De vergelijking met Kroos en Veerman is plotseling helemaal niet zo vergezocht meer idd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
Type Robben. Of nouja. Die is er blijkbaar al
Dit is niet genuanceerd. Ik zei de motoriek en snelheid van Robben. Let maar eens op dat handje van 'm al hij een versnelling maakt. Dat deed me aan robben denken.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:11 schreef Caland het volgende:
Type Robben. Of nouja. Die is er blijkbaar al
Dus omdat die rent als een wijf is het de nieuwe Robben. Ok logisch...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit is niet genuanceerd. Ik zei de motoriek en snelheid van Robben. Let maar eens op dat handje van 'm al hij een versnelling maakt. Dat deed me aan robben denken.
Laten we nou niet doen alsof ik een of andere dorpsgek ben.
Vind maar eens een betere dan Ramaj en dat je er na aftrek van allerlei makelaarskosten nog geld aan overhoudquote:Op vrijdag 26 juli 2024 16:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ramaj verkopen nu de hype (hij is natuurlijk beter dan Pasveer, maar vind hem niet goed genoeg) nog levend is en er een betere voor terughalen. 5D-chess van Farioli.
Erg leuk dat Ajax heeft mogen acteren op de uitzwaaiwedstrijd van Vitesse.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:06 schreef marcb1974 het volgende:
Ajax - Vitesse 4 - 1
https://www.ajax.nl/artik(...)se-traore-trefzeker/
1 - 0 Vd Boomen
2 - 0 Vd Boomen
3 - 0 Rijkhof
3 - 1 Vitesse (Ramaj wordt wel afgestraft voor een debiele pass door het centrum)
4 - 1 Traore
Ik zeg niet dat hij naar buiten gewerkt moet worden en/of dat dit een logische beslissing is (het argument coaching snap ik wel want daar heeft deze verdediging bij uitstek behoefte aan, maar dan moet het verschil in pure keeperskwaliteiten niet te groot zijn), maar als zo'n jongen na het eerste de beste tegenslagje al wil vertrekken en er zou iemand een goede prijs bieden dan zou ik het wel weten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Vind maar eens een betere dan Ramaj en dat je er na aftrek van allerlei makelaarskosten nog geld aan overhoud
Achterlijke beslissing om hem zo naar buiten te werken
Hoe zou dat nou komen, gelukkig is de lhbqti etc gemeenschap wel pro Hamas.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef tong80 het volgende:
uit de meest recente Gezondheidsmonitor Jeugd van de GGD blijkt dat nog maar 43 procent van de Amsterdamse jongeren homoseksutaliteit accepteert.
Henk de Jong heeft ook altijd goede resultaten behaald somehow.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Henk de Jong is daar ook zo'n meester in gedweep met de achterban. Die dankt zijn baantjes er gewoon aan.
We hebben nog wat meer Halsema nodig en meer boeken over pijpenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe zou dat nou komen, gelukkig is de lhbqti etc gemeenschap wel pro Hamas.
Amsterdam is gewoon een hele sneue stad geworden.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef tong80 het volgende:
Pride Amsterdam begint zaterdag en om dat te vieren heeft Ajax een tweet geplaatst waarin iedereen een 'Happy Amsterdam Pride' wordt gewenst. De fans van de club blijken echter geen fan van lhbti-acceptatie en komen met massale kritiek op hun eigen club.
Ajax plaatste de tekst samen met een afbeelding van drie Andreaskruizen in de kleuren van de zogeheten Progress Flag. De tweet werd gepubliceerd om 09.00 uur, waarna negatieve reacties binnenstroomden. Fans vragen de club om de tweet te verwijderen. "Blijf hier alsjebliefvanaf, ik zeg dit als een fan die van je houdt", schrijft iemand bijvoorbeeld.
Op het moment van schrijven zijn er zo'n zeventig reaacties, waarvan slechts enkele als positief zijn te bestempelen. Een van de fans voelde de bui al hangen. "Benieuwd naar alle primitieve reacties die deze normale post van Ajax weer gaat opleveren."
Amsterdam gold in de tweede helft van de twintigste eeuw als 'homohoofdstad', oftewel Gay Capital, van Europa. In april 2001 werd het allereerste homohuwelijk ter wereld geregistreerd in Amsterdam. In de loop van de 21ste eeuw was echter sprake van een toenemende intolerantie jegens de lhbti-gemeenschap; uit de meest recente Gezondheidsmonitor Jeugd van de GGD blijkt dat nog maar 43 procent van de Amsterdamse jongeren homoseksutaliteit accepteert.
https://www.msn.com/nl-nl(...)feb71ec99915f5f&ei=5
Sneue bende. Gaat verkeerde kant opquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:45 schreef tong80 het volgende:
Pride Amsterdam begint zaterdag en om dat te vieren heeft Ajax een tweet geplaatst waarin iedereen een 'Happy Amsterdam Pride' wordt gewenst. De fans van de club blijken echter geen fan van lhbti-acceptatie en komen met massale kritiek op hun eigen club.
Ajax plaatste de tekst samen met een afbeelding van drie Andreaskruizen in de kleuren van de zogeheten Progress Flag. De tweet werd gepubliceerd om 09.00 uur, waarna negatieve reacties binnenstroomden. Fans vragen de club om de tweet te verwijderen. "Blijf hier alsjebliefvanaf, ik zeg dit als een fan die van je houdt", schrijft iemand bijvoorbeeld.
Op het moment van schrijven zijn er zo'n zeventig reaacties, waarvan slechts enkele als positief zijn te bestempelen. Een van de fans voelde de bui al hangen. "Benieuwd naar alle primitieve reacties die deze normale post van Ajax weer gaat opleveren."
Amsterdam gold in de tweede helft van de twintigste eeuw als 'homohoofdstad', oftewel Gay Capital, van Europa. In april 2001 werd het allereerste homohuwelijk ter wereld geregistreerd in Amsterdam. In de loop van de 21ste eeuw was echter sprake van een toenemende intolerantie jegens de lhbti-gemeenschap; uit de meest recente Gezondheidsmonitor Jeugd van de GGD blijkt dat nog maar 43 procent van de Amsterdamse jongeren homoseksutaliteit accepteert.
https://www.msn.com/nl-nl(...)feb71ec99915f5f&ei=5
Een beetje zoals Amsterdam dus?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:50 schreef Caland het volgende:
X is gewoon een verzamelplaats van debielen en wappies
Je moet dat gewoon als vermakelijk maar niet als een afspiegeling van de maatschappij zien
Sowquote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een beetje zoals Amsterdam dus?
oud-west is wel prima tochquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Amsterdam is gewoon een hele sneue stad geworden.
Denken dat het allemaal Amsterdammers zijn die reageren is sowieso wel schattig plattelands van @BehoorlijkKritischquote:Op zaterdag 27 juli 2024 21:50 schreef Caland het volgende:
X is gewoon een verzamelplaats van debielen en wappies
Je moet dat gewoon als vermakelijk maar niet als een afspiegeling van de maatschappij zien
Groeiende lhtb propaganda is nog een groter probleem aan het wordenquote:Op zondag 28 juli 2024 08:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Groeiende haat tegen homo’s is wel een serieus probleem aan het worden, maar een voetbalclub of stad zien als een bron van het probleem in plaats van een symptoom is een beetje dom.
Waarom is dit een groot probleem? Welke problemen levert dat jou in het dagelijks leven op?quote:Op zondag 28 juli 2024 11:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Groeiende lhtb propaganda is nog een groter probleem aan het worden
Teveel concurrentie in de darkroom.quote:Op zondag 28 juli 2024 12:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom is dit een groot probleem? Welke problemen levert dat jou in het dagelijks leven op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |