SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Same shit, different day
SC hopper present
Die zag ik gisteren alquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef bitterbal het volgende:
En dan komt er ook nog een invasie van vikingen aan
Bitterbal maak me zorgen om je. Voel geen lebensfreude bij je en je gamed teveel wat iedereen depri maakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef bitterbal het volgende:
En dan komt er ook nog een invasie van vikingen aan
watquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bitterbal maak me zorgen om je. Voel geen lebensfreude bij je en je gamed teveel wat iedereen depri maakt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik heb je glibberige schubberige rug medeserpent
Voor een slang is dat toch een compliment? Stel je voor dat je niet glibberig of schubberig was!quote:
ja das wel zoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor een slang is dat toch een compliment? Stel je voor dat je niet glibberig of schubberig was!
Lekker man!quote:
uhm dat doe ik hier echt nooitquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker man!
Maar gaat wel goed? Normaal ging je nog eens met een vriendin naar het strand ofzo.
Jawel, in nl ging je ook naar het strand.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm dat doe ik hier echt nooit![]()
wat zit je nou weer dom te lullen los
Misschien kun je haar even adviseren hoe ze weer de oude Bal wordt?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, in nl ging je ook naar het strand.
Maar sorry joh, volgens mij zit je niet goed in je knapperige velletje.
ik zeg al 3 keer dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, in nl ging je ook naar het strand.
Maar sorry joh, volgens mij zit je niet goed in je knapperige velletje.
Ik weet het niet hoor. Maar zou willen dat ze zich beter voelde.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je haar even adviseren hoe ze weer de oude Bal wordt?
Ja, jammer wel hč?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Maar zou willen dat ze zich beter voelde.
Neem haar een keer mee uit eten dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Maar zou willen dat ze zich beter voelde.
Ja of jij, jij krijgt minder gezeik als ik, denk ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem haar een keer mee uit eten dan?
Maar los kent jou beter dan jij zelfquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeg al 3 keer dat alles goed gaat
Nee. Minder lebensfreude niet overdrijvenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ja Bal. Je komt een beetje labiel over.
Sushi van Tao.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Of je moet bij ons langs doe ik de Kamado vol met varken en haal er sushi bij.
Ja raar toch die overdaad aan joehoe kerels in jurkjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het al een ingetogen pride.
oh 49 dagenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Minder lebensfreude niet overdrijven
Ik mis niks geloof ikquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja raar toch die overdaad aan joehoe kerels in jurkjes?
Alleen komen de poezenplaatjes weer in de middag voorbij...quote:
jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Alleen komen de poezenplaatjes weer in de middag voorbij...
Moet wel iemand anders ze gaan postenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las poepplaatjes.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Omdat ik overdag gewoon aan het werk benquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:modus ??
en waarom jij niet??
Jij gaat toch ook bijna weg?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik overdag gewoon aan het werk ben
Ze wacht maar gewoon tot je thuis bent hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik overdag gewoon aan het werk ben
Ja een dag ervoorquote:
quote:
Nee. Is ook weer eens nergens te streamen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga woensdag.
Heb je Infinity Pool gezien met haar?
quote:
Boston naar Seattlequote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Dan van NY naar Seattle of 2 totaal andere steden??
Ik had toen ik Infinity Pool zag nog niet eerder iets met haar gezien, maar ze stak er wel uit.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Is ook weer eens nergens te streamen.
Op SkyShowtime zo te zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee. Is ook weer eens nergens te streamen.
Jammerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je mist een geil kijkende vrouw met volle blonde baard die het kont in de camera duwde.
'ook al' sloeg inderdaad nergens opquote:
als je een goede addblocker hebt zijn er genoeg sites waar de film op staat.quote:
ex heeft het ook, maar die neem geloof ik elk streaming abo om te kijken of er wat op staat en dan op te zeggen enzoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
'ook al' sloeg inderdaad nergens opbedoel meer dat ik nog van niemand hoorde dat ze daar lid van zijn
als je rare audio, slecht beeld, spiegelbeeld, etc voor lief neemt staan veel films wel op YouTubequote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je een goede addblocker hebt zijn er genoeg sites waar de film op staat.
[..]
gelukkig op de sites waar ik ze op weet te vinden heb je prima beeld audio en geen spiegelbeeldquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je rare audio, slecht beeld, spiegelbeeld, etc voor lief neemt staan veel films wel op YouTube
Meeste mensen zijn niet zo thuis in het woud van vage sitesquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig op de sites waar ik ze op weet te vinden heb je prima beeld audio en geen spiegelbeeld
snap ik. en daarnaast moet je er ook tegen kunnen dan heel soms ondanks een goede addblocker er toch eens een popupje tussendor komt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn niet zo thuis in het woud van vage sites
gewoon al een half uur aan het kijken hoe ze een vlam verplaatsenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:17 schreef UitStraling het volgende:
Door zo'n opening van de Olympische Spelen in Parijs snap je ineens weer waarom een naar spruitjes en rode wijn stinkend campinghoudertje het in zijn bol haalt om hautain te doen tegen iedereen.
Pak dan gewoon gelijk een vlammenwerperquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon al een half uur aan het kijken hoe ze een vlam verplaatsen
ja of verwerk het tussen de boottocht door, hoeft toch niet zo lang te durenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pak dan gewoon gelijk een vlammenwerper
Ja geen idee, ik ben niet aan het kijken, een vlammenwerper is vaak een praktische oplossingquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja of verwerk het tussen de boottocht door, hoeft toch niet zo lang te duren
voor veel meer dingen iddquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik ben niet aan het kijken, een vlammenwerper is vaak een praktische oplossing
Jezus ik zit de hele avond op dr te wachten, ga ik m'n tanden poetsen en naar bed en nu zie ik de laatste seconde.quote:
das lulligquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik zit de hele avond op dr te wachten, ga ik m'n tanden poetsen en naar bed en nu zie ik de laatste seconde.
Terugspoelen kan in 2024.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik zit de hele avond op dr te wachten, ga ik m'n tanden poetsen en naar bed en nu zie ik de laatste seconde.
@Zipportal tanden al gepoetst?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze was wel een van de betere momenten van deze avondquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thnx,quote:
De doppers nog maar net los en dan alweer met tetten bezig zijnquote:
ben al een tijdje wakkerquote:Op zaterdag 27 juli 2024 06:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De doppers nog maar net los en dan alweer met tetten bezig zijn
Vlottertquote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben al een tijdje wakkerinmiddels gedoest en aangekleed, bakkie yoghurt met aardbeien gegeten.
al helemaal klaar voor weer een nieuwe mooie zomerdag
Men zegt als je slaapt met een lading alco op je niet echt goed slaaptquote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:05 schreef Karzai het volgende:
lag gisteravond al vroeg in coma na wat biertjes in de zon
ik ben ook meestal wel vroeg wakker, maar dan ga ik na de koffie nog even terug naar bed, beetje naar de radio luisterenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vlottert
Ik trouwens ook al lang hoor, heb allen geen yoghurt gegeten
dat kloptquote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Men zegt als je slaapt met een lading alco op je niet echt goed slaapt
Dat is ook lekker, ik ga nooit terug als ik een keer wakker ben dan gelijk onder de douche en aankledenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben ook meestal wel vroeg wakker, maar dan ga ik na de koffie nog even terug naar bed, beetje naar de radio luisteren
Ja het is nu nog lekker, wandelse Karzaiquote:Op zaterdag 27 juli 2024 07:13 schreef Karzai het volgende:
ik ga even een blokje om lopen, tis nu lekker fris en rustig
Zou ik ook zeggenquote:
Kogelstoten is begonnen.quote:
Opskeertje?quote:
yup, ben helaas niet zo van de lange nachten meer..quote:
@Haags keurt dit goedquote:
zeker @dud0r zn schuld, laat ie je zeker, weeer, al die hoeken van de kamer zien?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben al uit bed![]()
Doordeweeks niet eruit te slaan, maar in het weekend...
Ze is ondertussen vaak genoeg bij me geweest dat ik die niet meer hoef aan te wijzenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zeker @:dud0r zn schuld, laat ie je zeker, weeer, al die hoeken van de kamer zien?
Hier andersom. 9 uur rolde ik er uitquote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ben al uit bed![]()
Doordeweeks niet eruit te slaan, maar in het weekend...
Of je maakt dat ding gewoon eens een keertje schoon oma?quote:
Ja ik ook maar ik weet er weinig meer vanquote:
Oma's gaan ook met hun tijd mee. Ik vraag me trouwens wel af waar ze al die kennis vandaan halen. Is er een soort opperoma? Een oma voor oma's?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:44 schreef Karzai het volgende:
hoax, in oma's tijd waren er toch geen koffiepads
Levenservaring sinds Fred Flintstonequote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Oma's gaan ook met hun tijd mee. Ik vraag me trouwens wel af waar ze al die kennis vandaan halen. Is er een soort opperoma? Een oma voor oma's?
The mother of all oma'squote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Oma's gaan ook met hun tijd mee. Ik vraag me trouwens wel af waar ze al die kennis vandaan halen. Is er een soort opperoma? Een oma voor oma's?
Omamaquote:
Zoiets als zo'n bijenkoningin qua proporties. Dat ze ook 5000 jaar oud wordt en 5000 kilo weegt.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
opperoma natuurlijk en als we niet oppassen komt de Grandmapocalypsequote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:47 schreef Recce het volgende:
[..]
God ja, cookie clicker all over againquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
opperoma natuurlijk en als we niet oppassen komt de Grandmapocalypse
* Recce bakt voor de zekerheid een koekje.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
opperoma natuurlijk en als we niet oppassen komt de Grandmapocalypse
Moest bijna huilen toen Celine dat ook bijna deed.quote:
Heb je die docu over haar (ziekte) gekeken op Prime?quote:
Ik heb het maar niet afgekekenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:14 schreef Ama het volgende:
Moest bijna huilen toen Celine dat ook bijna deed.
Nee ik heb geen prime.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Heb je die docu over haar (ziekte) gekeken op Prime?
Ik moest echt huilen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Heb wel die scčne gezien dat ze zo'n aanval had.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, koffie en een gevulde koek. En nu wachten op de dozenschuiver. Eens zien wat er allemaal binnenkomt. Heb 5 biljetjes en 5 andere dingen uit staan, waarvan sommige pas sinds kort. Ik hoop op meer dan 2 dingen vandaag. Maar ja dat deed ik gisteren ook.
1 down, 9 to go.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, koffie en een gevulde koek. En nu wachten op de dozenschuiver. Eens zien wat er allemaal binnenkomt. Heb 5 biljetjes en 5 andere dingen uit staan, waarvan sommige pas sinds kort. Ik hoop op meer dan 2 dingen vandaag. Maar ja dat deed ik gisteren ook.
Dat heb ik net zo, maar dan maken ze me belachelijk als emotieloze man.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:24 schreef UitStraling het volgende:
Vind dat altijd zo'n raar fenomeen, huilen doe je om je naasten, desnoods om je huisdier maar om een bekendheid die je totaal niet kent en nooit zult kennen, het is niet zo dat je een uitnodiging krijgt voor de begrafenis als ze sterven, daarom is het ook meer leeg gedweep dan daadwerkelijk verdriet, beetje zoals doktertje spelen je ook nog geen arts maakt.
Terwijl wij juist van die types zijn die het stabielst zijn en het rijkst qua emoties en gevoelens.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat heb ik net zo, maar dan maken ze me belachelijk als emotieloze man.
Ik snotter ook snel. Dat is toch ook gewoon een vorm van empathie?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl wij juist van die types zijn die het stabielst zijn en het rijkst qua emoties en gevoelens.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Terwijl wij juist van die types zijn die het stabielst zijn en het rijkst qua emoties en gevoelens.
Ja of gewoon een verkoudheid.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik snotter ook snel. Dat is toch ook gewoon een vorm van empathie?
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:14 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Heb je die docu over haar (ziekte) gekeken op Prime?
ik vind het knap dat ze het kan maar wordt er niet echt emotioneel bij.quote:
Je gaat je bij die twee afvragen of dat tegenhouden al prenataal begonnen kan zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:33 schreef Elvi het volgende:
Als je het huilen tegenhoudt dan krijg je hersenbeschadiging. Dus tsja.... It checks out.
uitstekend voornemenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:35 schreef Karzai het volgende:
goede voornemen voor vandaag een lekker ijsje halen bij de ijsssalon
Dat is één van mijn excursiepuntjes voor morgenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:35 schreef Karzai het volgende:
goede voornemen voor vandaag een lekker ijsje halen bij de ijsssalon
Er zijn ooit keuzes gemaakt in zijn ontwikkeling. Hij weet precies hoe het likken van een openbaar toilet smaakt. Maar empathie is hem vreemd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:33 schreef Elvi het volgende:
Als je het huilen tegenhoudt dan krijg je hersenbeschadiging. Dus tsja.... It checks out.
Hachi maar niet aanzetten dusquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik jank als dieren doodgaan in films.
Oké jambers.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ooit keuzes gemaakt in zijn ontwikkeling. Hij weet precies hoe het likken van een openbaar toilet smaakt. Maar empathie is hem vreemd.
Ik dacht dat ze dood was. Was CE geen fan?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:37 schreef Elvi het volgende:
Wie hier was nog meer geīnvesteerd in de Amberlynn Reid gorlworld want er is nieuwe thee gedropt
https://www.doesthedogdie.com/quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Frank en Frey als het vosje in het bos wordt uitgezetquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Eergisteren waren bij een watertoren en toen we daar op de bovenste verdieping stonden van het uitzicht te genieten, zagen we ook even een enorme bij (hoop ik dat het was). Die had een lijf van ongeveer 6-7 cm.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets als zo'n bijenkoningin qua proporties. Dat ze ook 5000 jaar oud wordt en 5000 kilo weegt.
Nou ja films zijn maar films, er is ook nog zoiets als het echte leven en daar moet je plassen, paren en pap eten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ooit keuzes gemaakt in zijn ontwikkeling. Hij weet precies hoe het likken van een openbaar toilet smaakt. Maar empathie is hem vreemd.
Gaat dit over UitStraling? Die had het laatst nog over toiletbrillen likken op middelgrote NS stationsquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frank en Frey als het vosje in het bos wordt uitgezet
Bambi's moederquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Nee joh die is niet dood maar misschien wel binnenkort want ze heeft een nieuwe vriendin; Tommy. En Tommy had een vriendin die 3 maanden (!!! Ze praat al een maand met Amberlynn dus 2 maanden na het overlijden was ze alweer op zoek??) geleden is overleden omdat ze te dik was. Ze kon niet meer uit bed komen en niet meer zelfstandig ademen en dat kwam omdat die Tommy dus een feeder is!! En nu is ze dus naar Amberlynn gegaan dus dit wordt een trainwreck.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dood was. Was CE geen fan?
Ja als metafoor voor mensen die graag bij 't Zusje eten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat dit over UitStraling? Die had het laatst nog over toiletbrillen likken op middelgrote NS stations
Ik ga mijn vader niet eten hoor.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja films zijn maar films, er is ook nog zoiets als het echte leven en daar moet je plassen, paren en pap eten.
daar heb ik ook wel last van bij enkele films..quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ja joh @DeZwabber stop met je hobby van films kijken en ervaar het echte leven door diarree op te lepelen uit een openbare wcquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja films zijn maar films, er is ook nog zoiets als het echte leven en daar moet je plassen, paren en pap eten.
Grappig hč, als totaal instabiele mensen je proberen belachelijk te maken op emotioneel gebied.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als metafoor voor mensen die graag bij 't Zusje eten.
Ik was een paar weken geleden uit lunchen met 2 collega's en ik werd net gebeld, dus die ober komt eraan, ik zeg "Ik wil graag de uitsmijter ham en kaas, extra ei en brood, bruin brood, en een glas melk. Alstublieft."quote:
Het was ook niet zo heel moeilijkquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
Inmiddels het huilgesprek teruggelezen. Nice, ik had het gewoon goed.
Gewoon alles.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee krijg keuzestress als ik de kaart zie. 👀
Die rover zag er best leuk uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:43 schreef mschol het volgende:
LEGO Technic NASA Mars Rover Perseverance Ruimte Set - 42158
LEGO Creator 3in1 Space Shuttle Ruimteschip Set - 31134
komen morgen voor 55 euro
Moldaviërs hebben het ook, die durven een jaar lang niet te lachen als er een familielid gestorven is, ook al kennen ze die niet, huppel toch op met zulke totale onzin.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:44 schreef RockNijntje het volgende:
Inmiddels het huilgesprek teruggelezen. Nice, ik had het gewoon goed.
Ze heeft toch geld zat tegenwoordig. Waarom niet, zou ik dan zeggen.quote:
Je pikt ze er zo uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grappig hč, als totaal instabiele mensen je proberen belachelijk te maken op emotioneel gebied.
En wie zouden dat dan zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Grappig hč, als totaal instabiele mensen je proberen belachelijk te maken op emotioneel gebied.
Verzamel je ook LEGO?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die rover zag er best leuk uit.
Ik vond de gerookte rode biet geen succes. Geen idee wat me mankeerde.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Er staat wel veel op wat ik wil proberen haha.
EN een doggybag voor whatever er overblijft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En de kibbeling daar?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de gerookte rode biet geen succes. Geen idee wat me mankeerde.
Toch vast bedrag.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft toch geld zat tegenwoordig. Waarom niet, zou ik dan zeggen.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een doggybag voor whatever er overblijft.Ben daar ook erg benieuwd naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat was de grap.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaat dit over UitStraling? Die had het laatst nog over toiletbrillen likken op middelgrote NS stations
Volgende station in deze saga: "Aha, ik zie het al, de Flash regular voor u weer?"quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden uit lunchen met 2 collega's en ik werd net gebeld, dus die ober komt eraan, ik zeg "Ik wil graag de uitsmijter ham en kaas, extra ei en brood, bruin brood, en een glas melk. Alstublieft."
Zegt ie tegen mijn collega's "zal ik voor jullie even de kaart brengen?"
Had je het verkeerde aangekruist?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond de gerookte rode biet geen succes. Geen idee wat me mankeerde.
Je kan ook overdrijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft toch geld zat tegenwoordig. Waarom niet, zou ik dan zeggen.
Nee maar op papier klonk het lekker.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je het verkeerde aangekruist?
Niet in het bijzonder. Heb mijn spullen van jeugd op zolder liggen, voor mijn dochter eventueel.quote:
Nou ja het ging er vooral om dat ik aan de telefoon was en dacht "ik heb geen tijd voor dialoog. Ik moet zorgen dat ie hierna geen vragen meer heeft."quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgende station in deze saga: "Aha, ik zie het al, de Flash regular voor u weer?"
Hmm.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar op papier klonk het lekker.
Die zei;quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden uit lunchen met 2 collega's en ik werd net gebeld, dus die ober komt eraan, ik zeg "Ik wil graag de uitsmijter ham en kaas, extra ei en brood, bruin brood, en een glas melk. Alstublieft."
Zegt ie tegen mijn collega's "zal ik voor jullie even de kaart brengen?"
Cherrylips: doe maar een Italiaans type zonder borsthaar en atletisch lichaam. Dank u.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je betaalt veertig euro ofzo en dan mag je gewoon bestellen waar je zin in hebt.
Als je al weet waar de fout ligt dan ga je zelf maar met mijn moeder praten.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zei;
"Ok homp onaangepast asociaal vlees, je zit hier niet in je eentje, je moeder heeft haar werk niet goed gedaan"
Ja zo leert hij het nooit, wat AYCE inhoudt. Je moet zeggen dat het vierduizend euro kost.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je betaalt veertig euro ofzo en dan mag je gewoon bestellen waar je zin in hebt.
Kinkshamenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind toiletbrillen likken een rare fetisj, maar ieder z'n ding.
Er is zoveel gratis levensadvies op het internet van mensen die openbare toiletten likken.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja joh @:DeZwabber stop met je hobby van films kijken en ervaar het echte leven door diarree op te lepelen uit een openbare wc
Italiaans zonder borsthaar? Die zijn zeldzaam.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Cherrylips: doe maar een Italiaans type zonder borsthaar en atletisch lichaam. Dank u.
Moest laatst mee naar zo'n ABC restaurant, dat eten was serieus vies (het stonk en het plakte) en ik denk dat de halve PAAZ afdeling er boven de warmhoudbakken aan het kwijlen wasquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben we een lijst van iedereen zijn of haar kink? Dan kan ik vermijden die te shamen.quote:
Kink? Enkelvoud?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben we een lijst van iedereen zijn of haar kink? Dan kan ik vermijden die te shamen.
Moest je mee omdat er geen begeleiding achterbleef op de inrichting tijdens het uitje?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest laatst mee naar zo'n ABC restaurant, dat eten was serieus vies (het stonk en het plakte) en ik denk dat de halve PAAZ afdeling er boven de warmhoudbakken aan het kwijlen was![]()
Zoiets zie je normaal alleen op een kermis of voor een Action winkel buiten staan.
Downshamenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moest je mee omdat er geen begeleiding achterbleef op de inrichting tijdens het uitje?
Pas nou op met wie je beledigd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moest je mee omdat er geen begeleiding achterbleef op de inrichting tijdens het uitje?
Ranke kadetjes plus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ranke kadetjes? Of liever zo’n Kardasianding?
Misschien vind je 42179 ook leuk? Was een tip van Fles.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:43 schreef mschol het volgende:
LEGO Technic NASA Mars Rover Perseverance Ruimte Set - 42158
LEGO Creator 3in1 Space Shuttle Ruimteschip Set - 31134
komen morgen voor 55 euro
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als mensen in respons op een bijdehante opmerking of twee van mij willen grijpen naar dingen waar ik echt mee worstel om wat terug te doen, vraag ik me af wie van de twee er niets kan hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pas nou op met wie je beledigd.
Je kan zelf namelijk helemaal niks hebben. En een verstandig man wacht altijd tot je zelf wat minder in je vel zit om je een koekje van eigen deeg te geven.
Zo ies natoer
hmm, grappig maar niet leuk genoeg denk ik zoquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien vind je 42179 ook leuk? Was een tip van Fles.
Ik heb nog een rode paprika die eergisteren nog half groen was trouwensquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Druifjes en meloen gehaald voor dit warme weekend.
Laat lekker gaan joh, die twee zijn gewoon niet goed. Doe je verder niks aanquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als mensen in respons op een bijdehante opmerking of twee van mij willen grijpen naar dingen waar ik echt mee worstel om wat terug te doen, vraag ik me af wie van de twee er niets kan hebben.
ik wil weer van die grote sappige Muskaat druivenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Druifjes en meloen gehaald voor dit warme weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |