abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214417646
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 17:38 schreef Za het volgende:
Ik vroeg me af waarom we de laatste jaren zo weinig van Harris gezien hebben, terwijl ze zo'n uitstekende kandidaat zou zijn, heden alom geprezen.

Wanneer ik haar vergelijk met bv Pence, wordt dat duidelijk, dat krachtige niveau bezit ze niet.
Wanneer dat wel zo was, had Biden ook wat meer kunnen terugtreden op momenten en zij wat meer naar voren, en zijn situatie wat minder prominent zijn geweest.

Als voorbeeld Pence:

Harris:

Hoezo zijn beide speeches vergelijkbaar.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 26 juli 2024 @ 18:35:23 #277
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214417679
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 18:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Trump zat altijd in de hoek van de democraten. Dus extreem rechts? No way.

Hij is bij de Republikeinen terecht gekomen omdat hij daar kans maakte om kandidaat te worden. Mensen zoals Roger Stone zagen zijn potentie en hebben hem naar ‘the dark side’ overgehaald. ;)
Zat, inderdaad. Rita Verdonk was ook nog eens lid van de PSP.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214417716
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 17:52 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Ben jij voor Trump?
Nee, bespaar me.

Alleen lijkt mij Harris voor Europa (en de rest van de wereld) nog gevaarlijker gelet tot de kliek waartoe ze behoort.

Ik verwacht dat zij door zal gaan met China militair uitdagen, Navo uitbreiden naar Azië, enz. Wat rampzalig uit kan pakken.

Voor de binnenlandse politiek denk ik dat ze beter zal zijn, maar ik woon momenteel nog niet in de VS en sowieso vind ik mondiale veiligheid belangrijker.

Ik hoop dat tzt Eric Adams zich kandidaat gaat stellen. Die heeft ze wel op een rijtje. Centralist. Democraat. Huidige burgemeester van New York.

Buttigieg vind ik ook wel ok trouwens.

Bij de Republikeinen zie ik eigenlijk niemand waar ik blij van word.

Maar in een omgeving waarbij het merendeel doet alsof Harris de messias is lijk ik vast heel erg pro-Trump. Wie mijn postgeschiedenis doorakkert ziet het tegendeel. 4 jaar terug was ik pro-Biden. Maar die heeft zich ingelaten met een rampzalige kliek (die vroeger aan Dick Cheney gelinkt was en met leugens over WMD’s kwam om het Midden-Oosten extra onveilig te maken met alle ellende van die in die regio, maar natuurlijk ook hier.
pi_214417730
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 18:01 schreef JAM het volgende:

[..]
Tsja, omdat zijn coupe mislukte. De man is gewoon een putschist. Hij zou de rest van zijn leven de bak in moeten voor hoogverraad, of welke term ze daar dan ook voor gebruiken.
Juridisch gezien klopt dat niet. Al was 6-1 natuurlijk een dieptepunt met Trump als puppetmaster.
pi_214417735
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 18:14 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ja, daar was inderdaad die verbazing over :+
Stel normale vragen en je krijgt normale antwoorden.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 18:46:05 #281
37950 JAM
pi_214417760
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 18:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Juridisch gezien klopt dat niet. Al was 6-1 natuurlijk een dieptepunt met Trump als puppetmaster.
Ja, je hebt gelijk. Het is 'Conspiricy to defraud the United States', 'Conspiricy to Obstruct an Offical Proceeding', 'Obstruction of and Attempt to Obstruct an Offical Proceeding' en 'Conspiricy against Rights'.... maar ja, het zal nog wel even duur eer dat voor komt.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214417821
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 18:35 schreef JAM het volgende:

[..]
Zat, inderdaad. Rita Verdonk was ook nog eens lid van de PSP.
Toch is hij niet zo heel veel veranderd vwb standpunten.

In weerwil van wat sommigen hier beweren heeft hij in sterke bewoordingen bv afstand genomen van project 2025. Hij is nog altijd pro-choice voor zover hij dat op dit moment kan (logisch als je zonder condoom de ene na de andere vrouw neukt). De First Step Act was zonder hem niet gelukt. Enz.

Mensen gebruiken vaak de uitspraak over Charlottesville (very fine people on both sides) als teken dat hij steun uitsprak ten aanzien van white supremacy, wat een leugen is. Hij bedoelde daarmee de mensen die voor en tegen het monument waren en heeft zeer duidelijk de white supremacists veroordeeld.

Maar goed, de media speelt vaak een kwalijke rol (ook andersom, Fox News is net zo goed leugenachtig).
pi_214417845
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 18:46 schreef JAM het volgende:

[..]
Ja, je hebt gelijk. Het is 'Conspiricy to defraud the United States', 'Conspiricy to Obstruct an Offical Proceeding', 'Obstruction of and Attempt to Obstruct an Offical Proceeding' en 'Conspiricy against Rights'.... maar ja, het zal nog wel even duur eer dat voor komt.
Ik denk dat het nooit zal gebeuren. Tenminste, uitgaande van dat Trump gekozen wordt. Daarna kan hij nooit meer verkiesbaar zijn en zal niemand meer de meerwaarde zien van een oud President te vervolgen hiervoor.
pi_214417853
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 14:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Want "Saving Democracy" is haatzaaiend name-calling?
Saving democracy met een kandidaat waar bijna niemand op heeft gestemd _O_
pi_214417859
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 18:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, bespaar me.

Alleen lijkt mij Harris voor Europa (en de rest van de wereld) nog gevaarlijker gelet tot de kliek waartoe ze behoort.

Ik verwacht dat zij door zal gaan met China militair uitdagen, Navo uitbreiden naar Azië, enz. Wat rampzalig uit kan pakken.

Voor de binnenlandse politiek denk ik dat ze beter zal zijn, maar ik woon momenteel nog niet in de VS en sowieso vind ik mondiale veiligheid belangrijker.

Ik hoop dat tzt Eric Adams zich kandidaat gaat stellen. Die heeft ze wel op een rijtje. Centralist. Democraat. Huidige burgemeester van New York.

Buttigieg vind ik ook wel ok trouwens.

Bij de Republikeinen zie ik eigenlijk niemand waar ik blij van word.

Maar in een omgeving waarbij het merendeel doet alsof Harris de messias is lijk ik vast heel erg pro-Trump. Wie mijn postgeschiedenis doorakkert ziet het tegendeel. 4 jaar terug was ik pro-Biden. Maar die heeft zich ingelaten met een rampzalige kliek (die vroeger aan Dick Cheney gelinkt was en met leugens over WMD’s kwam om het Midden-Oosten extra onveilig te maken met alle ellende van die in die regio, maar natuurlijk ook hier.
Dan ben je vergeten dat NAVO niet naar Azië kan uitbreiden, en uitbreiding sowieso niet bij 1 persoon ligt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_214418089
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 18:56 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Saving democracy met een kandidaat waar bijna niemand op heeft gestemd _O_
? Ze krijgt dadelijk dezelfde stemmen van mensen die toentertijd op Biden hebben gestemd.

Het echte stemmen is nog niet eens begonnen :)
pi_214418090
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 18:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan ben je vergeten dat NAVO niet naar Azië kan uitbreiden, en uitbreiding sowieso niet bij 1 persoon ligt.
Natuurlijk kan dat wel als de NAVO dat gezamenlijk besluit.
pi_214418206
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:19 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
? Ze krijgt dadelijk dezelfde stemmen van mensen die toentertijd op Biden hebben gestemd.

Het echte stemmen is nog niet eens begonnen :)
Nee hoor. Niet liegen
pi_214418211
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 16:22 schreef Dutchguy het volgende:
Eens.
[ x ]
Dit ja. Er is vier jaar een demente man als trekpop aan de macht gehouden (precies; door wie eigenlijk, en dus; wie had als ongekozene de macht om presidentiële beslissingen te maken?) maar ondertussen zijn mensen de oppositie aan het classificeren als dictoriaal. Wat een clusterfuck.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214418233
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:27 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit ja. Er is vier jaar een demente man als trekpop aan de macht gehouden (precies; door wie eigenlijk, en dus; wie had als ongekozene de macht om presidentiële beslissingen te maken?) maar ondertussen zijn mensen de oppositie aan het classificeren als dictoriaal. Wat een clusterfuck.
Ben jij voorstander van Trump?
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_214418253
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:26 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Nee hoor. Niet liegen
? Waar is de leugen? Het echte stemproces is nog niet eens begonnen.
pi_214418344
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:29 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Ben jij voorstander van Trump?
Ik wens bepaalde dingen voor Amerika en in het verlengde daarvan Europa, en ik ben een voor- of tegenstander van Trump in zoverre hij daar aan bijdraagt of aan afdoet.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_214418402
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:34 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik wens bepaalde dingen voor Amerika en in het verlengde daarvan Europa, en ik ben een voor- of tegenstander van Trump in zoverre hij daar aan bijdraagt of aan afdoet.
Hm. Jammer.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat de voorkeur nu nog naar Trump doet doorslaan nu alle bezwaren die er tegen Biden waren irrelevant zijn geworden.

Breder dan. Is er hier iemand die wél voorstander van Trump is en daarop wil reageren?
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_214418454
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:30 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
? Waar is de leugen? Het echte stemproces is nog niet eens begonnen.
Ze gaan daar (net als ze bij Biden deden, met gasten als Pete Buttigieg en Bernie Sanders) op een slinkse manier een nieuw iemand op de troon hijsen.

Deze beslissing wordt genomen zonder de directe stem (of überhaupt overleg met de hele partij) van democraten.

Maar doe vooral alsof het democratisch is.
pi_214418477
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:37 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Hm. Jammer.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat de voorkeur nu nog naar Trump doet doorslaan nu alle bezwaren die er tegen Biden waren irrelevant zijn geworden.

Breder dan. Is er hier iemand die wél voorstander van Trump is en daarop wil reageren?
Het is toch ook een lachwekkende trend dat men in Nederland meent dat het echt uitmaakt of je pro-Trump bent of tegen zonder een Amerikaans paspoort. _O-
pi_214418511
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:39 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Het is toch ook een lachwekkende trend dat men in Nederland meent dat het echt uitmaakt of je pro-Trump bent of tegen zonder een Amerikaans paspoort. _O-
In democratische zin is het compleet irrelevant ja. Maar inhoudelijk vind ik het wel degelijk boeiend.
  vrijdag 26 juli 2024 @ 19:42:23 #297
37950 JAM
pi_214418540
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:39 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Even nadenken hoe ik dit moet begrijpen hoor... omdat men niet aan die verkiezingen mee mag doen, zegt dat verder niets over iemand? Wat een vreemde opmerking.
pi_214418590
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:39 schreef Brubbie het volgende:

[..]
Ze gaan daar (net als ze bij Biden deden, met gasten als Pete Buttigieg en Bernie Sanders) op een slinkse manier een nieuw iemand op de troon hijsen.

Deze beslissing wordt genomen zonder de directe stem (of überhaupt overleg met de hele partij) van democraten.

Maar doe vooral alsof het democratisch is.
Wat een onzin :')

Ze mogen en hebben gewoon hun keuzes gemaakt. En het resultaat daarvan wordt medegedeeld tijdens de conventie en dan gaat het echte stemproces van het Amerikaanse volk nog beginnen. Dus er is en wordt zeker nog op haar gestemd net zoals bij elke andere kandidaat.
pi_214418608
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:37 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Hm. Jammer.

Ja sorry, ik ben geen voorstander van idolisering of pop-politiek an sich. Daarnaast vind ik het sowieso lastig om het effect van beleid te meten, of te weten welk beleid überhaupt daadwerkelijk door de persoon tot stand is gekomen.
pi_214418610
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juli 2024 19:42 schreef JAM het volgende:

[..]
Even nadenken hoe ik dit moet begrijpen hoor... omdat men niet aan die verkiezingen mee mag doen, zegt dat verder niets over iemand? Wat een vreemde opmerking.
Nee, vooral blijven doen of het echt wat uitmaakt voor een persoon als ze meer met de kleur blauw of rood hebben.

Gefeliciteerd, je bent er in getrapt! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')