Waarin?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh ik heb ook nog een berging hoor.
Shit. Trap ik er toch weer in.
Ohw, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee...confectiemaat....36 is het smalste
Stiekem ben ik gewoon jaloers Stigs zijn hossel skillsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Waarin?
Geef nou maar toe, jij wilt niet stoppen
Aaahhh....dan opletten en lerenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Stiekem ben ik gewoon jaloers Stigs zijn hossel skills
En een motor hebben?quote:
Toen ik een bepaald iemand hosselde en jij niet had ik die ook niet nodig.quote:
Ik gun anderen ook wat!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik een bepaald iemand hosselde en jij niet had ik die ook niet nodig.
Owwwww....je hebt al iemand gehosseld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik een bepaald iemand hosselde en jij niet had ik die ook niet nodig.
Stiekem was je wel jaloers.quote:
Je valt in herhaling.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En tattoos....en wellicht wat gespierd zijn....baardje mag ook.
Ja @:fietsie hoi.
Oh dan val ik af want ik heb geen tattoo's en baardjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 23:59 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En tattoos....en wellicht wat gespierd zijn....baardje mag ook.
Ja @:fietsie hoi.
Moet je ook niet willen joh, beetje van die hogen eisen stellen.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh dan val ik af want ik heb geen tattoo's en baardje
Nee, jij kunt gewoon niet hosselen.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen joh, beetje van die hogen eisen stellen.
Dat mag jij denken.quote:Op zondag 28 juli 2024 00:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, jij kunt gewoon niet hosselen.
@:TheStigsDutchCousin jij hebt het voordeel van een helm
quote:Op zondag 28 juli 2024 00:31 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee, jij kunt gewoon niet hosselen.
@:TheStigsDutchCousin jij hebt het voordeel van een helm
Niet zo wanhopig Stiggyquote:
Zegt er een watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2024 08:18 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Fok!sterren!
Waarom moest ik bij het teruglezen van wat gisteren in deze SC is gewisseld toch aan Peter Blanker denken?Geen idee, wij kunnen er ook niks aan doen dat we zo awesome zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op zondag 28 juli 2024 08:18 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen Fok!sterren!
Waarom moest ik bij het teruglezen van wat gisteren in deze SC is gewisseld toch aan Peter Blanker denken?Ja kinderen.....scheppen graag opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen allemaal
Life is a highway...let's ride it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |