SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Same shit, different day
SC hopper present
Die zag ik gisteren alquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef bitterbal het volgende:
En dan komt er ook nog een invasie van vikingen aan
Bitterbal maak me zorgen om je. Voel geen lebensfreude bij je en je gamed teveel wat iedereen depri maakt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef bitterbal het volgende:
En dan komt er ook nog een invasie van vikingen aan
watquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bitterbal maak me zorgen om je. Voel geen lebensfreude bij je en je gamed teveel wat iedereen depri maakt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik heb je glibberige schubberige rug medeserpent
Voor een slang is dat toch een compliment? Stel je voor dat je niet glibberig of schubberig was!quote:
ja das wel zoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor een slang is dat toch een compliment? Stel je voor dat je niet glibberig of schubberig was!
Lekker man!quote:
uhm dat doe ik hier echt nooitquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker man!
Maar gaat wel goed? Normaal ging je nog eens met een vriendin naar het strand ofzo.
Jawel, in nl ging je ook naar het strand.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm dat doe ik hier echt nooit![]()
wat zit je nou weer dom te lullen los
Misschien kun je haar even adviseren hoe ze weer de oude Bal wordt?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, in nl ging je ook naar het strand.
Maar sorry joh, volgens mij zit je niet goed in je knapperige velletje.
ik zeg al 3 keer dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel, in nl ging je ook naar het strand.
Maar sorry joh, volgens mij zit je niet goed in je knapperige velletje.
Ik weet het niet hoor. Maar zou willen dat ze zich beter voelde.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun je haar even adviseren hoe ze weer de oude Bal wordt?
Ja, jammer wel hè?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Maar zou willen dat ze zich beter voelde.
Neem haar een keer mee uit eten dan?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Maar zou willen dat ze zich beter voelde.
Ja of jij, jij krijgt minder gezeik als ik, denk ik.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neem haar een keer mee uit eten dan?
Maar los kent jou beter dan jij zelfquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zeg al 3 keer dat alles goed gaat
Nee. Minder lebensfreude niet overdrijvenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Ja Bal. Je komt een beetje labiel over.
Sushi van Tao.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Of je moet bij ons langs doe ik de Kamado vol met varken en haal er sushi bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |