De NL ploeg was gelijk van de Boot naar het dorp hoorde ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:34 schreef chufi het volgende:
Ik hoop dat de atleten ook het een en ander hebben meegemaakt...
Onder leiding van Estevana? of had mister Hoogerhand nog wat te zeggen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De NL ploeg was gelijk van de Boot naar het dorp hoorde ik.
Gelijk hebben ze, het was nat en laat en vele moeten weer snel sporten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De NL ploeg was gelijk van de Boot naar het dorp hoorde ik.
heb jij england gezien?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:45 schreef chufi het volgende:
Het "binnenbrengen" van de atleten vond ik niks ... de show daarna was OK
quote:Did anyone notice that the single rider on a pale horse is straight out of the Book of Revelation?
"And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him. And power was given unto them over the fourth part of the earth, to kill with sword, and with hunger, and with death, and with the beasts of the earth."
quote:
Hi Puzziequote:
Was echt heel erg mooi!!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Hi PuzzieIk heb nog niet veel meegekregen van de OS. Heb de opening gemist, maar wil nog wel een samenvatting terugkijken.
F1quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:19 schreef chufi het volgende:
Maar er is een hoop tegelijk en das meoilijk keuzes maken... nu ff F1
The story continuesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:34 schreef mario390 het volgende:
ik dacht england was met R maar waarom waren julie dann als paybas?
Die Fransen doen maar wat .. beetje franse slagquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:34 schreef mario390 het volgende:
Nederland heet in Frankrijk Pays Bas.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:34 schreef mario390 het volgende:
Echt wel!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:37 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Heb gisteren heel de ceremonie gekeken; lange zit maar prachtig!
Daarom vraagt mario zich (nog steeds) af waarom Groot Brittanie niet bij de R zat.quote:
Jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom vraagt mario zich (nog steeds) af waarom Groot Brittanie niet bij de R zat.
Oostenrijkse humor denk ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom vraagt mario zich (nog steeds) af waarom Groot Brittanie niet bij de R zat.
Ik vond het een geweldige opening, van begin tot het eindquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:37 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Heb gisteren heel de ceremonie gekeken; lange zit maar prachtig!
Mario heeft ook wel gelijk natuurlijk, geen idee wat er de reden van is.quote:
Hij had ook gelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mario heeft ook wel gelijk natuurlijk, geen idee wat er de reden van is.
Ik vond het ook heel erg leuk ! Maar ik heb ook in een deuk gelegenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:47 schreef Deisyy het volgende:
En ik vond het heel leuk om in dit topic samen met de liefhebbers te kijken
Het is goed te volgenquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 13:43 schreef mario390 het volgende:
[..]maar met england hebben ze met g en uitnahme gemakt de willten niet bij donkerheit rijden
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 12:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel erg leuk ! Maar ik heb ook in een deuk gelegen
Dat weet @KillemWieft vast welquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg killemwieft ik kann zijn mentions helemal niet zien
Zet dan aan!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeg killemwieft ik kann zijn mentions helemal niet zien
Dat is lievquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zet dan aan!![]()
Ik mis je, maatje. Hoop dat je snel weer in DTS mag posten.
Mijn katten waren rond de 20 jaar toen ze overleden, leeftijd zegt niet allesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weliswaar bijna versleten (14 jaar) maar echt een knuffelkont.
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:35 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand de nederlandse familienfilm bären??
mijn was over 15 jaren oud en is bevor kerst 2022 overledenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn katten waren rond de 20 jaar toen ze overleden, leeftijd zegt niet alles
Awwquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
mijn was over 15 jaren oud en is bevor kerst 2022 overledenop mijn bed
Ik kijk weinig filmsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
familie met 3 dochters rijd met camper in amerika
Nee maar wat is de originele titelquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:35 schreef mario390 het volgende:
Vast welquote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:35 schreef mario390 het volgende:
Ah auto en geen mobieltje bedoel je?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben weer mobiel![]()
De hele vakantie zonder auto gezeten.. heb net iets kunnen scoren om weer te kunnen gaan..... werken
jaaaaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah auto en geen mobieltje bedoel je?![]()
Yeahh![]()
Dat is fijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
jaaaa![]()
Waar ik woon en werk.. dan moet je wel een autootje hebben... dat lukt niet met openbaar vervoer, die rijden niet zo vroeg.
Maar ben blij
Ik kan alleen deze vinden?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
Captain Fantastic?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
Alweer?quote:
Dat je nog moeite doetquote:
Mario is altijd een uitdaging met wat hij bedoelt en ik hou van uitdagingen.quote:
Welk nummer?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Welk liedje bedoel ik. Een liedje wordt hier ook wel nummer genoemd.
Hij bedoelt het goed.quote:
ik kenn nur suzannequote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Welk liedje bedoel ik. Een liedje wordt hier ook wel nummer genoemd.
Ze hebben meer hits gehad.quote:
Vanavond bij het zwemmen nog kanshebbers?quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Elke Mongool kan een medaille winnen
Neequote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond bij het zwemmen nog kanshebbers?
Ja ik zag een paar races die goed gingenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:16 schreef pullup het volgende:
Roeiers gingen best goed maar dat duurt nog even voor de finales aanvangen 😀
nee vals de doet niet met ,ik bedoelte onze magdalenaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanessa was vandaag al ruderen vorlop
Misschien kent pullup haar .. ik ken haar nietquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vals de doet niet met ,ik bedoelte onze magdalena
Lobnigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee vals de doet niet met ,ik bedoelte onze magdalena
Zie ze nu toch roeien hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:16 schreef pullup het volgende:
Roeiers gingen best goed maar dat duurt nog even voor de finales aanvangen 😀
Ook finales?quote:
Duren nog even 🤷 eerst de andere helft opstarten morgen en dan bijv maandag de mannen achtquote:
Dit is dames enkel, met hindernissenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Duren nog even 🤷 eerst de andere helft opstarten morgen en dan bijv maandag de mannen acht
Haaien?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is dames enkel, met hindernissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat ze bijna allemaal 'blauw' wordenNou die hockeysters zuipen geloof ik alles al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Neuh, die zijn goed in delen wat dat betreftquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou die hockeysters zuipen geloof ik alles al op
Zouden ze Alcaraz al met zijn allen hebben lopen delen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, die zijn goed in delen wat dat betreft
Denk dat de helft niet voor hem gaatquote:Op zaterdag 27 juli 2024 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Zouden ze Alcaraz al met zijn allen hebben lopen delen?
Zag een gezellige foto langskomen
?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:04 schreef engine het volgende:
Koning![]()
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ja beetje pech, ze was ook goed bezig met haar zus maar die is met wat minder goedquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
medaille misschien wel, zij had bandscheibenvorfall
Zag hem, maxima, amalia en alexa vanmiddag ook bij de hockeyers op het veld na de wedstrijdquote:
ik kik selten ruderen maar wel wanneer medaillen gevt en onze metdoenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja beetje pech, ze was ook goed bezig met haar zus maar die is met wat minder goed
Neequote:
Hij had beter in zijn bed kunnen blijven liggenquote:
Pciesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij had beter in zijn bed kunnen blijven liggen
Hoe is het met je?quote:
When it’s donequote:
Moet je in je notes kunnen lezenquote:
Ach gaat maar om plaatsing voor de semifinals.. er vallen iets van 3 of 4 af , net als bij de dames met Wegmanquote:
Volgend weekend toch?quote:
Hey Marcquote:
En hoe wil je dan verder ?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Marcde ergste pijn en zwelling is voorbij. Maar nog wel flink last van.
Been is een mooi kunstwerk kan hem zo aan de muur hangen 🤣🤣
Goeie joint roken en je ziet de mooiste dingen in je been.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe maak je hem dat duidelijk ...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet mario zorgen dat hij geen ban krijgt
Whut.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
En zit ik ineens met mijn rechterarm in het gips, gevallen met de fiets, elleboog aan flarden. Komende week volgt een operatie.
Sterkte gewenst,echt een ziekenboeg hier in 40+quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
En zit ik ineens met mijn rechterarm in het gips, gevallen met de fiets, elleboog aan flarden. Komende week volgt een operatie.
Jeeh.. wat klote...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Had je wel een helm op ? Maar balen Dees .. sterkte en beterschapquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Dat 'zit' best onhandig met je been aan de muur hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Wat heb jij ook al weer?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte gewenst,echt een ziekenboeg hier in 40+
Corona?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sterkte gewenst,echt een ziekenboeg hier in 40+
Dat is meer op mentaal vlak.quote:
WTFquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
En geestelijk.quote:
Mentaal EN geestelijk?quote:
Jezus wat een verhaalquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Schaafwond op mijn knie en schouder, dat is alles, ik ben al blij dat ik niet op mijn hoofd ben gevallen, want ik had geen helm op. Mijn man is nu de fiets ophalen, ik hoop dat die ongedeerd is.
Gelukkigig kwamen er meteen hele lieve mensen aanhollen, die in een nabij gelegen boerderij wonen, die hebben ons mee naar binnen genomen voor wat eerste hulp
Mijn parkiet hoopt dat je goed herstelt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Schaafwond op mijn knie en schouder, dat is alles, ik ben al blij dat ik niet op mijn hoofd ben gevallen, want ik had geen helm op. Mijn man is nu de fiets ophalen, ik hoop dat die ongedeerd is.
Gelukkigig kwamen er meteen hele lieve mensen aanhollen, die in een nabij gelegen boerderij wonen, die hebben ons mee naar binnen genomen voor wat eerste hulp
Toch fijn dat er nog mensen zijn die bekommerenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Uhuh.quote:
Dank u.quote:
we reden naast elkaar, ik rechts, hij links, bij een t-splitsing wilde ik linkaf, hij rechtsaf, dat ging nietquote:
Kun je nu wel mooi alle gouden medailles die we gaan winnen kijken ...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Bedankt voor de beterschapswensen allemaal
gelukkig welquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch fijn dat er nog mensen zijn die bekommeren
Daar ben ik altijd bang voorquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
we reden naast elkaar, ik rechts, hij links, bij een t-splitsing wilde ik linkaf, hij rechtsaf, dat ging niet
Godver ja, dat is zowat het enige wat ik wel kanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je nu wel mooi alle gouden medailles die we gaan winnen kijken ...
Heftig. Beterschap.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Sterkte.quote:
De mijne ook, maar ik ben dankbaar dat ik niet op mijn hoofd ben gevallen.quote:
Zoiets had ik lang geleden met een vriend ook eens.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
we reden naast elkaar, ik rechts, hij links, bij een t-splitsing wilde ik linkaf, hij rechtsaf, dat ging niet
Eerst maar eens zien te scoren tegen dat thuislandquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan de hockeydames de 10 halen of niet?
Of 20?
Hey Shiii.quote:
De nr 20 van de wereld, dat gat is echt te groot.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien te scoren tegen dat thuisland
Daar kan er weinig beschadigd worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne ook, maar ik ben dankbaar dat ik niet op mijn hoofd ben gevallen.
Ik hoop dat het er een hoop worden, maar vooralsnog staan we op nulquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Godver ja, dat is zowat het enige wat ik wel kan
Meegedaan aan de olympische wegwedstrijd bij de vrouwen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
sterktequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Ja dat vermoeden had ik ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat 'zit' best onhandig met je been aan de muur hoor
Maar mooi dat het beter gaat
Is die wedstrijd nog bezig?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
nadal spelt nu in doppel ik dacht de was gisteren nur zo gekomen
Nee hij speelt ook singlequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
nadal spelt nu in doppel ik dacht de was gisteren nur zo gekomen
Bedankt hequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar kan er weinig beschadigd worden.
Thanks!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Meegedaan aan de olympische wegwedstrijd bij de vrouwen?
Beterschap
Ah heb het gevonden. Ik ben nog niet zo te spreken over dat HBO max.quote:
Ik las golfslurvenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:27 schreef engine het volgende:
Zie nu dat golfsurfen ook bezig is. Gaaf om te zien.
Ik heb het toch ook weer voor een maandje , maar inderdaad is het niet altijd goed .. Maar als je eebnaal iets hebt gevonden doet ie het wel ... ach tis maar 1 maandjequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ah heb het gevonden. Ik ben nog niet zo te spreken over dat HBO max.
Dat is (nog) niet olympisch.quote:
Dat zie ik momenteel ook zonder joint.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goeie joint roken en je ziet de mooiste dingen in je been.
Die gaan tot laat door .... de vrouwen dan vannachtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:27 schreef engine het volgende:
Zie nu dat golfsurfen ook bezig is. Gaaf om te zien.
Oh jee.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Ach Deisyy toch. Wat een ellende. Wat dacht jij ik doe het iets erger dan Dot. Beterschap hoop dat je snel hersteld van allesquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
ja zag dat om 11 uur geloof ik de finales beginnen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaan tot laat door .... de vrouwen dan vannacht
Jemig. Wel lief dat ze je geholpen hebben. Hopelijk heb je morgen niet alles bont en blauwquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:10 schreef Deisyy het volgende:
En je man? Is hij er goed vanaf gekomen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee niet de finales ... de heats bij de dames ... maar tis ook in een heel andere tijdzone ... op Tahitiquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
ja zag dat om 11 uur geloof ik de finales beginnen.
Ja misschien omdat ie een speciale band heeft met Parijsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik snap niet dat die nadal op de boot met de 3 legenden was wanner hij nog spelt
wat zijn ze slecht,quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:50 schreef chufi het volgende:
Nou dat gaan er geen 10 meer worden.. maar de kop is er af
okequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien omdat ie een speciale band heeft met Parijs
quote:
Bedanktquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach Deisyy toch. Wat een ellende. Wat dacht jij ik doe het iets erger dan Dot. Beterschap hoop dat je snel hersteld van alles
Die kwam op zijn pootjes terechtquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je man? Is hij er goed vanaf gekomen?
Duurt alleen iets langer 🤣quote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Ik vind dit niet erger hoor, het is wel ongemakkelijk, ik kan bijna niets![]()
Gelukkig kan ik wel met 1 hang typen
Gelukkig maar. Kan hij je mooi verwennen nuquote:
Owz ik lees het netquote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Ik vind dit niet erger hoor, het is wel ongemakkelijk, ik kan bijna niets![]()
Gelukkig kan ik wel met 1 hang typen
Jeetje wat heftig voor jequote:Op zaterdag 27 juli 2024 20:04 schreef Deisyy het volgende:
dankjewelquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Owz ik lees het net![]()
Beterschap Dees!
dankjewel charlyquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje wat heftig voor je![]()
Hoe typ je dan![]()
Heel veel sterkte met de operatie en het herstel alvast
Dat vind ik wel knapquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dankjewel
[..]
dankjewel charly![]()
ik typ met mijn linkerhand, gaat best goed
Ik hoop dat je snel hersteld.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dankjewel
[..]
dankjewel charly![]()
geluukig heb je niet mijn keyboard om dat daar de entertaste niet goed werktquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dankjewel
[..]
dankjewel charly![]()
ja de elleboog is gebroken, als ik iets doe doe ik het goed.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat vind ik wel knap
Jeetje, gebroken (denk ik?) elleboog, dat is nog eens wat anders dan gewoon vallen
Heb je goede pijnstillers?
dan had ik hem uit het raam gegooidquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
geluukig heb je niet mijn keyboard om dat daar de entertaste niet goed werkt
Hoelang moet je in het gips?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja de elleboog is gebroken, als ik iets doe doe ik het goed.
paracetamol, ibu en als het nodig is tramadol
Gelukkig voldoende..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja de elleboog is gebroken, als ik iets doe doe ik het goed.
paracetamol, ibu en als het nodig is tramadol
Ze zijn allemaal geschokt om jou.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal geschokt om jou.
Prutsers zijn het….allemaalquote:
check ff de rest van je lichaam... Ik kwam pas maanden later na een fietscrash met 3 gebroken ribben er achter dat mn knie ook beschadigd was met afgescheurde kruisbanden ...quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dankjewel
[..]
dankjewel charly![]()
quote:
Recordjacht nu al aan diggelen.quote:
Morgen weer een dag met nieuwe kansen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |