Wat een mooierdquote:Op zondag 28 juli 2024 12:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Frasier spammmm.
Ik hou zoveel van dat poezenbeest.
Heb dat filmpje uit Athene nog even helemaal gekeken; die mannen hebben hoefijzers onder hun schoenenquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
Heb dat filmpje uit Athene nog even helemaal gekeken; die mannen hebben hoefijzers onder hun schoenen![]()
En dat gefriemel met die PloRo![]()
Ik zag de vergelijking pas veel later voorbijkomen, maar ik vond het wel grappig.quote:
Welke idioot verzint dit????quote:
Ik zou die middelste eerder vergelijken met The Statue of Libertyquote:Op zondag 28 juli 2024 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welke idioot verzint dit????
[ afbeelding ]
Welke idioot heeft er moeite mee?quote:Op zondag 28 juli 2024 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Welke idioot verzint dit????
[ afbeelding ]
Laat ze toch , ik snap dat gezeur van mensen nietquote:
Götterdämmerung oppassen voor ddie Muttiquote:Op zondag 28 juli 2024 14:58 schreef mario390 het volgende:
@:chufi petzen is kirchtag maar gaat in volgende ur onweer komen
mutti is niet op petzen hequote:Op zondag 28 juli 2024 14:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Götterdämmerung oppassen voor ddie Mutti
Nu F1 kijken
OKquote:Op zondag 28 juli 2024 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
mutti is niet op petzen he
ja start verpasst
Ah doe maar niet danquote:Op zondag 28 juli 2024 15:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja het was messe , maar op petzen bedoelt kirchtag zuipen
Fahrrad im Zeller!quote:Op zondag 28 juli 2024 14:58 schreef mario390 het volgende:
@:chufi petzen is kirchtag maar gaat in volgende ur onweer komen
Franse geloof ik. Die is ook afgevoerdquote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja mutti was vor 5 min hier dat zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Kan ze dat zelf niet ?quote:Op zondag 28 juli 2024 15:41 schreef mario390 het volgende:
nu vragt zij weer, heb j fietsje in keller gedann ?![]()
Ja morgen wordt de toekomst besproken ....quote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag redbull niet goed nu sprekt helmut
Kohlquote:Op zondag 28 juli 2024 16:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag redbull niet goed nu sprekt helmut
Jij begon er over vandaag ... misschien niet meer doenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:08 schreef engine het volgende:
Nog een medaille die we niet pakken![]()
Skateboarden kijken. Daar staan we ook niet in de finale.
We gaan voor een absolute sensatie deze OS, dat weet je toch,quote:Op zondag 28 juli 2024 17:08 schreef engine het volgende:
Nog een medaille die we niet pakken![]()
Skateboarden kijken. Daar staan we ook niet in de finale.
Wasdaquote:
Ja en niet smakelijk ook.quote:
Ja, maar wat is het, is de juiste vraagquote:
Ja die gaan allemaal door dacht ikquote:Op zondag 28 juli 2024 18:11 schreef pullup het volgende:
Roeiers liggen nog steeds op koers, morgen de acht
Er zal nog 1 ploeg dinsdag moeten herkansen, was wel te verwachten dat is wel de minste van het hele stelquote:
quote:
quote:Op zondag 28 juli 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
hmmm... ik vertrouw het niet
Waarom niet?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
hmmm... ik vertrouw het niet
Ja die had ik wel gezienquote:Op zondag 28 juli 2024 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Lezen !![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |