SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zijn er ook beren?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Ben 1 keer vermoord door een paard, 1 keer door een puma en 1 keer tijdens een vechtpartij
Maar je hebt zoveel vrouwenkracht dat je er nog steeds mee door gaatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Ben 1 keer vermoord door een paard, 1 keer door een puma en 1 keer tijdens een vechtpartij
en toch kun je hier nog postenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
ja kom elke keer weer tot levenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je hebt zoveel vrouwenkracht dat je er nog steeds mee door gaat
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Besef me net dat ik gewoon totaal geen spierpijn meer krijg van sportschool terwijl het nu wel meer is dan toen ik begon. Goed teken
Sneeuwstormquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu de airco op standje sneeuwstorm en lekker snotteren in huis
Marx staat wekelijks in het frikandellenbosquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kijkers van Roddelpraat weten wel beter.
@:wereldgozer
dinobabies zijn te gekquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:40 schreef essnhills het volgende:
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd,
't Is een groepje van 4 jongens en een hele lieve meid.
Ben je nu klaar?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb ik weer he. Ik moest dus een pakketje ophalen op Ekkersrijt in Son. Ken ik gewoon de weg niet. Dus Google maps aangezet, maar ja die stuurde me naar een ander adres. Gelukkig uiteindelijk wel het juiste adres gevonden..
Man man en ik zat al een beetje aan mijn max
maar het is gelukt en je hebt het overleefdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb ik weer he. Ik moest dus een pakketje ophalen op Ekkersrijt in Son. Ken ik gewoon de weg niet. Dus Google maps aangezet, maar ja die stuurde me naar een ander adres. Gelukkig uiteindelijk wel het juiste adres gevonden..
Man man en ik zat al een beetje aan mijn max
Zou hij dom top zijn of bare bottom?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Marx staat wekelijks in het frikandellenbos
Voor vandaag wel, was niet voor werk he . Maar prive.quote:
Opbergruimte van elastiek dat alles er in past?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor vandaag wel, was niet voor werk he . Maar prive.
Maar er is nog meer onderweg mbt bouwstenen..
moet je weekend nog werken?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor vandaag wel, was niet voor werk he . Maar prive.
Maar er is nog meer onderweg mbt bouwstenen..
nu heeft u mijn hele speledingetje geruïneerdquote:
goede voornemens!quote:
Rotterdam is wel hard achteruitgegaan sinds ik er van de week was.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Is maar goed dat ze straks naar Thailand verkastquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rotterdam is wel hard achteruitgegaan sinds ik er van de week was.
Vooral dat paard...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Hoi Essiequote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is maar goed dat ze straks naar Thailand verkast
Ik kan gewoon de url zien voor ik erop klik, maar leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
leuke dingen om te doen in Frankrijk
wat leuke dingen voor je opgezocht voor je vakantie
Iedereen verdient wat diegene toekomtquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan gewoon de url zien voor ik erop klik, maar leuk geprobeerd
Waarom ben jij zo gemeen geworden richting mij?
ja het is walgelijk dat er zoveel terug gestuurd wordt en gewoon de verbrandingsoven in gaat terwijl het nog prima kleding isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik koop denk ik 50% fysiek en 50% online, qua kleding.
Vinden jullie dat er meer fysiek gekocht moet worden om binnensteden te behouden?
Nee,quote:
Ja stomquote:
Mwah, dat staat natuurlijk los van het online kopen an sich.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is walgelijk dat er zoveel terug gestuurd wordt en gewoon de verbrandingsoven in gaat terwijl het nog prima kleding is
ik koop eigenlijk niets online maar heb de luxe dat er genoeg winkels zijn hierquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dat staat natuurlijk los van het online kopen an sich.
ah okquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben trouwens definitief thuis zondag @:ESF1Gamer
Vader kan straks naar m'n auto kijken om te bevestigen dat het de bougie is, en dat morgenochtend oplossen, maar als het iets serieuzers is gaat dat hele feest natuurlijk niet door. Ga dat risico niet nemen.
Nou is er wel een serieuze kans dat Zandvoort eraan moet geloven, want dat is nog het enige weekend in Augustus dat ik helemaal vrij ben
Ik koop bijna alles online, want er zijn amper fysieke winkels die m'n smaak hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik koop eigenlijk niets online maar heb de luxe dat er genoeg winkels zijn hier
Hoi Dudjequote:
Duimpje ook goedquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef Karzai het volgende:
ja en ik werk bij de kringloop , koop veel 2e hands, dus jongens mag ik een schouderklopje voor deze wereld
Ja maar goed, wie doet dat nou? 104 dagen onder de douche en daarna 120 kopjes koffie per dag drinkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:11 schreef Karzai het volgende:
Tienduizend liter! Daar kan je dus ongeveer 104 keer van onder de douche staan en 12.000 kopjes koffie van drinken.
ja okay ik veroordeel je niet als je een aparte smaak hebt die alleen online te krijgen isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop bijna alles online, want er zijn amper fysieke winkels die m'n smaak hebben.
Maar ik probeer er wel weer op te letten dat die dus niet in die "we flikkeren retouren weg" categorie vallen en dat het een béétje kwaliteit is.
Ik ga geen dingen kopen die ik niet hoef, dat is het voornaamste punt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het niet over de productie of dat gezeik altijd over millieu.
Maar moeten we de middenstand, winkels in de binnenstad meer helpen door gewoon daar te kopen? Of gewoon lekker de online shops laten groeien?
Voor hobby dingen en bepaalde kledingstukken waarvan in mijn maat weinig beschikbaar is bestel ik online.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop bijna alles online, want er zijn amper fysieke winkels die m'n smaak hebben.
Maar ik probeer er wel weer op te letten dat die dus niet in die "we flikkeren retouren weg" categorie vallen en dat het een béétje kwaliteit is.
Waar jk het meeste koop wordt het wel opnieuw ingepakt en gewoon weer de verkoop inquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is walgelijk dat er zoveel terug gestuurd wordt en gewoon de verbrandingsoven in gaat terwijl het nog prima kleding is
Doen ze goed daar ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar jk het meeste koop wordt het wel opnieuw ingepakt en gewoon weer de verkoop in
Al regelmatig gehad dat ik me op een uitverkocht jurkje had ingeschreven en dat er dan eentje retour kwam
Dat gebeurt ook volop in Alkmaarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als er qua winkels in de binnenstad leegloop is, weet ik nog wel een mooi alternatief: laat gewoon weer mensen in die panden wonen.
Ja precies.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, wie doet dat nou? 104 dagen onder de douche en daarna 120 kopjes koffie per dag drinken![]()
Het zal ook niet zijn dat er of-of bedoeld wordt, want van 10.000 liter water kun je wel meer dan 100.000 kopjes koffie zetten. Behalve als je ook het water mee neemt dat nodig is voor de teelt van de koffie en dan haal je er ineens nog geen 1000 kopjes koffie van.
Ik denk dat dit meer iets is aus der Reihe "82,7 % van alle statistieken wordt ter plekke uit een duim gezogen"
ik geloof dat je het punt niet snapt, kleding kost heel veel water en er wordt ongeveer 30% weggepleurd dat is zeer inefficientquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, wie doet dat nou? 104 dagen onder de douche en daarna 120 kopjes koffie per dag drinken![]()
Het zal ook niet zijn dat er of-of bedoeld wordt, want van 10.000 liter water kun je wel meer dan 100.000 kopjes koffie zetten. Behalve als je ook het water mee neemt dat nodig is voor de teelt van de koffie en dan haal je er ineens nog geen 1000 kopjes koffie van.
Ik denk dat dit meer iets is aus der Reihe "82,7 % van alle statistieken wordt ter plekke uit een duim gezogen"
Leeuwarden ookquote:
Ik nu ook niet meer nu ik een site heb waar ze consistente en duidelijke maten hebbenquote:
En dit. Als een webshop een béétje moeite steekt in dingen als maattabellen, heb je dat hele gezeik niet met dingen die compleet anders blijken te passen dan je van de maat had verwacht.quote:
Maar heeft wel aardig lang geduurd.quote:
Ja dit jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit. Als een webshop een béétje moeite steekt in dingen als maattabellen, heb je dat hele gezeik niet met dingen die compleet anders blijken te passen dan je van de maat had verwacht.
Nog nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ah ok
je meldt wel af voor het drukste F1 weekend op FOK!
Oh dat soort winkels vind ik de hel, laat mij maar lekker zelf rondkijken en beoordelen wat ik van een kledingstuk vind.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien zijn er wel veel te veel kledingwinkels ook. Mag een tikje minder.
Ik ga vaak naar zaken waar ze je nog echt helpen. Dat je een medewerkster alle broeken in de handen drukt die ze naar de kassa brengt en inpakt en zegt dat alles zo goed staat enz.
Binnensteden zonder winkels is idd geen bal aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
Koop veel online, ook niet kleding, maar ik vond wel leuk om laatst weer keertje in Groningen te winkelen.
Oh dat zal beslist wel hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik geloof dat je het punt niet snapt, kleding kost heel veel water en er wordt ongeveer 30% weggepleurd dat is zeer inefficient
Naja Emmen centrum is de moeite niet waard nee dus dan maar online.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binnensteden zonder winkels is idd geen bal aan.
Bij een kledingwinkel mocht ik naast mijn aankoop een wintersjaal gratis meenemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien zijn er wel veel te veel kledingwinkels ook. Mag een tikje minder.
Ik ga vaak naar zaken waar ze je nog echt helpen. Dat je een medewerkster alle broeken in de handen drukt die ze naar de kassa brengt en inpakt en zegt dat alles zo goed staat enz.
Welkequote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar binnenkort komen er weer een stapel online winkels van m'n smaak bij elkaar, dus fysiek shoppen
Daarom is een wolwinkel er mee gestopt in mijn stadquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik soms zie wat voor onrealistische huren vastgoedeigenaars durven te vragen voor leegstaande winkelruimte in al compleet dode winkelstraten, zou ik het niet erg vinden als die kreupele boel finaal instort, de waarde keldert, en er woningen van gemaakt worden.
Op m'n festival.quote:
Big Bazar hier in de wijk staat dus al een tijdje leeg maar de huurprijs is best hoog dus denk niet dat er komende jaren iets in dat gebouw komt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik soms zie wat voor onrealistische huren vastgoedeigenaars durven te vragen voor leegstaande winkelruimte in al compleet dode winkelstraten, zou ik het niet erg vinden als die kreupele boel finaal instort, de waarde keldert, en er woningen van gemaakt worden.
De Big bazar in mijn stad is letterlijk tegen de vlakte gegaanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Big Bazar hier in de wijk staat dus al een tijdje leeg maar de huurprijs is best hoog dus denk niet dat er komende jaren iets in dat gebouw komt.
Ja kan hier niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Big bazar in mijn stad is letterlijk tegen de vlakte gegaan
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom is een wolwinkel er mee gestopt in mijn stad
Misschien is het wegpleuren dan meer een probleem dan het feit dat het online gekocht wordt. Sowieso mogen die fast fashion ketens die kleding maken die niet langer dan een seizoen meegaat omvallen wat mij betreft. En dat zijn vaak ook gewoon fysieke zaken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik geloof dat je het punt niet snapt, kleding kost heel veel water en er wordt ongeveer 30% weggepleurd dat is zeer inefficient
Welke plaats is het?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is er vorig jaar eentje juist verhuisd naar een groter pand op een betere locatie
Hoornquote:
1,5 uur reizenquote:
Dit ja, al die ketens die ZO HARD trends pushen, hebben er alleen maar voordeel bij als kleding snel weggepleurd wordt, anders verkopen ze niks nieuws.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien is het wegpleuren dan meer een probleem dan het feit dat het online gekocht wordt. Sowieso mogen die fast fashion ketens die kleding maken die niet langer dan een seizoen meegaat omvallen wat mij betreft. En dat zijn vaak ook gewoon fysieke zaken.
Blijkbaar wordt een gemiddeld kledingstuk niet vaker dan tien keer gedragen. Gezien er een hoop mensen kleding langer dragen dan dat moet er een hele grote groep zijn die het al na een of twee keer wegpleurt.
quote:
Leuke gevelquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb deze nog dichterbij.
https://www.naaldkunst.nl/
Hmmm...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:30 schreef essnhills het volgende:
Ik was daar van de week even. Nieuwe haaknaald gekocht. Die ik had van 1,5mm was versleten
Er zat zo'n laagje op het metaal maar dat is er afgegaan, ik vermoed doordat ik regelmatig om ijzerdraad heen moet haken
Maar dan blijft het steeds haken aan het garen
Daar ben ik ook weleens geweestquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik heb deze nog dichterbij.
https://www.naaldkunst.nl/
Past goed bij die auto.quote:
Wat staat er op het menu?quote:
Met velen kazen.quote:
Kaaskoppizzaquote:
Die shredderen dan weer de niet verkochte inventaris om te voorkomen dat hun kleding in de aanbieding terecht komt en wellicht hun merknaam goedkoper doet lijken.quote:
Ik heb de kookbijbel pizza besteld op bolquote:
Goede samenvatting.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Alles is kut. Het leven is zinloos. We gaan allemaal dood.
Mooie vrolijke noot om het weekend mee te beginnenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:34 schreef DeZwabber het volgende:
Alles is kut. Het leven is zinloos. We gaan allemaal dood.
Yay weekend.
gaat echt hardquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n eeuwige trek ineens. Vreselijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog geen trek, heb net brownie gehad
Zo'n 'welke snacks?' "Ja" situatie?quote:
Bij ons zit ah to go op zo'n plek dat je vaak voorbij looptquote:
Idd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n 'welke snacks?' "Ja" situatie?
Het zit in Zwolle precies waar ik de trein uit kom vanuit Emmen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij ons zit ah to go op zo'n plek dat je vaak voorbij loopt
Screens naar beneden en schuifpuien op kantelstandquote:
Bij de Spar aan de uitgang bij het busstation is alles minstens de helft goedkoper. Nou ja bier welquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Idd.
[..]
Het zit in Zwolle precies waar ik de trein uit kom vanuit Emmen.
Kijk ze eens lief stoeienquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:40 schreef bitterbal het volgende:
@:datismijnmening
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
🙄
Ja maar dan red ik mijn overstap niet, is compleet andere kant van het station.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij de Spar aan de uitgang bij het busstation is alles minstens de helft goedkoper. Nou ja bier wel
Kijk dat even flexen met mooie kozijnenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Screens naar beneden en schuifpuien op kantelstand
Wat kost zo'n vaasje nou? Eurootje of 4?quote:
Minder dan die biljetjes van jouquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kost zo'n vaasje nou? Eurootje of 4?
Valt voor een speciaaltje nog mee. IPA?quote:
Jopenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Valt voor een speciaaltje nog mee. IPA?
@Dr_Flash, sta je al in de aanslag om over een paar maanden een 100.000.000 roebel biljetje te kopen voor een euro?quote:Russian Central Bank raises interest rate to 18% amid 'accelerated' inflation
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
@:Dr_Flash, sta je al in de aanslag om over een paar maanden een 100.000.000 roebel biljetje te kopen voor een euro?
De Russen laten al hun Russische troep aan gort geschoten worden in Oekraïne. Misschien een tip.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee hoor, al die Russische troep die ik heb ga ik weg doen denk ik.
Iedereen zijn geld op een Russische rekening zetten?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
@:Dr_Flash, sta je al in de aanslag om over een paar maanden een 100.000.000 roebel biljetje te kopen voor een euro?
Lol. Nice.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
100.000.000 Roebel heb ik trouwens al. Uit een tijd dat er helemaal niet moeilijk gedaan werd als je gewoon met een stempel "Dit biljet is van VERZAMELAAR Sergei Moyseyevitsj Petrinenko!" op een biljet zette. Tsja. Nu is het van mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief van haar dat ze dat voor jou doet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:10 schreef Lospedrosa het volgende:
We zijn als oude wijven even gaan fietsen naar het stadje naar een terrasje, zonder de kinderen. Lekker man!
Waarom post je dan Los? Ja de vrouw is even de winkels ingedoken zodat ik nog een goudgele rakker kan bestellen.
Is een hele lange serie. Begint bij 1000 en gaat nog door tot 750 miljoen of zo. Maar dit is de hoogste waarde in dit ontwerp, daarna gaan ze afwijken.quote:
Ja allemaal leuk en aardig dat oud papier maar je hebt er niks aanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
100.000.000 Roebel heb ik trouwens al. Uit een tijd dat er helemaal niet moeilijk gedaan werd als je gewoon met een stempel "Dit biljet is van VERZAMELAAR Sergei Moyseyevitsj Petrinenko!" op een biljet zette. Tsja. Nu is het van mij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het is wèl leuk en aardigquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig dat oud papier maar je hebt er niks aan
Je hebt gelijk, maar als jij graag stripboekjes verzamelt moet je dat vooral doen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Doe ik ook gewoon. Maak ik geen geheim van ook maar er is meer in het leven!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar als jij graag stripboekjes verzamelt moet je dat vooral doen.
5260 hier. Zo nog maar even naar buiten. Maar misschien eerst even een ijsje of zoquote:
Als het je hobby is wel, dan haal je er plezier uitquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb het ook weer geïnstalleerdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Een soort van Pacmans die je kabels opvreten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:37 schreef Ama het volgende:
Oke trein wifi trekt de KPN app niet. Hopelijk vreet het niet al mijn internet op.
Had je ze maar moeten afnemenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een soort van Pacmans die je kabels opvreten.
Ga je ook kijken zo?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:48 schreef Haags het volgende:
Parijs is op dit moment de best beveiligde stad ter wereld volgens mij.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Een stukje. Maar ik vind 3 uur echt overdreven lang.
Waardoor zoveel prikkels?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze hebben hier zo een bingo avond. Vind ik normaal best leuk, maar ik heb echt al te veel prikkels binnen gehad, en mijn gemoedstoestand is ook niet echt positief
Dus blijf ik op mijn kamertje
Afhankelijk van de context, 3 uur met een afgehakt been onder een trein liggen is overdreven lang, 3 uur bij een AYCE is vrij gebruikelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar ik vind 3 uur echt overdreven lang.
En drie uur in de bioscoop is slechts het begin!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van de context, 3 uur met een afgehakt been onder een trein liggen is overdreven lang, 3 uur bij een AYCE is vrij gebruikelijk
Dat laatste houd ik ook geen 3 uur vol. 🫨quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Afhankelijk van de context, 3 uur met een afgehakt been onder een trein liggen is overdreven lang, 3 uur bij een AYCE is vrij gebruikelijk
Bij de gemiddelde vreetmeet is het eerder de vraag of de zaak het volhoudt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat laatste houd ik ook geen 3 uur vol. 🫨
Weet je hoe smerig het vreten is bij een AYCE?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat laatste houd ik ook geen 3 uur vol. 🫨
Ik vertrouw jouw expertise op het gebied van toiletbrillingus.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoe smerig het vreten is bij een AYCE?
Beetje hetzelfde als likken aan de bril van een openbaar toilet op een middelgroot NS station.
Ik heb daar geen ervaring mee maar jij zal het ongetwijfeld weten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als likken aan de bril van een openbaar toilet op een middelgroot NS station.
Ga maar eens naar deze, de praat je wel anders https://www.wynnlasvegas.com/dining/casual-dining/the-buffetquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet je hoe smerig het vreten is bij een AYCE?
Ga er een beetje op in ook zegquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar eens naar deze, de praat je wel anders https://www.wynnlasvegas.com/dining/casual-dining/the-buffet
Ik vind Vegas geen prettige stad.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga maar eens naar deze, de praat je wel anders https://www.wynnlasvegas.com/dining/casual-dining/the-buffet
Ja laat hem lekker, vanmiddag had die het over tokkiepoep en nu wil die weer openbare toiletbrillen aflikkenquote:
Nee is het ook niet, maar je kunt er wel verdomd lekker eten krijgenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Vegas geen prettige stad.
Babygolf.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:08 schreef Ama het volgende:
Oh gaaf zie net een groep ooievaars. Stuk of 14.
Vegas staat nochtans meer bekend om de drugs, de hoeren en de slechte smaak.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, maar je kunt er wel verdomd lekker eten krijgen
Werk denk ik en ook dat zoektochtje naar het DHL punt. Google maps stuurde me ergens anders heenquote:
Scheelt vooral qua dag en tijdstip dat je er bent, hoe later op de avond hoe meer het als je random Salou/Ibiza/Lloret etc. gaat lijkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vegas staat nochtans meer bekend om de drugs, de hoeren en de slechte smaak.
Maar iedereen die er wel echt is geweest zegt dat het anders is dan ze dachten?
Lijkt me vrij sterk dat het op Ibiza lijkt, ben je daar wel eens geweest?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt vooral qua dag en tijdstip dat je er bent, hoe later op de avond hoe meer het als je random Salou/Ibiza/Lloret etc. gaat lijken
ik doe ook regelmatig handwerken....quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben wel blij dat de Handwerkbeurs dit jaar in Groningen is
flexquote:
Dat bepaal jij nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe ook regelmatig handwerken....
[..]
flex
Ach zolang je er niet hoeft te wonen en alleen op vakantie gaat is het nog wel ok. En ook wel interessant om het eens te zien.. een Walmart met 5 liter flessen cola, kilo zakken chips, etc.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Mensen die naar de VS gaan bekijken alles door een roze bril. Geloof ik.
tis het welquote:
Nee maar dat is ook voornamelijk tokkievolk dat wil laten zien hoeveel centjes ze wel niet hebben en zich volstouwen met drank en drugsquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk dat het op Ibiza lijkt, ben je daar wel eens geweest?
Vind een Walmart eigenlijk niet heel veel gekker dan een Franse hypermarche eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach zolang je er niet hoeft te wonen en alleen op vakantie gaat is het nog wel ok. En ook wel interessant om het eens te zien.. een Walmart met 5 liter flessen cola, kilo zakken chips, etc.
Daar zit toch niet alleen tokkievolk, maar ook gewoon echt rijke mensen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook voornamelijk tokkievolk dat wil laten zien hoeveel centjes ze wel niet hebben en zich volstouwen met drank en drugs
In Vegas toch ook?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zit toch niet alleen tokkievolk, maar ook gewoon echt rijke mensen.
Ibiza komt juist veel rijk volk gesponsord door Docter Dan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook voornamelijk tokkievolk dat wil laten zien hoeveel centjes ze wel niet hebben en zich volstouwen met drank en drugs
Ik wel, in Frankrijk zie je geen mensen van 200 kilo in hun badjas op zo'n electrisch karretje rondrijdenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind een Walmart eigenlijk niet heel veel gekker dan een Franse hypermarche eigenlijk
Dat heb ik allemaal nog niet mogen aanschouwen bij een Walmart, ken dat alleen van de filmpjes op internetquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, in Frankrijk zie je geen mensen van 200 kilo in hun badjas op zo'n electrisch karretje rondrijdenEn daar kun je ook geen jachtgeweer naast de vleesafdeling kopen
Je echt die mega dikken in een elektrische stoel. De teloorgang van de westerse mens in een notendop.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wel, in Frankrijk zie je geen mensen van 200 kilo in hun badjas op zo'n electrisch karretje rondrijdenEn daar kun je ook geen jachtgeweer naast de vleesafdeling kopen
Watquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal nog niet mogen aanschouwen bij een Walmart, ken dat alleen van de filmpjes op internet
Tokkies op Ibiza?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja ik ben meestal in het noorden, daar wonen geloof ik ook de wat meer actievere mensenquote:
Hoe zou jij die instakutjes die volgespoten zitten met botox en fillers dan willen noemen?quote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Nou, GeSaWi'en met dimmy zit er niet in vandaag geloof ik
Lelijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe zou jij die instakutjes die volgespoten zitten met botox en fillers dan willen noemen?
Nou nou niet zo jaloers allemaal hè?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe zou jij die instakutjes die volgespoten zitten met botox en fillers dan willen noemen?
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Zag vandaag een collega die ook echt een beetje te ver is gegaan met de botox, fillers en operatiesDie had vrijwel geen gezichtsuitdrukking meer. Zonde.
Ex van me had ook botox tussen haar ogen laten spuiten een keertje in België, was net of je aangestaard werd door een bronstige Tyrannosaurus Rex vanaf de bank.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Zag vandaag een collega die ook echt een beetje te ver is gegaan met de botox, fillers en operatiesDie had vrijwel geen gezichtsuitdrukking meer. Zonde.
https://en.wikipedia.org/wiki/Igor_and_Grichka_Bogdanoffquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Ongevaccineerde geesteszieken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Igor_and_Grichka_Bogdanoff
Ik ook, hoor ook totaal niet wat die mensen zeggen omdat ik zo afgeleid ben door de lippen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:52 schreef bitterbal het volgende:
ik vind duckfaces voornamelijk echt verschrikkelijk
Ik zag in Marbella de mooiste duckface ooit, uit Roemenië, zo eentje met zes Chihuahua's en een halfblote surfkerel met "animal" getatoeëerd op zijn adamsappel, hoop zenuwachtig drugsvolk eromheen maar werkelijk prachtig was ze.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:52 schreef bitterbal het volgende:
ik vind duckfaces voornamelijk echt verschrikkelijk
ja soms aan de balie wil dan net zo'n gezicht proberen te maken maar kan mij inhoudenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, hoor ook totaal niet wat die mensen zeggen omdat ik zo afgeleid ben door de lippen.
Ik google dan maar ook nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit kende ik niet. En na googelen ben ik nog niet veel wijzer
Hahaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex van me had ook botox tussen haar ogen laten spuiten een keertje in België, was net of je aangestaard werd door een bronstige Tyrannosaurus Rex vanaf de bank.
gek serpentquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soms aan de balie wil dan net zo'n gezicht proberen te maken maar kan mij inhouden
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:19 schreef gianni61 het volgende:
Deze openingsceremonie is echt een kwelling voor de zintuigen
met wat er bij?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb ook zes vette braadworsten op
Curry natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
SLANG
ahahahahahahahahaaa
nee...
zuurkool
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssss
nou JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zegquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga een dossier aanmaken van al je verdachte opmerkingen
heb dit al staan
ja eigen schuld. Is niet serpentwaardig van jequote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA zeg
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eigen schuld. Is niet serpentwaardig van je
Je faaltquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[ [url=https://https://78.media.tumblr.c(...)1_500.gif]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even wat kaaskroketto's in de Airfryer doen en op de lijst komen.
Slopen van infrastructuur etc. Loop een beetje achter met nieuws zie ikquote:
nee hoor, de minions slopen nu een onderzeeerquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slopen van infrastructuur etc. Loop een beetje achter met nieuws zie ik
Beste stuk van de ceremonie tot nu toequote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee hoor, de minions slopen nu een onderzeeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |