Ja.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:06 schreef HeatWave het volgende:
Maar ff tussendoor, ben ik de enige of was die scheids vandaag echt totaal doorgesnoven ofzo?
Ik hoop oprecht dat die Italiaanse dwerg er ook zo over denkt. Dat gaat leuk worden over een maandje tegen Timber.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah speelde een degelijke pot. Lachwekkend natuurlijk toen hij diep gestuurd werd maar goed dat is zijn rol ook niet.
Wat valt er naast te zitten je ziet het toch zelf gewoon ook?quote:Op donderdag 25 juli 2024 22:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jullie zitten er echt naast bij deze jongen. Geef 'm een paar wedstrijden op rij. Kijken we dan weer verder.
Die moet eerst maar eens fit blijven.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat die Italiaanse dwerg er ook zo over denkt. Dat gaat leuk worden over een maandje tegen Timber.
Heb je voor Timber niet zo'n kek bijnaampje?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat die Italiaanse dwerg er ook zo over denkt. Dat gaat leuk worden over een maandje tegen Timber.
Het is toch ook geen zes en zeker geen zes die tussen de centrale verdedigers valt. Bij een club die met 30/40 meter in de rug wil spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Henderson acteert een voetballer maar heeft inmiddels de motoriek van Akinfewa. Vrij schrijnend om te zien.
Je gaat me uitlachen. Maar hij doet me wat denken aan Robben qua motoriek en snelheid.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat valt er naast te zitten je ziet het toch zelf gewoon ook?
Ja hij kan hard rennen, en verder?quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je gaat me uitlachen. Maar hij doet me wat denken aan Robben qua motoriek en snelheid.
Als je er volgende week uitvliegt wil er al helemaal geen speler meer komen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 23:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er is nog ruimte voor verbetering, boys.
Hij lijkt gewoon op Robben hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:22 schreef Scorpie het volgende:
Ik trek een heel seizoen Forbs niet hoor.
Italianen kijken alleen naar resultaat.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso dit elftal![]()
Farioli die niet klaagt over dit brandhout is echt diepe respect.
Hij is matige ploegen gewend.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sowieso dit elftal![]()
Farioli die niet klaagt over dit brandhout is echt diepe respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |