SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zijn er ook beren?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Ben 1 keer vermoord door een paard, 1 keer door een puma en 1 keer tijdens een vechtpartij
Maar je hebt zoveel vrouwenkracht dat je er nog steeds mee door gaatquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Ben 1 keer vermoord door een paard, 1 keer door een puma en 1 keer tijdens een vechtpartij
en toch kun je hier nog postenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
ja kom elke keer weer tot levenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je hebt zoveel vrouwenkracht dat je er nog steeds mee door gaat
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Besef me net dat ik gewoon totaal geen spierpijn meer krijg van sportschool terwijl het nu wel meer is dan toen ik begon. Goed teken
Sneeuwstormquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nu de airco op standje sneeuwstorm en lekker snotteren in huis
Marx staat wekelijks in het frikandellenbosquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:35 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kijkers van Roddelpraat weten wel beter.
@:wereldgozer
dinobabies zijn te gekquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:40 schreef essnhills het volgende:
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd,
't Is een groepje van 4 jongens en een hele lieve meid.
Ben je nu klaar?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb ik weer he. Ik moest dus een pakketje ophalen op Ekkersrijt in Son. Ken ik gewoon de weg niet. Dus Google maps aangezet, maar ja die stuurde me naar een ander adres. Gelukkig uiteindelijk wel het juiste adres gevonden..
Man man en ik zat al een beetje aan mijn max
maar het is gelukt en je hebt het overleefdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb ik weer he. Ik moest dus een pakketje ophalen op Ekkersrijt in Son. Ken ik gewoon de weg niet. Dus Google maps aangezet, maar ja die stuurde me naar een ander adres. Gelukkig uiteindelijk wel het juiste adres gevonden..
Man man en ik zat al een beetje aan mijn max
Zou hij dom top zijn of bare bottom?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Marx staat wekelijks in het frikandellenbos
Voor vandaag wel, was niet voor werk he . Maar prive.quote:
Opbergruimte van elastiek dat alles er in past?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor vandaag wel, was niet voor werk he . Maar prive.
Maar er is nog meer onderweg mbt bouwstenen..
moet je weekend nog werken?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor vandaag wel, was niet voor werk he . Maar prive.
Maar er is nog meer onderweg mbt bouwstenen..
nu heeft u mijn hele speledingetje geruīneerdquote:
goede voornemens!quote:
Rotterdam is wel hard achteruitgegaan sinds ik er van de week was.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:34 schreef bitterbal het volgende:
Is maar goed dat ze straks naar Thailand verkastquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rotterdam is wel hard achteruitgegaan sinds ik er van de week was.
Vooral dat paard...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Rotterdam is wel hard achteruitgegaan sinds ik er van de week was.
quote:
Hoi Essiequote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is maar goed dat ze straks naar Thailand verkast
Ik kan gewoon de url zien voor ik erop klik, maar leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
leuke dingen om te doen in Frankrijk
wat leuke dingen voor je opgezocht voor je vakantie
Iedereen verdient wat diegene toekomtquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan gewoon de url zien voor ik erop klik, maar leuk geprobeerd
Waarom ben jij zo gemeen geworden richting mij?
ja het is walgelijk dat er zoveel terug gestuurd wordt en gewoon de verbrandingsoven in gaat terwijl het nog prima kleding isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik koop denk ik 50% fysiek en 50% online, qua kleding.
Vinden jullie dat er meer fysiek gekocht moet worden om binnensteden te behouden?
Nee,quote:
Ja stomquote:
Mwah, dat staat natuurlijk los van het online kopen an sich.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is walgelijk dat er zoveel terug gestuurd wordt en gewoon de verbrandingsoven in gaat terwijl het nog prima kleding is
ik koop eigenlijk niets online maar heb de luxe dat er genoeg winkels zijn hierquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, dat staat natuurlijk los van het online kopen an sich.
ah okquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben trouwens definitief thuis zondag @:ESF1Gamer
Vader kan straks naar m'n auto kijken om te bevestigen dat het de bougie is, en dat morgenochtend oplossen, maar als het iets serieuzers is gaat dat hele feest natuurlijk niet door. Ga dat risico niet nemen.
Nou is er wel een serieuze kans dat Zandvoort eraan moet geloven, want dat is nog het enige weekend in Augustus dat ik helemaal vrij ben
Ik koop bijna alles online, want er zijn amper fysieke winkels die m'n smaak hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik koop eigenlijk niets online maar heb de luxe dat er genoeg winkels zijn hier
Hoi Dudjequote:
Duimpje ook goedquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef Karzai het volgende:
ja en ik werk bij de kringloop , koop veel 2e hands, dus jongens mag ik een schouderklopje voor deze wereld
Ja maar goed, wie doet dat nou? 104 dagen onder de douche en daarna 120 kopjes koffie per dag drinkenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:11 schreef Karzai het volgende:
Tienduizend liter! Daar kan je dus ongeveer 104 keer van onder de douche staan en 12.000 kopjes koffie van drinken.
ja okay ik veroordeel je niet als je een aparte smaak hebt die alleen online te krijgen isquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop bijna alles online, want er zijn amper fysieke winkels die m'n smaak hebben.
Maar ik probeer er wel weer op te letten dat die dus niet in die "we flikkeren retouren weg" categorie vallen en dat het een béétje kwaliteit is.
Ik ga geen dingen kopen die ik niet hoef, dat is het voornaamste punt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb het niet over de productie of dat gezeik altijd over millieu.
Maar moeten we de middenstand, winkels in de binnenstad meer helpen door gewoon daar te kopen? Of gewoon lekker de online shops laten groeien?
Voor hobby dingen en bepaalde kledingstukken waarvan in mijn maat weinig beschikbaar is bestel ik online.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik koop bijna alles online, want er zijn amper fysieke winkels die m'n smaak hebben.
Maar ik probeer er wel weer op te letten dat die dus niet in die "we flikkeren retouren weg" categorie vallen en dat het een béétje kwaliteit is.
Waar jk het meeste koop wordt het wel opnieuw ingepakt en gewoon weer de verkoop inquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja het is walgelijk dat er zoveel terug gestuurd wordt en gewoon de verbrandingsoven in gaat terwijl het nog prima kleding is
Doen ze goed daar ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waar jk het meeste koop wordt het wel opnieuw ingepakt en gewoon weer de verkoop in
Al regelmatig gehad dat ik me op een uitverkocht jurkje had ingeschreven en dat er dan eentje retour kwam
Dat gebeurt ook volop in Alkmaarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als er qua winkels in de binnenstad leegloop is, weet ik nog wel een mooi alternatief: laat gewoon weer mensen in die panden wonen.
Ja precies.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, wie doet dat nou? 104 dagen onder de douche en daarna 120 kopjes koffie per dag drinken![]()
Het zal ook niet zijn dat er of-of bedoeld wordt, want van 10.000 liter water kun je wel meer dan 100.000 kopjes koffie zetten. Behalve als je ook het water mee neemt dat nodig is voor de teelt van de koffie en dan haal je er ineens nog geen 1000 kopjes koffie van.
Ik denk dat dit meer iets is aus der Reihe "82,7 % van alle statistieken wordt ter plekke uit een duim gezogen"
ik geloof dat je het punt niet snapt, kleding kost heel veel water en er wordt ongeveer 30% weggepleurd dat is zeer inefficientquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar goed, wie doet dat nou? 104 dagen onder de douche en daarna 120 kopjes koffie per dag drinken![]()
Het zal ook niet zijn dat er of-of bedoeld wordt, want van 10.000 liter water kun je wel meer dan 100.000 kopjes koffie zetten. Behalve als je ook het water mee neemt dat nodig is voor de teelt van de koffie en dan haal je er ineens nog geen 1000 kopjes koffie van.
Ik denk dat dit meer iets is aus der Reihe "82,7 % van alle statistieken wordt ter plekke uit een duim gezogen"
Leeuwarden ookquote:
Ik nu ook niet meer nu ik een site heb waar ze consistente en duidelijke maten hebbenquote:
En dit. Als een webshop een béétje moeite steekt in dingen als maattabellen, heb je dat hele gezeik niet met dingen die compleet anders blijken te passen dan je van de maat had verwacht.quote:
Maar heeft wel aardig lang geduurd.quote:
Ja dit jaquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit. Als een webshop een béétje moeite steekt in dingen als maattabellen, heb je dat hele gezeik niet met dingen die compleet anders blijken te passen dan je van de maat had verwacht.
Nog nietquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ah ok
je meldt wel af voor het drukste F1 weekend op FOK!
Oh dat soort winkels vind ik de hel, laat mij maar lekker zelf rondkijken en beoordelen wat ik van een kledingstuk vind.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien zijn er wel veel te veel kledingwinkels ook. Mag een tikje minder.
Ik ga vaak naar zaken waar ze je nog echt helpen. Dat je een medewerkster alle broeken in de handen drukt die ze naar de kassa brengt en inpakt en zegt dat alles zo goed staat enz.
Binnensteden zonder winkels is idd geen bal aan.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
Koop veel online, ook niet kleding, maar ik vond wel leuk om laatst weer keertje in Groningen te winkelen.
Oh dat zal beslist wel hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik geloof dat je het punt niet snapt, kleding kost heel veel water en er wordt ongeveer 30% weggepleurd dat is zeer inefficient
Naja Emmen centrum is de moeite niet waard nee dus dan maar online.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Binnensteden zonder winkels is idd geen bal aan.
Bij een kledingwinkel mocht ik naast mijn aankoop een wintersjaal gratis meenemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien zijn er wel veel te veel kledingwinkels ook. Mag een tikje minder.
Ik ga vaak naar zaken waar ze je nog echt helpen. Dat je een medewerkster alle broeken in de handen drukt die ze naar de kassa brengt en inpakt en zegt dat alles zo goed staat enz.
Welkequote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar binnenkort komen er weer een stapel online winkels van m'n smaak bij elkaar, dus fysiek shoppen
Daarom is een wolwinkel er mee gestopt in mijn stadquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik soms zie wat voor onrealistische huren vastgoedeigenaars durven te vragen voor leegstaande winkelruimte in al compleet dode winkelstraten, zou ik het niet erg vinden als die kreupele boel finaal instort, de waarde keldert, en er woningen van gemaakt worden.
Op m'n festival.quote:
Big Bazar hier in de wijk staat dus al een tijdje leeg maar de huurprijs is best hoog dus denk niet dat er komende jaren iets in dat gebouw komt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik soms zie wat voor onrealistische huren vastgoedeigenaars durven te vragen voor leegstaande winkelruimte in al compleet dode winkelstraten, zou ik het niet erg vinden als die kreupele boel finaal instort, de waarde keldert, en er woningen van gemaakt worden.
De Big bazar in mijn stad is letterlijk tegen de vlakte gegaanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Big Bazar hier in de wijk staat dus al een tijdje leeg maar de huurprijs is best hoog dus denk niet dat er komende jaren iets in dat gebouw komt.
Ja kan hier niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Big bazar in mijn stad is letterlijk tegen de vlakte gegaan
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom is een wolwinkel er mee gestopt in mijn stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |