Hoezo zijn beide speeches vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:38 schreef Za het volgende:
Ik vroeg me af waarom we de laatste jaren zo weinig van Harris gezien hebben, terwijl ze zo'n uitstekende kandidaat zou zijn, heden alom geprezen.
Wanneer ik haar vergelijk met bv Pence, wordt dat duidelijk, dat krachtige niveau bezit ze niet.
Wanneer dat wel zo was, had Biden ook wat meer kunnen terugtreden op momenten en zij wat meer naar voren, en zijn situatie wat minder prominent zijn geweest.
Als voorbeeld Pence:
Harris:
Zat, inderdaad. Rita Verdonk was ook nog eens lid van de PSP.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump zat altijd in de hoek van de democraten. Dus extreem rechts? No way.
Hij is bij de Republikeinen terecht gekomen omdat hij daar kans maakte om kandidaat te worden. Mensen zoals Roger Stone zagen zijn potentie en hebben hem naar ‘the dark side’ overgehaald.
Nee, bespaar me.quote:
Juridisch gezien klopt dat niet. Al was 6-1 natuurlijk een dieptepunt met Trump als puppetmaster.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:01 schreef JAM het volgende:
[..]
Tsja, omdat zijn coupe mislukte. De man is gewoon een putschist. Hij zou de rest van zijn leven de bak in moeten voor hoogverraad, of welke term ze daar dan ook voor gebruiken.
Stel normale vragen en je krijgt normale antwoorden.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, daar was inderdaad die verbazing over
Ja, je hebt gelijk. Het is 'Conspiricy to defraud the United States', 'Conspiricy to Obstruct an Offical Proceeding', 'Obstruction of and Attempt to Obstruct an Offical Proceeding' en 'Conspiricy against Rights'.... maar ja, het zal nog wel even duur eer dat voor komt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Juridisch gezien klopt dat niet. Al was 6-1 natuurlijk een dieptepunt met Trump als puppetmaster.
Toch is hij niet zo heel veel veranderd vwb standpunten.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Zat, inderdaad. Rita Verdonk was ook nog eens lid van de PSP.
Ik denk dat het nooit zal gebeuren. Tenminste, uitgaande van dat Trump gekozen wordt. Daarna kan hij nooit meer verkiesbaar zijn en zal niemand meer de meerwaarde zien van een oud President te vervolgen hiervoor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:46 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Het is 'Conspiricy to defraud the United States', 'Conspiricy to Obstruct an Offical Proceeding', 'Obstruction of and Attempt to Obstruct an Offical Proceeding' en 'Conspiricy against Rights'.... maar ja, het zal nog wel even duur eer dat voor komt.
Saving democracy met een kandidaat waar bijna niemand op heeft gestemdquote:Op vrijdag 26 juli 2024 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want "Saving Democracy" is haatzaaiend name-calling?
Dan ben je vergeten dat NAVO niet naar Azië kan uitbreiden, en uitbreiding sowieso niet bij 1 persoon ligt.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, bespaar me.
Alleen lijkt mij Harris voor Europa (en de rest van de wereld) nog gevaarlijker gelet tot de kliek waartoe ze behoort.
Ik verwacht dat zij door zal gaan met China militair uitdagen, Navo uitbreiden naar Azië, enz. Wat rampzalig uit kan pakken.
Voor de binnenlandse politiek denk ik dat ze beter zal zijn, maar ik woon momenteel nog niet in de VS en sowieso vind ik mondiale veiligheid belangrijker.
Ik hoop dat tzt Eric Adams zich kandidaat gaat stellen. Die heeft ze wel op een rijtje. Centralist. Democraat. Huidige burgemeester van New York.
Buttigieg vind ik ook wel ok trouwens.
Bij de Republikeinen zie ik eigenlijk niemand waar ik blij van word.
Maar in een omgeving waarbij het merendeel doet alsof Harris de messias is lijk ik vast heel erg pro-Trump. Wie mijn postgeschiedenis doorakkert ziet het tegendeel. 4 jaar terug was ik pro-Biden. Maar die heeft zich ingelaten met een rampzalige kliek (die vroeger aan Dick Cheney gelinkt was en met leugens over WMD’s kwam om het Midden-Oosten extra onveilig te maken met alle ellende van die in die regio, maar natuurlijk ook hier.
? Ze krijgt dadelijk dezelfde stemmen van mensen die toentertijd op Biden hebben gestemd.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:56 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Saving democracy met een kandidaat waar bijna niemand op heeft gestemd
Natuurlijk kan dat wel als de NAVO dat gezamenlijk besluit.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 18:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan ben je vergeten dat NAVO niet naar Azië kan uitbreiden, en uitbreiding sowieso niet bij 1 persoon ligt.
Nee hoor. Niet liegenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:19 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
? Ze krijgt dadelijk dezelfde stemmen van mensen die toentertijd op Biden hebben gestemd.
Het echte stemmen is nog niet eens begonnen
Dit ja. Er is vier jaar een demente man als trekpop aan de macht gehouden (precies; door wie eigenlijk, en dus; wie had als ongekozene de macht om presidentiële beslissingen te maken?) maar ondertussen zijn mensen de oppositie aan het classificeren als dictoriaal. Wat een clusterfuck.quote:
Ben jij voorstander van Trump?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit ja. Er is vier jaar een demente man als trekpop aan de macht gehouden (precies; door wie eigenlijk, en dus; wie had als ongekozene de macht om presidentiële beslissingen te maken?) maar ondertussen zijn mensen de oppositie aan het classificeren als dictoriaal. Wat een clusterfuck.
Ik wens bepaalde dingen voor Amerika en in het verlengde daarvan Europa, en ik ben een voor- of tegenstander van Trump in zoverre hij daar aan bijdraagt of aan afdoet.quote:
Hm. Jammer.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:34 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik wens bepaalde dingen voor Amerika en in het verlengde daarvan Europa, en ik ben een voor- of tegenstander van Trump in zoverre hij daar aan bijdraagt of aan afdoet.
Ze gaan daar (net als ze bij Biden deden, met gasten als Pete Buttigieg en Bernie Sanders) op een slinkse manier een nieuw iemand op de troon hijsen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:30 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
? Waar is de leugen? Het echte stemproces is nog niet eens begonnen.
Het is toch ook een lachwekkende trend dat men in Nederland meent dat het echt uitmaakt of je pro-Trump bent of tegen zonder een Amerikaans paspoort.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:37 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Hm. Jammer.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat de voorkeur nu nog naar Trump doet doorslaan nu alle bezwaren die er tegen Biden waren irrelevant zijn geworden.
Breder dan. Is er hier iemand die wél voorstander van Trump is en daarop wil reageren?
In democratische zin is het compleet irrelevant ja. Maar inhoudelijk vind ik het wel degelijk boeiend.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:39 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Het is toch ook een lachwekkende trend dat men in Nederland meent dat het echt uitmaakt of je pro-Trump bent of tegen zonder een Amerikaans paspoort.
Even nadenken hoe ik dit moet begrijpen hoor... omdat men niet aan die verkiezingen mee mag doen, zegt dat verder niets over iemand? Wat een vreemde opmerking.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:39 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Het is toch ook een lachwekkende trend dat men in Nederland meent dat het echt uitmaakt of je pro-Trump bent of tegen zonder een Amerikaans paspoort.
Wat een onzinquote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:39 schreef Brubbie het volgende:
[..]
Ze gaan daar (net als ze bij Biden deden, met gasten als Pete Buttigieg en Bernie Sanders) op een slinkse manier een nieuw iemand op de troon hijsen.
Deze beslissing wordt genomen zonder de directe stem (of überhaupt overleg met de hele partij) van democraten.
Maar doe vooral alsof het democratisch is.
Ja sorry, ik ben geen voorstander van idolisering of pop-politiek an sich. Daarnaast vind ik het sowieso lastig om het effect van beleid te meten, of te weten welk beleid überhaupt daadwerkelijk door de persoon tot stand is gekomen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:37 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Hm. Jammer.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat de voorkeur nu nog naar Trump doet doorslaan nu alle bezwaren die er tegen Biden waren irrelevant zijn geworden.
Breder dan. Is er hier iemand die wél voorstander van Trump is en daarop wil reageren?
Nee, vooral blijven doen of het echt wat uitmaakt voor een persoon als ze meer met de kleur blauw of rood hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:42 schreef JAM het volgende:
[..]
Even nadenken hoe ik dit moet begrijpen hoor... omdat men niet aan die verkiezingen mee mag doen, zegt dat verder niets over iemand? Wat een vreemde opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |