Ik zeg "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!"
Gevolgd door Kane moet niet zo arrogant zijn en gewoon hun geplugte bekken dicht houden.
Ja, ze zeggen dit dus echt, heb het net op TV gezien....
Dombo's.
BOYCOT KANE.
Oh btw: Het succes van Fok! komt omdat ik er post. (Ja, laat ik ook ff lekker arrogant gaan doen geintje dus.)
trouwens, het nieuwe U2 album was toch al lang uit voordat Kane kwam met die cover cd? U2 blijft toch wel populair, daar hebben ze Kane absoluut niet voor nodig.
quote:Nogmaals, ze beweren dit ECHT een paar minuten voor mijn post was het dus op TMF.
Op 20 december 2000 13:22 schreef Tokus het volgende:
hahahahah is dat serieus, dat ze dat beweren?
zo ja, dan zijn ze echt de grootste grap die in de muziekwereld rondloopt, op de Vengaboys na.trouwens, het nieuwe U2 album was toch al lang uit voordat Kane kwam met die cover cd? U2 blijft toch wel populair, daar hebben ze Kane absoluut niet voor nodig.
Ik vind het ook ronduit belachelijk en ben het ook eens met je statement over de Vengaboys.
quote:Ik wordt zowiezo echt helemaal gek van die gasten, je kunt TMF of de nieuwe Nederlandse MTV
Op 20 december 2000 13:24 schreef Vork het volgende:
Kane is bestwel arrogant, ik zie ze d'r euglluk wel voor aan.. Maar nou ben ik toch benieuwd naar de kijkcijfers van die Marlboro Flashbacks aflevering...
Toch?
quote:Ik ken er nog zo eentje, maar ja, die is nu dood.
Op 20 december 2000 13:57 schreef Beezz het volgende:
kane zijn een stelletje kneusen die denken dat ze alles kunnen maken omdat ze een paar hitjes hebben gescoord..!
quote:...and pleeeeaaasee, get your entire head in front of the shotgun...
Op 20 december 2000 14:30 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ken er nog zo eentje, maar ja, die is nu dood.
Kane zuigt grote tijd
[Dit bericht is gewijzigd door beelzebub op 20-12-2000 15:03]
Dream out loud brother.
Zijn stem kwijt ? It's a beautifull day!!
Het wordt hoog nodig tijd dat z'n stembanden geamputeerd worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Flexer op 20-12-2000 17:43]
quote:En ik had het je nog zo gezegd !
Op 20 december 2000 17:31 schreef Machiel het volgende:
Ok ik trek alles terug wat ik in t cover topic heb gezegtZei hij t niet met een grote grijns op z'n smoel als grap bedoelt ofzo? Als ze dat serieus menen ga ik frisbeën met hun eerste album
quote:Tsja ik denk dat dat met die stembanden OF komt omdat ie met die braakstem U2 nummers heeft proberen te zingen, live nog wel, of door al die "diepte"-interviews waarbij die echt overal met zijn bek voorop stond te blaten over hoe goed ie wel niet is.
Op 20 december 2000 17:31 schreef Flexer het volgende:
Heeft niets met arrogantie te maken.
Is puur een teken van hoe dom die lui in werkelijkheid zijn.Dream out loud brother.
Zijn stem kwijt ? It's a beautifull day!!
Het wordt hoog nodig tijd dat z'n stembanden geamputeerd worden.
Ik kan die jongen zn bek niet meer zien komt op als poepen bij mij.
quote:Misschien begint Bono een beetje vroeg te dementeren?
Op 21 december 2000 17:36 schreef Flexer het volgende:
Ik heb net de fanclub-blad van U2 binnen gekregen. Niets anders dan lof en positieve woorden over Kane. Zeker meer dan drie pagina's hier aan besteed. Ik was een jaar geleden nog erg enthousiast dat er weer een U2-fanclub is opgericht. Ik denk er nu sterk aan om deze weer op te zeggen.
quote:Ik neem aan dat dat de menig is van diegenen die dat blad maken en niet U2 zelf ???
Ik heb net de fanclub-blad van U2 binnen gekregen. Niets anders dan lof en positieve woorden over Kane. Zeker meer dan drie pagina's hier aan besteed. Ik was een jaar geleden nog erg enthousiast dat er weer een U2-fanclub is opgericht. Ik denk er nu sterk aan om deze weer op te zeggen.
Anders kunnen we Bono ook afschrijven
quote:wie dan jongen...? en als je op pac doelt had die wel meer dan een paar hitjes...!
Op 20 december 2000 14:30 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ken er nog zo eentje, maar ja, die is nu dood.
quote:Pac? Wie is Pac? Pacman?
Op 21 december 2000 20:46 schreef Beezz het volgende:
wie dan jongen...? en als je op pac doelt had die wel meer dan een paar hitjes...!
quote:Altijd stoer zo'n shirt met zijn geboortedatum, foto en zelfmoorddatum
Op 21 december 2000 23:34 schreef Soep v/d Dag het volgende:
oh, ik dacht dat Gellar het over die hippie van Nirvana had
Daarentegen staan zij juist achter Napster omdat deze er voor zorgt dat hun live muziek op een goedkope wijze verspreid wordt zonder dat derden hun geld hiermee kunnen verdienen.
Het is schandalig hoe Kane geld verdient aan talent die zij nooit zullen bezitten.
- Het 'weet je' achter elke zin die Dinand uit z'n strot kotst met z'n ongelooflijk foute wannahave Haags accent. Begrijp me niet verkeerd hoor, Haags regeert!
- De tergend lange versies van de nummers (elk concert weer anders).
O oooohhh,...yup,...ik geef het toe; er zitten een aantal aardige nummers bij die mij hebben aangezet tot het bezoeken van een 'hunner' concerten.
- De drummer die zo in zijn box sheet van angst dat ze voor het studio-album een externe drummer moesten inhuren. And I quote: "Ik kon de druk niet aan".
Kortom, het zijn best podiumbeestjes, maar de arrogantie heeft veel te vroeg z'n kop opgestoken, wat mij rest te zeggen:
"Het zal me jeuken!" (met dank aan Youp v/h Hek)
quote:Hahahahahaha U noemde mij naïf Public Enemy?
jij wilt beweren dat Kurt Cobain zichzelf heel wat vond??
ehh geloof niet echt dat het zo'n patsertje was hoor
en over die hits
Nevermind is het populairste album
terwijl Kurt dat zelf juist een slechte cd vond!!
btw kane vergelijken met nirvana is sowieso appels met peren
Kurt kon tenminste wel zingen
quote:Sorry???? Moeilijk he lezen? Ik zei dat Kane beweerde dat het nieuwe U2 succes te danken is aan hun concerto kauwgombalstrot grosso live versie van het oude album door meneertje Kane is geblert.
Op 23 december 2000 20:18 schreef Metalium666 het volgende:
sorry????jij wilt beweren dat Kurt Cobain zichzelf heel wat vond??
ehh geloof niet echt dat het zo'n patsertje was hoor
en over die hits
Nevermind is het populairste album
terwijl Kurt dat zelf juist een slechte cd vond!!btw kane vergelijken met nirvana is sowieso appels met peren
Kurt kon tenminste wel zingen
En ik beweerde dat losers met zo'n T-Shirt met grote foto erop van Curt en de geboorte en sterfdatum van Kurt Kobain eronder sukkels zijn.
Btw ik vond Nirvana niet echt veel bijzonders, net als Kane. Maar vergelijken doe ik die twee niet want dat is inderdaad appels met peren vergelijken, veel mensen konden Nirvana wel waarderen en die werden niet botweg geplugged, dus op dat vlak geef ik je wel gelijk.
Alleen heeft niemand ze hier vergeleken met Kane! Voortaan even lezen voordat je gaat bleren dus, anders ben je net Kane!
L8ers
[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 23-12-2000 22:41]
quote:
Op 22 december 2000 18:18 schreef Machiel het volgende:
Hahahahahaha U noemde mij naïf Public Enemy?
quote:nee, ik noemde je naief..maar wat heeft dat met het bericht van Flexer te maken ???
Op 22 december 2000 18:18 schreef Machiel het volgende:
Hahahahahaha U noemde mij naïf Public Enemy?
quote:$$$. Bovendien hoeft een band helemaal geen toestemming te geven voor een cover. Jij mag morgen ook een U2-nummer opnemen, zolang je maar betaalt. Pas als je een parodie opneemt (zoals bijv. Weird Al doet) moet je om toestemming vragen...
Op 24 december 2000 15:23 schreef Machiel het volgende:
Waarom denk je anders dat ze het toelaten?
Het zou me eerlijk gezegd verbazen als U2 deze coverversies gehoord heeft.
quote:Klopt......dacht je soms dat U2 blij was toen de Pet Shop Boys
Op 24 december 2000 15:25 schreef Zanderrr het volgende:
$$$. Bovendien hoeft een band helemaal geen toestemming te geven voor een cover. Jij mag morgen ook een U2-nummer opnemen, zolang je maar betaalt. Pas als je een parodie opneemt (zoals bijv. Weird Al doet) moet je om toestemming vragen...Het zou me eerlijk gezegd verbazen als U2 deze coverversies gehoord heeft.
Die Gitarist kan ik nog wel een beetje respect voor opbrengen maar de rest.....
Van de gitarist van Kane heb ik gehoord dat hun platenmaatschappij NU al bezig is om Kane in het voorprogramma van u2 te krijgen als ze in nederland hun concerten geven.
De dvd is trouwens opgestuurd naar het management van u2
quote:
Op 25 december 2000 01:37 schreef fanmale het volgende:
FF leuke gossip (speciaal voor mirrorman...Van de gitarist van Kane heb ik gehoord dat hun platenmaatschappij NU al bezig is om Kane in het voorprogramma van u2 te krijgen als ze in nederland hun concerten geven.
quote:Even voor de duidelijkheid. Het artikel in de fanclub-blad waarin Kane zo geprezen wordt, wordt uitgegeven door U2-fans. U2 zelf heeft hier geen invloed op.
Op 24 december 2000 15:23 schreef Machiel het volgende:
Dat U2 zelf tevreden is over de covers van Kane... Waarom denk je anders dat ze het toelaten?
Ik geloof ook niet dat U2 blij is dat andere artiesten zich verijken door hun muziek op cd uit te gaan brengen. Uit interviews met Bono weet ik dat hij het een hele eer vindt dat U2 nummers worden gecoverd. Maar een hele setlist uit te brengen op cd/dvd is wel erg hondsbrutaal.
Pet shop boys heeft ooit "Where the streets have no name uitgebracht". De reactie van Bono was: "What have I done to deserve this...."
quote:Vreselijk, en dan te bedenken dat U2 dit nummer nog nooit live heeft gespeeld vanwege de tastbaarheid van dit nummer.
Op 24 december 2000 15:43 schreef Public Enemy het volgende:
Ik luister nu naar acrobat door kane gecoverd......triest....diep triest....Die Gitarist kan ik nog wel een beetje respect voor opbrengen maar de rest.....
quote:Kunnen ze beter niet doen. Weet nog heel goed wat er in 1987 gebeurde met Big Audio Dynamite in het voorprogramma van U2. Het regende projectielen naar de stage.
Op 25 december 2000 01:37 schreef fanmale het volgende:
FF leuke gossip (speciaal voor mirrorman...Van de gitarist van Kane heb ik gehoord dat hun platenmaatschappij NU al bezig is om Kane in het voorprogramma van u2 te krijgen als ze in nederland hun concerten geven.
quote:Amen.
Op 25 december 2000 13:24 schreef Flexer het volgende:
Kunnen ze beter niet doen. Weet nog heel goed wat er in 1987 gebeurde met Big Audio Dynamite in het voorprogramma van U2. Het regende projectielen naar de stage.
P.S. PE gaat zekerz naar U2 aangezien hij ze nog nooit live heeft zien spelen {shame}
quote:Zooropa en Achtung Baby, die tijd was gewoon super, de rest mogen ze van mij echt door de plee spoelen wat U2 betreft.
Op 25 december 2000 20:24 schreef Zanderrr het volgende:
Ik ben in '93 (?) naar de Zooropa tour geweest. Toen hadden we PJ Harvey en de Stereo MC's in het voorprogramma, en dat was best okee...
quote:grrr, Pop is nog steeds zwaar onderschat en ondergewaardeerd
Op 25 december 2000 22:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Zooropa en Achtung Baby, die tijd was gewoon super, de rest mogen ze van mij echt door de plee spoelen wat U2 betreft.
POP ROELZ !!!
quote:Heet dat album zo? Die ken ik geeneens!
Op 25 december 2000 23:27 schreef Public Enemy het volgende:
grrr, Pop is nog steeds zwaar onderschat en ondergewaardeerdPOP ROELZ !!!
quote:
Op 26 december 2000 11:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heet dat album zo? Die ken ik geeneens!Zal ik die ook maar eens Napsterren en luisteren....
quote:Kijk hier maar eens wil je een goed stukje muziek van U2 horen....
Op 26 december 2000 11:53 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heet dat album zo? Die ken ik geeneens!Zal ik die ook maar eens Napsterren en luisteren....
Ga dan naar concert of the month.
quote:
sorry mate, link weggehaald, het is illegaal en dat staan we niet toe
TARA
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 28-12-2000 20:04]
quote:Amen.
Op 28 december 2000 17:55 schreef webfreak het volgende:
Ik heb net Kane met die cover gehoord..
Net zoals alle andere Kane-songs: zwaar waardeloos..
Als ik U2 was, zou ik ze flink afkraken, en in 1e instantie nooit de rechten voor die song verkocht!
Echt het type
- ik ben cool
- ik ben de man
- ik ben zo knap
- ik ben leuk
- ik ben zo lollig
En dus eigenlijk gewoon een grote drol zijn
ik op KANE !
Ik heb het optreden gelukkig niet al te zeer meegemaakt omdat ik een beetje te zat was.
ff een stukje uit de OOR quoten met commentaar erbij
quote:
Voor mij is U2 de meest heavy rock&roll band die er is, omdat ze zulke mooie liedjes kunnen schrijven. heavy omdat ze mooie liedjes schrijven? Als er een zanger qua songschrijven van invloed is geweest om mijn manier van schrijven dan is het wel bono MUUWHAHAHAHAHAHA!!!! Das niet te merken !
With or Without you vind ik echt een bruut nummer. Dat verklaard waarom je het zo bruut verkracht hebt Mijn stem lijkt niet op die van bono. Dat is een understatement
quote:
Ons publiek is heel breed: van heel jonge TMF kijkers tot oudere rockliefhebbers. ?!?!?! Ik zie alleen maar huppelkutjes zonder schaamhaar bij kane concerten..{No offense}
..........
Vul zelf het commentaar maar in.
Volgens mij heb ik alle Kane fans weggejaagd
quote:
Op 28 december 2000 23:34 schreef Public Enemy het volgende:
Ow ja, ditzelfde TMF riep hen dit jaar uit tot beste NL rockgroep.....
DAT MOET IK NIET!!!!!!!!!!!!
Vul zelf het commentaar maar in.
quote:Goeie PR misschien, ik noem het overexposure.... een fenomeen waar Ilse de Lange nog door uit het slijk aan het kruipen is.... en die ook Krezip NAUWELIJKS overleeft heeft.
Op 02 januari 2001 11:35 schreef Manono het volgende:
O zeggen ze dat? Nou geen slechte PR gig want er wordt iig over gepraat.
Ze verneuken hun eigen artiesten ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |