Nee, en ik had ook wel iets van Edith Piaf of Daft Punk verwacht.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:59 schreef TLC het volgende:
Het nummer la vie en rose trouwens helemaal niet gehoord
Als er buiten genoeg wind was zou die vlag wel wapperen en heeft geen föhn nodigquote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze de blower erachter heel snel hebben uitgezet toen ze ontdekten dat de vlag ondersteboven was gehesen![]()
De BBB zou trots zijn
Stardust was ook Daft Punkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:19 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nee, en ik had ook wel iets van Edith Piaf of Daft Punk verwacht.
Al was er wel Stardust.
Celine zong Hymne a l'amour van Piafquote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:19 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Nee, en ik had ook wel iets van Edith Piaf of Daft Punk verwacht.
Al was er wel Stardust.
Het stukje wat je als “Gay pride” betitelt (de algehele botenparade tel ik niet mee) duurde vooral te lang. Had voor mij in ~10 minuutjes gekund en door.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:18 schreef polderturk het volgende:
Ik ben 100% voor gelijke rechten voor LGBT.
Maar heel die openingsceremonie slaat helemaal nergens op.
Het was de Gay Parade in het kwadraat.
Als ik de Gay Parade wil zien, dan ga ik naar de Gay Parade in Amsterdam om dat te zien.
Dit had niks met de Olympische spelen te maken.
İnderdaad. 10 minuten is meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het stukje wat je als “Gay pride” betitelt (de algehele botenparade tel ik niet mee) duurde vooral te lang. Had voor mij in ~10 minuutjes gekund en door.
Welke gedeeltes?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Amerika is er blijkbaar flink geknipt in de openingsceremonie.
Grootste derdewereldland genot
In het 'woke' gedeelte natuurlijk, om het even zo te noemenquote:
Uiteraard. Dat bestaat in het beloofde land natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het 'woke' gedeelte natuurlijk, om het even zo te noemen
Dat laten ze daar toch juist zien zou je zeggen?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het 'woke' gedeelte natuurlijk, om het even zo te noemen
Sportzenders zijn vrij conservatief volgens mijnquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:08 schreef FvanS het volgende:
[..]
Dat laten ze daar toch juist zien zou je zeggen?
Ahquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sportzenders zijn vrij conservatief volgens mijn
Was het geen ode aan Franse schrijvers?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Plus het leek erop dat je een ontblote balzak zag. Dat mag ook niet in het land of the free.
Volgens je wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sportzenders zijn vrij conservatief volgens mijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |