Er zijn en ontstaan dan andere tribale problemen die veelal resulteren in een soort status quo waar ogenschijnlijke rust heerst, anderen geen geweld wordt aangedaan en tenminste de eigen vergeldingsregels de norm zijn.quote:Op zondag 28 juli 2024 07:37 schreef theunderdog het volgende:
Twee volkeren in het Midden-Oosten. Normaliter geeft dat helemaal geen problemen.
NOS zoals veel journalisten weten er geen raad mee en verslaan dan de aangeboden (persbureau) feiten als gebeurtenis met vooral aftasten wat hun sponsoren en kijkers acceptabel vinden.quote:Op zondag 28 juli 2024 01:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen die er niet veel of niets vanaf weten en dan dat stukje bij de NOS lezen krijgen een heel ander beeld. Ik vind dat kwalijk maar de NOS is er kennelijk niet vies van.
Ze zijn gewoon zoefie. Veel andere analyses hoef je er niet op los te laten.quote:Op zondag 28 juli 2024 15:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Er zijn en ontstaan dan andere tribale problemen die veelal resulteren in een soort status quo waar ogenschijnlijke rust heerst, anderen geen geweld wordt aangedaan en tenminste de eigen vergeldingsregels de norm zijn.
Joh, lees je eigen posts eens na.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:39 schreef egayalS het volgende:
Of het nou een verdwaalde Hezbollah raket was of een verdwaalde Iron Dome raket maakt voor de familie van de gedode kinderen weinig uit. En als je reactie op gedode kinderen in de golan anders is dan de gedode kinderen in Gaza, heb je een ziekte in je hart waar je iets aan zou moeten doen.
[ x ]
True, maar ik kan het wel waarderen eigenlijkquote:Op zondag 28 juli 2024 14:35 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het is ook wel echt kutvolk ja, maar die gasten zelf staan er ook alleen maar om op te jutten, om reacties uit te lokken en zo meer likes te krijgen.
Cameraman is net zo kut als de rest daar.
Ik weet niet op wie je doelt.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:50 schreef Ali_boo het volgende:
Hij was toch dood of verwar ik hem met iemand anders?
[ x ]
Ja.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:50 schreef Ali_boo het volgende:
Hij was toch dood of verwar ik hem met iemand anders?
[ x ]
Dit is dus de laatste keer dat ik een van zijn tweets postquote:Op zondag 28 juli 2024 17:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik weet niet op wie je doelt.
President Raisi is omgekomen in de helikoptercrash.
Iron dome is hoogstwaarschijnlijk al aangevuld met iron beam, die en goedkoper en sneller is. Er zijn al live tests geweest en de aanval van Iran heeft de uitrol verder versneld. Daarnaast zal de voorraad met iron dome raketten wel weer redelijk gevuld zijn omdat het aantal lanceringen uit gaza behoorlijk afgenomen is. Denk dus niet dat hezbollah veel kans heeft op succesquote:Op zondag 28 juli 2024 19:38 schreef Oud_student het volgende:
Het is een moeilijke keuze voor Israel, blijf je afwachten en deel je alleen maar speldeprikken uit, of ga je over tot een preventieve aanval en probeer zoveel mogelijk opgeslagen raketten te vernietigen, naast andere doelen natuurlijk.
De vraag is of dat mogelijk is, want Hezbollah beschikt over 150.000 raketten
Als zij een belangrijk deel daarvan kunnen afvuren, dan kan de Iron dome het wrds niet aan.
Bovendien heeft Iran ook al weer gedreigd en laten het vuile werk door proxys doen.
Ook moet rekening gehouden worden met een 3 fronten oorlog, Dan moet je ook een preventieve slag tegen de Hutis uitvoeren. Moeilijke keuzes temeer de ondersteuning vanuit de VS ook onduidelijk is.
Zelfs met de Iron Beam erbij, die vele raketten van Hezbollah gaan waarschijnlijk een enorme schade en ook slachtoffers opleveren. De raketten van Hezbollah zijn ook een stuk geavanceerder dan die van Hamas.quote:Op zondag 28 juli 2024 19:43 schreef Bensel het volgende:
[..]
Iron dome is hoogstwaarschijnlijk al aangevuld met iron beam, die en goedkoper en sneller is. Er zijn al live tests geweest en de aanval van Iran heeft de uitrol verder versneld. Daarnaast zal de voorraad met iron dome raketten wel weer redelijk gevuld zijn omdat het aantal lanceringen uit gaza behoorlijk afgenomen is. Denk dus niet dat hezbollah veel kans heeft op succes
Begrijpelijk?quote:Op zondag 28 juli 2024 10:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Begrijpelijk dat Isral terugslaat. Hoop alleen dat ze het laten bij hezbollah en niet straks ook nog bommen op Beirut gaan vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |