Er is een hele goede reden dat ze het niet zoals bij het zwemmen doenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zwitsers naar de herkansing, ondanks dat ze sneller waren dan Nederland.
Florijn, dames dubbelvier en Broenink/Twellaar hadden ook geen enkele reden om te blijven gaan. Die lagen allemaal al vrij ver voor na 1000m.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef Marcoss het volgende:
Puur rijden vergelijken is toch niet altijd representatief in het roeien? Volgens mij bleek dat bij vorige Speleb ook al wel
Die herkansingen in de skiff zijn altijd een beetje turen naar niets. Je weet dat die mensen maximaal 14e worden ofzoquote:Op zondag 28 juli 2024 08:55 schreef zorro28 het volgende:
Zo even rustig wakker worden met wat roeiseries
Absoluut maar zo op de achtergrond is het wel lekker, kalmerende watergeluiden en zo.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die herkansingen in de skiff zijn altijd een beetje turen naar niets. Je weet dat die mensen maximaal 14e worden ofzo
Nee. Die zijn nu bezig.quote:Op zondag 28 juli 2024 09:52 schreef Szura het volgende:
Over 20 minuten de herkansingen van Scheenaard/Veldhuis, vanaf 10.30 ook weer wat Nederlandse boten
Ah ja klopt. Ik staarde mij daarna teveel blind op het 10.30quote:Op zondag 28 juli 2024 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je quote een bericht van 20 minuten geleden
Ja.quote:
Nee vanaf 10.30 series in andere categorieënquote:
2 en 4 mogen straks nog heats volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |