SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Towtje is nog wakkerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert voor Maandag in herrinnering .. De cursus Hoe maak Ik weer simpel een Relletje,,
Sereen En Faat jatten bier van Jason .. Jason boos enzo
[ afbeelding ]
Een knullig opgezet verhaallijntje, Groen heeft genoeg punten om een biertje te kopen, maar zwakzinnige Sereen jat liever voor de kick, dat Faat daaraan meedoet slaat nergens op, want die heeft al vaker aangegeven geen moer te hebben met Jason maar blijkbaar verveelt zich ook de tyfus en dan is Jason een dankbaar onderwerpquote:Op zondag 28 juli 2024 02:37 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Towtje is nog wakkerJeetje wat zijn de zo- en zaterdagen saai geworden sinds 2020. Terwijl ze voor iedereen feest hadden kunnen zijn.
Ik vind de dynamiek leuk tussen Fatima en Jason. Ze handelen elkaar goed. Houden zo, niet meer of minder.
Dat bier was toch niet goed voor Jeeson.quote:Op zondag 28 juli 2024 06:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een knullig opgezet verhaallijntje, Groen heeft genoeg punten om een biertje te kopen, maar zwakzinnige Sereen jat liever voor de kick, dat Faat daaraan meedoet slaat nergens op, want die heeft al vaker aangegeven geen moer te hebben met Jason maar blijkbaar verveelt zich ook de tyfus en dan is Jason een dankbaar onderwerp
Dat maakt voor het relletje nix uit, Jason geniet er even hard van dattie weer "iets" heeftquote:Op zondag 28 juli 2024 07:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat bier was toch niet goed voor Jeeson.
Ik weet ook een leuk spelletje, Voorspel De Volgende Rel De winnaar krijgt eeuwige roemquote:Op zondag 28 juli 2024 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
Jason drinkt Bruce z'n koffie, Bruce geeft slangensoep weg, Fatima en Serena drinken Jason's bier. En de cirkel is weer rond
Ik vermoed iets tussen Robert en Max/Rowena.quote:Op zondag 28 juli 2024 11:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet ook een leuk spelletje, Voorspel De Volgende Rel De winnaar krijgt eeuwige roem![]()
Maar eerst het flauwekulletje van morgen uitzitten
Dat Robert zich ergert aan het nixnutlebberen van Ro&Max is al dagen geen issue meer, ik denk eerder dat van Team Sukkels Gieren Bo of Sjie spontaan vertrekt, die twee wezenloze poppetjes hebben niets meer te zoeken daarquote:Op zondag 28 juli 2024 12:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vermoed iets tussen Robert en Max/Rowena.
Of weer Rob en Chi/Bo over boodschappen. Chi en Bo zullen uit de min willen komen om de knock-outs te mogen spelen. Maar eigenlijk hoeven ze daar niets om te geven, ze kunnen gewoon laatste worden en Bobby naar huis bonjouren.
Sjie is het toonbeeld van een "gewone" deelnemer op de verkeerd de plek, ik snap niet dat ze niet de moeite heeft genomen om een stuk of tien afleveringen terug te kijken hoe de hazen, ratten en gluiperds lopen in de LoodsShow... je doet mee of rot lekker op naar huis, maar verdwaasd rond blijven hangen lukt misschien een tijdje maar vroeg of laat komt die toneelhaakquote:Op zondag 28 juli 2024 13:53 schreef TowtjeMar het volgende:
Ik heb te doen met Chi.
Ze heeft een prachtig gezicht, inderdaad net Beyonce.
Nu doet ze mee aan dit programma en lijkt het alsof ze meer geflirt had verwacht.
Dat lijkt me niet terecht, want ze is absoluut behoorlijk kort.
Het zou niet perse fout zijn als een van de langere jongens geïnteresseerd zou zijn, want ze is duidelijk boven de 21 en gedraagt zich ook zo.
Toch, lengteverschil is voor de meeste wel heel groot en ongemakkelijk.
Ze moet lange mannen niet gaan checken op de aandacht die ze niet krijgt.
Leuke middelgrote jongen erin komende maand, lief zijn voor Chi en niet Max en Ro gaan nadoen.
Uiteindelijk gaat het meer om het geld dan liefde of bondgenootschap.
Ja die observatie klopt wel.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjie is het toonbeeld van een "gewone" deelnemer op de verkeerd de plek, ik snap niet dat ze niet de moeite heeft genomen om een stuk of tien afleveringen terug te kijken hoe de hazen, ratten en gluiperds lopen in de LoodsShow... je doet mee of rot lekker op naar huis, maar verdwaasd rond blijven hangen lukt misschien een tijdje maar vroeg of laat komt die toneelhaak
Diefstal uit beschermingquote:Op maandag 29 juli 2024 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw,, dat mag het.. omdat Jason last van zijn maag heeft mag je zijn bier jatten
Zijn momentje van veel aandacht gehad en volledig uitgemolkenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Snel een Spelletje dan maar... iets met aardappelen verdienen, ik hoor Rob ( -23) helemaal niet meer
Is ook al uitgemolken.. Regie moet de cams nu echt op de saaikutten zetten.. Sjie&Bo zijn volledig onzichtbaar gewordenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zijn momentje van veel aandacht gehad en volledig uitgemolken
Van de darmen van Rob gaan we nu naar de maag van Jason
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |