Opera is meestal zonder... maar er zal er wel ergens binnen een meter één staan.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef engine het volgende:
Mooi dat ze dit in veel talen duidelijk proberen te maken.
Franse zijn trots, en dragen graag hun cultuur en ( tot ellende van sommige Nederlanders ) hun taalquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef engine het volgende:
Mooi dat ze dit in veel talen duidelijk proberen te maken.
Prachtige taalquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Franse zijn trots, en dragen graag hun cultuur en ( tot ellende van sommige Nederlanders ) hun taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Maar ik doelde meer op het Chinees, Arabisch enzoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Franse zijn trots, en dragen graag hun cultuur en ( tot ellende van sommige Nederlanders ) hun taal
Ka, snap je.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik doelde meer op het Chinees, Arabisch enzo
Een kwestie van accepteren, ik houd van Frankrijk en de bewonersquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
#MoiAussiquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kwestie van accepteren, ik houd van Frankrijk en de bewoners
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ze komen met r omdat de landen op franse sprak zijn
Maar Engels in GBquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ze komen met r omdat de landen op franse sprak zijn
Het regende net echt welquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:06 schreef chufi het volgende:
Het regent helemaal niet .. zijn fontein beelden elke keer
Het giet Pipe de la Plumequote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het regende net echt welDat zag je aan die opera zangeres
papa fume la pipequote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het giet Pipe de la Plume
Baguettequote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:11 schreef Puzzie het volgende:
Ik moet weer denken aan Franse les op school vroeger
Ja dat!! En dat is heul lang geledenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:14 schreef Deisyy het volgende:
Moi je suis Ploc et vous, vous etes Martine!
Franse les in de brugklas
Ik ook, geweldige leraar ook, 2.10 m, en super aardig.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik scoorde ook goed![]()
Ik vond het ook leuk
Happy te wezenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Staat gewoon PFarrel in het midden
Je zuster?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:17 schreef Domnivoor het volgende:
Als de leraar Frans binnenkwam zeiden we netjes: Bonjour ma soeur
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:17 schreef mario390 het volgende:
ik had in school niet französisch zondern englisch slowenisch
Genoeg pauper banlieues daarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goed Jasje...
Franse Gangster Rapper.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:21 schreef engine het volgende:
Het duurde even voor ik doorhad dat ze een DJ is.
Volgens mij heeft het gesmaaktquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het laatste avondmaal....
[ afbeelding ]
Op heel veel vlakken wel maar in gedrag zeker niet Ik was toen veel te principieel, rebels ..daarom bleef ik overal zittenquote:
Toenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op heel veel vlakken wel maar in gedrag zeker niet Ik was toen veel te principieel, rebels ..daarom bleef ik overal zitten
Het lukte mij pas echt rond mijn 23e , volwassen onderwijs en toen vloog ik er ook doorheen, vond het geweldigquote:
Lekker bijtijds, ik was in de brugklas een doetje, dat werd wat minder in de tweede, in de derde deed ik tijdens de lesuren liever iets andersquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op heel veel vlakken wel maar in gedrag zeker niet Ik was toen veel te principieel, rebels ..daarom bleef ik overal zitten
Laatbloeier, zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:26 schreef Puzzie het volgende:
Ik m
[..]
Het lukte mij pas echt rond mijn 23e , volwassen onderwijs en toen vloog ik er ook doorheen, vond het geweldig
Zoek de beelden eens op van toen hij de hockeydames mocht feliciteren, toen ging hij losquote:
Weet je meteen wie niet onder het afdakje een plekje kreegquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WimLex met een regenponcho en Maxima zonder
Is er gezoend?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoek de beelden eens op van toen hij de hockeydames mocht feliciteren, toen ging hij los![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn andere landen ook met de konig of konijn geweest?
Alleen wij hebben Argentijns konijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
En terechtquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je meteen wie niet onder het afdakje een plekje kreeg
Het Verenigd Konijnkrijkquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
Sommige landen zie er prachtig uitquote:
Zag Denemarken ook volgens mij.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
Geeft niets.. kom maar doorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige landen zie er prachtig uit![]()
Maar dat had ik al gezegd, geloof ik
Westerse alleenstaande vrouwen op verwenvakanties geweestquote:
Voilaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat Barbara van het Songfestival ook nog wel komt
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Westerse alleenstaande vrouwen op verwenvakanties geweest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Griekse saus tochquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tzatzikistan kende ik dan nog wel.. maar Hebben jullie dat ook?... Denk je wat te weten.... is er altijd weer een ...stan dat je niet kende
Fransquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn die Frans?Ik dacht Duitsers .
Nee, heb ik nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tzatzikistan kende ik dan nog wel.. maar Hebben jullie dat ook?... Denk je wat te weten.... is er altijd weer een ...stan dat je niet kende
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
En stardust is later daftpunk gewordenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:43 schreef mario390 het volgende:
het was niet daftpunk, groep heet stardust
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Same samequote:
Genationaliseerd naar Duitsers?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En stardust is later daftpunk geworden
Lees ff wat Marc zeiquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ZZquote:
Doodengquote:
Mijn broertje en ik vonden het ook mega spannendquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doodeng
Mijn zus maakte me altijd bang door te zeggen dat de man in de witte regenjas achter de gordijnen stond
Hier ook rillen op de bank.... Die Enge Mercedes in het bosquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doodeng
Mijn zus maakte me altijd bang door te zeggen dat de man in de witte regenjas achter de gordijnen stond
Het is toch niet klaar?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer, ik vind dit een hele leuke opening.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Wat is daar mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik bedoelde vooral die optocht met al die boten en vaak prachtig uitgedoste en blije mensenquote:
Ze gaan de raketten zo lanceren, sneak attack op rusland wordt het.quote:
Ik schrok alquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral die optocht met al die boten en vaak prachtig uitgedoste en blije mensen
Mijn jeugd komt effe terug hehe.quote:
Helemaal niets, mooi om zijn enthousiasme te zien juist.quote:
Nee, Engeland doet niet mee.quote:
Dohquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
&00 "fanzones"
Dat klinkt bij mij slecht... dat "zone"
de zijn niet met G gewezenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, Engeland doet niet mee.
Groot-Brittannië wel
Ja, die heb ik al zien spelen tegen de (geloof ik) VSquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Doen die Fransoosen ook met voetbal mee?
Krijg nu een hele rare associatie hierbijquote:
Nog anderhalf uurquote:
Ik bedoelde het precies zoals ik het zei, zo ben ikquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg nu een hele rare associatie hierbij![]()
Beetje Blue Man Groupachtigquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:58 schreef engine het volgende:
Die catwalk ziet er wel beter uit in de regen eigenlijk
Het heeft wel watquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:58 schreef engine het volgende:
Die catwalk ziet er wel beter uit in de regen eigenlijk
Dat zou niet gezond zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< GoA = Inclusief
[ afbeelding ]
ja 80s 90squote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben wel hele leuke muziek gekozen hiervoor.
Ode aan eurodance noemde de commentator het en dat is ook wel te horen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:59 schreef Deisyy het volgende:
Ze hebben wel hele leuke muziek gekozen hiervoor.
Die waren gisteren al ... vanaf 28equote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik dacht serieus door een muur te kunnen lopen maar was klaarwakker.
Vreemd vreemd.
Weet er iemand wanneer het boogschieten is? Kwalificaties worden blijkbaar niet uitgezonden.
Inderdaad, like it.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Ode aan eurodance noemde de commentator het en dat is ook wel te horen.
Dat helpt nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik bedoelde het precies zoals ik het zei, zo ben ik
Daar ben ik ook heel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:02 schreef engine het volgende:
Sandstorm en breakdancingzo gaaf dat ze dat olympisch gemaakt hebben.
Echt wel! Ik heb dat een beetje op tv gevolgd , geweldigquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:02 schreef engine het volgende:
Sandstorm en breakdancingzo gaaf dat ze dat olympisch gemaakt hebben.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit zit best lekker in elkaar... hebben ze een Nederlandse regisseur ofzo?
Ik moest net ook wel even denken aan die inhuldiging van onze koningquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dit zit best lekker in elkaar... hebben ze een Nederlandse regisseur ofzo?
Had wel 3 uur gescheeldquote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Imagine there is no country"
Dan hadden we één cruiseship op de Seine gehad
Zou het?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schijnt beter te zijn dan regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |