Er moest ook nog gewerkt worden jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor de echte fans is dit al de vierde dag
Dat heb ik niet gehad, maar ik sleep de tabs die in aan ket kijken ben wel altijd uit het rijtje met tabs dat een hele dag open staat.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:26 schreef heywoodu het volgende:
Nieuwe irritatie over HBO: als je pauzeert en een tijdje later terug gaat naar dat tabblad om verder te kijken, laadt 'ie opnieuw en gaat hij gelijk naar live.
Ik mis ook een pagina die niet automatisch gerefresht wordt met uitslagen. Voorheen zette ik dan 's morgens de pagina met het schema volledig uitgeklapt open en dan kon na eventuele topdrukte op volgorde alles terugkijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 09:16 schreef heywoodu het volgende:
Hebben we eigenlijk al een degelijke pagina met uitslagen en schema's enzo (het liefst officieel, dus ook met de documenten met startlijsten en dergelijken)? Ik kom nog niet verder dan deze pure matigheid:
https://olympics.com/en/paris-2024/schedule/27-july
"Papa niet kijken"quote:Op zondag 28 juli 2024 08:12 schreef Pino112 het volgende:
'Mama, waarom zit papa de hele tijd op zn telefoon te kijken?'
Dat hopen we dan maarquote:Op zondag 28 juli 2024 09:23 schreef kilon het volgende:
Ik droomde vannacht dat Nederland 50ste eindigde in het medailleklassement.
Dan kan het nu alleen maar meevallen
We staan gedeeld 21equote:Op zondag 28 juli 2024 10:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat hopen we dan maartot nu toe halen we die top 50 niet eens.
Hadden we rellen in Den Haag?quote:Op zondag 28 juli 2024 09:23 schreef kilon het volgende:
Ik droomde vannacht dat Nederland 50ste eindigde in het medailleklassement.
Dan kan het nu alleen maar meevallen
Ik heb je voorbeeld gevolgd en heb net ruim anderhalf uur gefietst. Als ik iets gemist heb, hoor ik dat hier welquote:Op zondag 28 juli 2024 08:29 schreef PippenScottie het volgende:
Er zat een vliegje in mijn koffie. Ik vind dit een slecht voorteken
Ik geloof de eerste paar uur wel. De zon schijnt, ik ga een rondje fietsen naar de zee.
Goed bezig!quote:Op zondag 28 juli 2024 10:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb je voorbeeld gevolgd en heb net ruim anderhalf uur gefietst. Als ik iets gemist heb, hoor ik dat hier wel
Komende drie dagen wordt het wat zwaarder met de oplopende temperaturen. Ramen en deuren gesloten dus overdag.quote:Op zondag 28 juli 2024 17:49 schreef PippenScottie het volgende:
Houden jullie het nog een beetje vol?
Mag niet klagenquote:Op zondag 28 juli 2024 17:49 schreef PippenScottie het volgende:
Houden jullie het nog een beetje vol?
Beter dan zwemmen op een boogschietbaanquote:Op zondag 28 juli 2024 17:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Mag niet klagen
Boogschieten kijken aan het zwembad
Potentieel nieuw onderdeelquote:Op zondag 28 juli 2024 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beter dan zwemmen op een boogschietbaan
Lekkerquote:
Breakdance nieuw onderdeel. Jeweetzulf.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:28 schreef KingRoland het volgende:
Vraag me af welke medaille het leukst is om goud te behalen. Bij de winterspelen is dat curling, bij de zomerspelen...?
Klimmen?quote:Op zondag 28 juli 2024 18:28 schreef KingRoland het volgende:
Vraag me af welke medaille het leukst is om goud te behalen. Bij de winterspelen is dat curling, bij de zomerspelen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |