Komt bij de sluitingquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:35 schreef ipa84 het volgende:
Geen vuurwerk vind ik toch wel matig, maar voor de rest was het wel uniek en iets anders deze show.
Misschien komt die weer terug in de closing ceremonyquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is een open einde, zoals behoort bij hoogstaande literatuur.
Ok, Adios Amigaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
ik kijk een serie. geen taalleszou mijn Spaans moeten ophalen eigenlijk maar even geen zin an.
Of Drone show als ze het ecologisch verantwoord wilden doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:35 schreef ipa84 het volgende:
Geen vuurwerk vind ik toch wel matig, maar voor de rest was het wel uniek en iets anders deze show.
Help ons!quote:
Je vraagt je wel af of en wat ze niet hebben kunnen doen door het slechte weer.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of Drone show als ze het ecologisch verantwoord wilden doen.
Maar kan zijn dat dat niet ging door de regen...
Misschien het weer?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af of en wat ze niet hebben kunnen doen door het slechte weer.
Dan is het eerdere vanwege ecologische gebeuren. Zolang het niet onweert mag je gewoon een show schieten. Bij een vuurwerk show is alles afgedekt vanwege regen en vonk overslag.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of Drone show als ze het ecologisch verantwoord wilden doen.
Maar kan zijn dat dat niet ging door de regen...
Harde wind kan ook nog een spelbreker zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dan is het eerdere vanwege ecologische gebeuren. Zolang het niet onweert mag je gewoon een show schieten. Bij een vuurwerk show is alles afgedekt vanwege regen en vonk overslag.
Toen hij minión op zijn Frans uitsprakquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:42 schreef TLC het volgende:
Ik had ook t idee dat die twee commentatoren nog nooit eerder van de minions gehoord hadden
Wat een rampquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:42 schreef TLC het volgende:
Ik had ook t idee dat die twee commentatoren nog nooit eerder van de minions gehoord hadden
Die zat ook redelijk ingebouwenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Harde wind kan ook nog een spelbreker zijn.
Voor zowel vuurwerk als Drones trouwens.
Maar de Olympische vlag heb ik niet echt zien wapperen in de wind
Beiden zijn sowieso vreselijk met het uitspreken van namen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:47 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Toen hij minión op zijn Frans uitsprak
Ik weet niet de Franse regels. Maar in Nederland mag je tot windkracht 4 een showschieten. Onweer is echt een no-go. Ik heb vuurwerkshow meegemaakt waar ineens onweer in de buurt was en toen werd ineens alles afgeschoten en klaar was het.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze de blower erachter heel snel hebben uitgezet toen ze ontdekten dat de vlag ondersteboven was gehesenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |