![]()
(flink overgegeven).
Vermoed toch dat er, ondanks dat ik het goed heb nagekeken, toch een mossel bij zat die niet goed was![]()
Voorlopig eet ik ze niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 29 juli 2024 13:37 schreef chufi het volgende:
En wederom een nederlaag en uitschakeling onder het bijzijn van de koninklijke familie...
Over 4 jaar weer een kansquote:Op maandag 29 juli 2024 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
Dan ben je 15, en mag je meedoen aan de OS![]()
Dus reis je 14.000km naar Parijs,
je bent er
eerste wedstrijd, 5 seconden, je ligt op je rug (judo),
dus klaar en weer 14.000km naar huis
Was wraak van de mosselenquote:Op maandag 29 juli 2024 13:05 schreef maily het volgende:
[..]
o wat zonde .... dan ben je daar idd wel ff klaar mee .....
2 kilo ... dan had je de rest gekookte beter in kunnen vriezen. Nja volgende keer ... ooit ....quote:Op maandag 29 juli 2024 15:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was wraak van de mosselenMoest er een hoop weggooien omdat ik te veel had gekocht
(lag alleen maar 2 kg hier)
Ow kan dat ook al? dat wist ik nietquote:Op maandag 29 juli 2024 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
2 kilo ... dan had je de rest gekookte beter in kunnen vriezen. Nja volgende keer ... ooit ....
die kan je na het ontdooien lekker heel even opbakken met een uitje, paprika en wat lekkere kruiden.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow kan dat ook al? dat wist ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |