SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit mannen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegrit vrouwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma:
27 juli 14:30: Tijdrit vrouwen
27 juli 16:30: Tijdrit mannen
3 augustus 11:00: Wegrit mannen
4 augustus 14:00: Wegrit vrouwenPut these foolish ambitions to rest.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Jemig, is dit geschreeuw dezelfde Karl die normaal alles bespreekt alsof įlles een superserieus en enorm diepgaande betekenis moet hebben?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
je moet toch zeggen: Remco al Olympisch kampioen én wereldkampioen op zijn 24e.... ook heel heel indrukwekkend.Mja![]()
Wereldkampioen op de weg, wereldkampioen tijdrijden, Europees kampioen tijdrijden, Belgisch kampioen tijdrijden, Belgisch kampioen op de weg.
Olympisch kampioen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Karrel, echt man
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Jammer dat zo’n onsympathieke lul wint, maar je kan moeilijk ontkennen dat het verdiend is.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
wij feliciteren Belgie met deze gouden plakLying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Belgie is een gesloten forensisch psychiatrische instelling.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Belgie geen gesloten forensisch psychiatrische instellingen?![]()
Dankuwel Karl, voor dit gźnante stukje commentaar. Deden ze ook zo debiel vorig jaar op het WK?sig verwijderd door FA![]()
Kijken naar de Belg
Dan vraag je erom[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wereldkampioen op zowel de wegrit als de tijdrit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:59 schreef TAmaru het volgende:
je moet toch zeggen: Remco al Olympisch kampioen én wereldkampioen op zijn 24e.... ook heel heel indrukwekkend.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
VOOR VORST VOOR VRIJHEID EN VOOR RECHTIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Waarom zijn sportjournalisten in blok van die nietskunner?
De sportjournalistiek is echt het laatste toevluchtsoord voor de ongetalenteerden hč.The owls are not what they seem![]()
Dat is dus de VRT.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Belgie geen gesloten forensisch psychiatrische instellingen?![]()
En 2 plek op de medaillespiegel van de hele wereldquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:59 schreef Jane het volgende:
wij feliciteren Belgie met deze gouden plak![]()
Ik ben nu toch wel benieuwd naar Karrel in het laatste kwartier of zo. Maar ik hou teveel van het leven om het op te zoeken.![]()
Geen Europees kampioen op wegquote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Wereldkampioen op de weg, wereldkampioen tijdrijden, Europees kampioen tijdrijden, Belgisch kampioen tijdrijden, Belgisch kampioen op de weg.
Olympisch kampioen.![]()
We erkennen hem niet![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiėr:![]()
Ze staan weliswaar bekend om hun rare commentaar vaak, dit was wel uniek volgens mij.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:59 schreef Ambrosius het volgende:
Dankuwel Karl, voor dit gźnante stukje commentaar. Deden ze ook zo debiel vorig jaar op het WK?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Dat kon wel iets minder Jack van Gelder, inderdaad.quote:![]()
Desalniettemin; goede dag voor Belgiė.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
An en Eefje vinden dit (postuum) niet leuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 17:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
VOOR VORST VOOR VRIJHEID EN VOOR RECHT![]()
Evenepoel heeft anders in de Tour laten zien dat hij een stuk volwassener en rustiger is geworden. Ik vond hem daar behoorlijk sympathiek. Ik gun het hem nu zelfs hoewel ik hem vroeger ook niet mocht.Mja![]()
Ik denk dat de opgave van Pogacar een vloek is voor Van der Poel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wie gaat Belgiė nog kunnen kloppen nu Wout ineens in topvorm is.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Het wordt elk jaar erger, vanavond Karl ook nog met z’n talkshow.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze staan weliswaar bekend om hun rare commentaar vaak, dit was wel uniek volgens mij.sig verwijderd door FA![]()
In de Tour had die ook weer continu die gebaartjes naar alles en iedereen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:00 schreef TAmaru het volgende:
Evenepoel heeft anders in de Tour laten zien dat hij een stuk volwassener en rustiger is geworden. Ik vond hem daar behoorlijk sympathiek. Ik gun het hem nu zelfs hoewel ik hem vroeger ook niet mocht.![]()
Denemarken gaat heel goed zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wie gaat Belgiė nog kunnen kloppen nu Wout ineens in topvorm is.![]()
Naja wij hebben anders ook Jack van Gelder die helemaal gek wordt en daar kunnen we ook van genieten
dus eigenlijk is dat enthousiasme van Karrel ook wel mooiMja![]()
Meerdere malen klaarkomen, juichen dat Ganna bijna viel, denken dat het systeem niet klopte toen Ganna sneller was, orgasme climax bij winst Remcoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:00 schreef kilon het volgende:
Ik ben nu toch wel benieuwd naar Karrel in het laatste kwartier of zo. Maar ik hou teveel van het leven om het op te zoeken.![]()
Pogacar is een klein kind die kleinzerig doet omdat zijn vriendin niet geselecteerd was.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof OS telt bij het wielrennen. Pogacar focust alleen op WKYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Eensquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat de opgave van Pogacar een vloek is voor Van der Poel.![]()
PVV-gek Sjek is niet om van te genietenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef TAmaru het volgende:
Naja wij hebben anders ook Jack van Gelder die helemaal gek wordt en daar kunnen we ook van genieten
dus eigenlijk is dat enthousiasme van Karrel ook wel mooiLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat is echt geen vergelijk met wat we net hebben moeten aanhoren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef TAmaru het volgende:
dus eigenlijk is dat enthousiasme van Karrel ook wel mooi![]()
Mathieu heeft inderdaad een groot probleem.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
kan het mij niet herinnerenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
In de Tour had die ook weer continu die gebaartjes naar alles en iedereen.Mja![]()
Hopelijk heeft Pedersen benen om gaten dicht te rijdenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik denk dat de opgave van Pogacar een vloek is voor Van der Poel.![]()
Dat zal Evenepoel (terecht) worst wezen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof OS telt bij het wielrennen. Pogacar focust alleen op WK
Wereldwijd is Olympisch goud het hoogst haalbare.
Het geeft hooguit aan dat sommige sporten/sporters dit nog niet hebben begrepen.
Overigens mag Pogi gewoon zijn eigen keuzes maken. Maar wie er niet is... et cetera...Ik doe het ff rustig aan.![]()
![]()
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Die komt spuitend klaar bij het beluisteren van zijn eigen commentaar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:02 schreef Szura het volgende:
[..]
PVV-gek Sjek is niet om van te genietenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Weinig verrassend dat de wereldkampioen dit wint
Maar straf gereden hoor.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Bij Tarling was ie ook al blij.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Meerdere malen klaarkomen, juichen dat Ganna bijna viel, denken dat het systeem niet klopte toen Ganna sneller was, orgasme climax bij winst RemcoOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Terug met de loserstrein.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:04 schreef Momo het volgende:
17de plaats voor Hoole, krijgt hij nu straf?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
De Belgen zelf?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Leuke rubriek overigens wel, Wout die ineens mokergoed is op kampioenschappen
Knappe zege van Remco, jammer dat hij nu een nog onuitstaanbaardere act gaat wordenJack does it in real time...![]()
Tarling ging wel Brons hebben gehaald zonder zijn fietswisseling als ik de uitslag zo ziequote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:04 schreef kilon het volgende:
Ganna zonder bijna val had het misschien ook niet gehaald. Dus het is gewoon verdiend. Klaar.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hij ging toch voor een stunt? Is dit de stunt?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:04 schreef Momo het volgende:
17de plaats voor Hoole, krijgt hij nu straf?pindazakje![]()
Zilver na Colbrelli net voor zijn pensioen 😬quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen Europees kampioen op weg![]()
We erkennen hem niet![]()
Foutje van Sporza. Dit is onder de GBR vlag uiteraardquote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat was 3 jaar geleden andersquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof OS telt bij het wielrennen. Pogacar focust alleen op WK![]()
MVDP gaat weer ouderwets schroeienquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wie gaat Belgiė nog kunnen kloppen nu Wout ineens in topvorm is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Nu in de wegrit goud om rijtje compleet te makenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wout echt met veel mazzel een plak, is hem wel een keertje gegund.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Iedereen trouwens onder de beste tijd bij de dames, behalve de Mongool, de Eritreeėr, de vluchteling, de Rus, de Marokkaan en twee die niet gefinisht zijn. Tratnik in dezelfde tijd.Mja![]()
Ook niet van Sheffieldquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen beelden van de crash van Plapp?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Bloemkoolhoofd HooleYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dat is dus niet iedereen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:06 schreef TAmaru het volgende:
Iedereen trouwens onder de beste tijd bij de dames, behalve de Mongool, de Eritreeėr, de vluchteling, de Rus, de Marokkaan en twee die niet gefinisht zijn. Tratnik in dezelfde tijd.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Is Daan een koe? Wat is dat achter zijn oor?Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.![]()
Als je er zoveel op moet noemen na een "behalve", gaat er ook iets niet goed..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:06 schreef TAmaru het volgende:
Iedereen trouwens onder de beste tijd bij de dames, behalve de Mongool, de Eritreeėr, de vluchteling, de Rus, de Marokkaan en twee die niet gefinisht zijn. Tratnik in dezelfde tijd.![]()
Ik hoorde het niet volledig, maar het leek me meer een hypothese dan een gerucht.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:08 schreef Faraday01 het volgende:
Hoor ik nu goed dat veldrijden Olympisch wordt in 2030?Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |