kale kanoquote:Op zondag 28 juli 2024 22:30 schreef de_boswachter het volgende:
Inge de Bruijn met haar kale kano aan tafel
Omdat daar dus het zwemmen bezig was. Zo ingewikkeld is het nu ook niet he, die pot was verder al lang en breed gespeeld.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:28 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
En van het hockey, waar veel mensen naar kijken, dan niet even het restant online uitzenden (terwijl je nota bene die rechten hebt!)
Ik zag op X iemand Dione verwijten dat ze te kritisch wasquote:Op zondag 28 juli 2024 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga Dione toch maar een kans geven ondanks alles, ouwejongenskrentenbroodHumberto trek ik nog minder
Wow, die heeft zelfs haar cornflakes nog nooit streng toegesprokenquote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zag op X iemand Dione verwijten dat ze te kritisch was.
Watquote:Op zondag 28 juli 2024 22:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zag op X iemand Dione verwijten dat ze te kritisch was.
Zwemmen inderdaad, wat al op vier andere in NL te ontvangen zenders te zien was en waar toen nog geen Nederlands vlaggetje (het enige wat telt voor de NOS) actief was.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat daar dus het zwemmen bezig was. Zo ingewikkeld is het nu ook niet he, die pot was verder al lang en breed gespeeld.
Precies, het is nooit goed.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:33 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zwemmen inderdaad, wat al op vier andere in NL te ontvangen zenders te zien was en waar toen nog geen Nederlands vlaggetje (het enige wat telt voor de NOS) actief was.
Ik vind de toon van Humberto heel vervelend, te popiejopie, nog even los van de gasten die inderdaad ook vaak niets met de sport hebben...quote:Op zondag 28 juli 2024 22:38 schreef RipCity het volgende:
Die kwijlebal en domien verschuuren. 2 gasten die NIKS weten van sport
Is humberto leuker programma dan Studio Olympisch?
Humberto is van het type dat het vooral om Humberto moet draaienquote:Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de toon van Humberto heel vervelend, te popiejopie, nog even los van de gasten die inderdaad ook vaak niets met de sport hebben...
Dat doet de NOS dan weer beter, ondanks Dione
De NOS is dol op tranen. En dat weet Dione heel goed te bespelen. Daar waar typisch als Smeets er gewoon vol en cynisch ingingen is Dione meer het moederlijke type, die tussen de regels door zegt 'je mag best huilen hoor.'quote:Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Arme Puck
"Het was toch een beetje moeilijk om terug te kijken he?" aldus Dione
Dan verkiezen ze eens, meer dan terecht, livesport boven een (al leng gespeelde) poulewedstrijd, is het weer niet goedquote:Op zondag 28 juli 2024 22:33 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zwemmen inderdaad, wat al op vier andere in NL te ontvangen zenders te zien was en waar toen nog geen Nederlands vlaggetje (het enige wat telt voor de NOS) actief was.
Ja merk ik ook idd. Alsof elk onderwerp vol moet zitten met 3 grappen en om de zoveel zinnen even gelachen moet worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de toon van Humberto heel vervelend, te popiejopie, nog even los van de gasten die inderdaad ook vaak niets met de sport hebben...
Dat doet de NOS dan weer beter, ondanks Dione
Nou ja, het gaat me niet om het zwemmen an sich natuurlijk. Iedereen heeft immers andere voorkeuren. Maar gooi het restant van het hockey dan ook gewoon online. De rest van Europa heeft een sublicentie waarmee dat gewoon kan, maar voor de NOS blijft het allemaal maar lastig. Het is 2024 en je hebt gewoon een website en een app, die daar bij uitstek voor geschikt zijn. Maar als je de schraalste sublicentie afneemt, wordt het blijkbaar een moeilijk verhaal.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan verkiezen ze eens, meer dan terecht, livesport boven een (al leng gespeelde) poulewedstrijd, is het weer niet goed
Eens dat ze een duurdere sublicentie moeten kopen als je jezelf serieus neemt als zender, maar ze konden het hockey dus niet uitzenden met al handbal op tv en zwemmen op de stream..quote:Op zondag 28 juli 2024 23:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat me niet om het zwemmen an sich natuurlijk. Iedereen heeft immers andere voorkeuren. Maar gooi het restant van het hockey dan ook gewoon online. De rest van Europa heeft een sublicentie waarmee dat gewoon kan, maar voor de NOS blijft het allemaal maar lastig. Het is 2024 en je hebt gewoon een website en een app, die daar bij uitstek voor geschikt zijn. Maar als je de schraalste sublicentie afneemt, wordt het blijkbaar een moeilijk verhaal.
Kan je meteen House of the Dragon bingen.quote:Op zondag 28 juli 2024 18:51 schreef geitenbrei het volgende:
Ik heb een start-abonnementje van HBO-max genomen voor ¤5,99. Daar kun je live alle sporten van de spelen zien als ik het goed begrijp. Tot nu toe heb ik er alles wat ik wilde zien, gevonden. Ik zoek er juist als hetgeen ik wil zien niet op tv is.
Ga hem direct weer opzeggen, zit een maand opzegtermijn aan vast. Maar voor die twee weken zijn dit de kosten niet.
Humberto en Frank Evenblij hebben wel een vermakelijke chemie.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:38 schreef RipCity het volgende:
Ik snap idd niets van het feit dat Domien daar is. Die heeft volgens mij ook niks met sportquote:Op zondag 28 juli 2024 22:38 schreef RipCity het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |