Was wel anders. LBO was LTS of verzorging.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Na lts werd het lbo
Vmbo is van veeeeel later
kledinghangerquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op een hangertje?
Ik hang alles eerst aan een droogrek te drogen, dat wat gestreken moet worden strijk ik direct (als het nog nat is dus.
quote:
Misschien trapt 'ie er dan in? "Wil jij voor 20 euro het gras maaien?" "ja is goed".quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neen want dan weet hij niet wat ik bedoel
Geen SES in DTSquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel anders. LBO was LTS of verzorging.
Het maakt ook niet uit of het nou LBO of VBO heette na de LTS. Nu heet het VMBOquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:15 schreef greysbones het volgende:
Mijn broer zat op de Lts
Dat werd toen hij van school ging LBO
Buk maar.quote:
LHNO had je ook nog.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit of het nou LBO of VBO heette na de LTS. Nu heet het VMBO
owh dan is dat veranderd toen ik in die hele school dingen zat.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was wel anders. LBO was LTS of verzorging.
Dank uquote:
Het is in de jaren 80 aardig veranderd. Kleuterschool en lagere school werd basisschool, LHNO en LTS werd vmbo, Je kreeg ook nog het KMBO als vervolg opleiding erbij....quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:20 schreef kree het volgende:
[..]
owh dan is dat veranderd toen ik in die hele school dingen zat.
Ik wist niet anders vanaf lagere school dat het dit was basisschool > LTS > MTS > HTS
Toen zat ik op de LTS en was daar klaar mee toen werd MTS -> MBO en ander systeem. terwijl ik daar zat werd HTS -> HBO.
Laat staan wijzigingen in studie financiering en zat ik nog net tussen half lenen in en alles terug betalen, terwijl ik daar al op zat werd de volgende generatie genaaid ermee trouwens.
Maargoed. zat denk net tussen al die overgangen. LOL
Ja is echt fijn spulquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:23 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heerlijk lekker op schouderbladen gedaan en nu heerlijk warm
ja klopt maar dat is weer net voor mijn tijd zeg maarquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is in de jaren 80 aardig veranderd. Kleuterschool en lagere school werd basisschool, LHNO en LTS werd vmbo, Je kreeg ook nog het KMBO als vervolg opleiding erbij....
Stoppen met roken en je hebt het in een a twee jaar afgelostquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:22 schreef kree het volgende:
uiteindelijk heb ik nog 18.000 studieschuld trouwens, tja mijn ouders betaalden het niet. maargoed stel dat terugbetalen zolang mogelijk uit. want voordelig voor mij.
maar kom daar niet onderuit volgend jaar zit ik aan de limiet en moet aflossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |