Kon alleen niet tellen gister, die groep met Armenië staat op 52 ipv 50.quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:13 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
echt knap dat hij het zo goed bijhoudt dat doet hij al jaren
Even België annexeren, landje minder in het lijstje en dan wordt een zege van Evenepoel iets dragelijker.quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als het daalt
Sidney overtreffen (daar toen 12x goud) lijkt me nog altijd mogelijk gezien het programma deze laatste week.quote:Op maandag 5 augustus 2024 16:49 schreef Em31 het volgende:
Stijgen op de medaillespiegel wordt lastig voor NL nu Italië het zo goed doet.
Die tellen we pas mee als de medal race gevaren is.quote:Op maandag 5 augustus 2024 18:50 schreef tong80 het volgende:
PARIJS (ANP) - Nederland heeft dankzij de gouden medaille van zeilster Marit Bouwmeester de negende plaats in het medailleklassement van de Olympische Spelen steviger in handen genomen. TeamNL behaalde tot dusverre zeven keer goud, vijf keer zilver en vier keer brons.
De 36-jarige Bouwmeester stelde een dag voor de afsluitende medalrace de eindzege in de Ilca 6-klasse, voorheen de Laser Radial, al veilig. Haar medaille wordt pas na de medalrace, waar ze nog wel aan moet meedoen, van dinsdag officieel aan het totaal toegevoegd.
China nam de eerste plek in het medailleklassement weer over van de Verenigde Staten. Na 172 onderdelen staan de Chinezen op 21 gouden plakken, de Verenigde Staten op negentien. Australië is derde met dertien keer goud, gevolgd door Frankrijk (twaalf), Zuid-Korea (elf), Groot-Brittannië (tien), Japan (tien) en Italië (negen).
Achter Nederland maakt Duitsland de top tien compleet met zes gouden medailles.
We hebben er nog wel wat in het vat zitten... laten we even van de huidige 8 uit gaan. We krijgen nog de baanwielrenners die er bij de Teamsprint toch wel goed op staan na vandaag, Lavreijsen individueel, de hockeyploegen staan er goed voor. De waterpolodames maken nog kans, Sharon van Rouwendaal. Sifan Hassan nog twee keer kans. We gaan denk ik wel over die 10 keer goud van Tokyo heen...quote:
Jaaa Nederlandgodquote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
5000m (V)
G: Kenia
Z: Kenia
B: Nederland
3x3 basketbal (M)
G: Nederland
Z: Frankrijk
B: Litouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 5 augustus 2024 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
5000m (V)
Z: Nederland
B: Italië
🤔quote:Op maandag 5 augustus 2024 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
5000m (V)
Z: Kenia
B: Nederland
DQ teruggedraaid allen.quote:
Misschien die eerste even doorstrepen, voor het nageslacht.quote:
Ook even bij de triatlon gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien die eerste even doorstrepen, voor het nageslacht.
Dus 1 medaille erbij vandaag? Teamspring baanwielrennen bedoel je neem ik aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zijn kleine kansen bij paardenspringen en de 1500 meter, maar springen is een loterij en de 1500 meter zijn er al 2 medailles weg zou ik zeggen en die derde is denk ik ook te moeilijk voor die jonge jongens. Kansen bij teamsprint wel een stuk groter.
Of 0. Of 4. Of 2.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dus 1 medaille erbij vandaag? Teamspring baanwielrennen bedoel je neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |