Opera is meestal zonder... maar er zal er wel ergens binnen een meter één staan.quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef engine het volgende:
Mooi dat ze dit in veel talen duidelijk proberen te maken.
Franse zijn trots, en dragen graag hun cultuur en ( tot ellende van sommige Nederlanders ) hun taalquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:55 schreef engine het volgende:
Mooi dat ze dit in veel talen duidelijk proberen te maken.
Prachtige taalquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Franse zijn trots, en dragen graag hun cultuur en ( tot ellende van sommige Nederlanders ) hun taal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Maar ik doelde meer op het Chinees, Arabisch enzoquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Franse zijn trots, en dragen graag hun cultuur en ( tot ellende van sommige Nederlanders ) hun taal
Ka, snap je.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ik doelde meer op het Chinees, Arabisch enzo
Een kwestie van accepteren, ik houd van Frankrijk en de bewonersquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |