Normaal betreft dat meestal voetbal of wielertransfers.quote:
Ah dank.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degenschermen komt vaak pas los in periode 3.
Ook dingen als leeftijden en roddels en sowieso veel nieuws, sportnieuws lees ik echt bijna nooit, omdat er altijd wel iets is waar ik nog geen spoilers van wil zienquote:Op zondag 28 juli 2024 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Normaal betreft dat meestal voetbal of wielertransfers.
Of beachvolleybal vanochtend.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:38 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Valt alleszins mee vergeleken met sabel gisteren haha
En die Italiaan bij het beachvolleybal.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:38 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Valt alleszins mee vergeleken met sabel gisteren haha
Bij de sabelmannen gisteren was het echt bizar. Keer op keer op keer allebei zo hard mogelijk schreeuwen om de scheids er van te overtuigen dat het punt voor hun was.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:37 schreef Szura het volgende:
Sjinkie Knegt zou hier goed in zijn met z’n uitschuifbeen
Je hoeft ook niet mee te doenquote:Op zondag 28 juli 2024 13:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik kan mij hier niet echt voor motiveren.
Ja, dat is sabelschermen inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2024 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de sabelmannen gisteren was het echt bizar. Keer op keer op keer allebei zo hard mogelijk schreeuwen om de scheids er van te overtuigen dat het punt voor hun was.
En handboogquote:
Oh serieus? Zapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |