abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 maart 2025 @ 19:07:42 #151
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_217062599
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:20 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Klopt, maar ik geef toe;
Ik ben zo hypocriet om toch mee te doen om dezelfde reden als 99,9% die meedoet met die loterij...
Afgelopen oud&nieuw viel de kanjer in Balkbrug. Van de 4000 inwoners speelde er maar 600 mee. Dat viel mij reuze mee.
pi_217062762
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2025 16:20 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Klopt, maar ik geef toe;
Ik ben zo hypocriet om toch mee te doen om dezelfde reden als 99,9% die meedoet met die loterij...
Ben ik dan een van de weinigen die niet meedoet?
Ik ben zelf tevreden met wat ik heb, en ook zonder een prijs kan ik elk jaar op vakantie naar Dubai, en nog wel wat meer. En autorijden - wat het nodige geld kost - bijvoorbeeld doe ik niet (kan niet eens rijden).
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
  FOK!fotograaf zaterdag 15 maart 2025 @ 19:28:32 #153
842 Zorro
Z
pi_217062786
Het zal al wel gezegd zijn maar ik vind het een belachelijke kutloterij die niet zou moeten mogen.

Staatsloterij bv daar doe je aan mee of niet. Als je meedoet kun je winnen maar als je niet meedoet zul je NOOIT weten of je gewonnen zou hebben. Bij dit wordt je altijd geconfronteerd met "als je nou meegedaan had" waar je niet om hebt gevraagd. Chantage en walgelijke praktijk.

Ik weiger evengoed om daar 1 cent aan uit te geven.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_217063997
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 10:56 schreef ditiswatikvind het volgende:
Meedoen aan loterijen :') :') :')
Het doet me toch denken dat men niet tevreden is met de eigen status quo, als je meedoet met een loterij en hoopt op een beter financieel leven. Ik hoop dat die 76-jarige man die geen prijs had gewonnen, kerngezond is. Dat is pas een gouden lot uit de loterij :-)
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_217064196
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 19:28 schreef Zorro het volgende:
Het zal al wel gezegd zijn maar ik vind het een belachelijke kutloterij die niet zou moeten mogen.

Staatsloterij bv daar doe je aan mee of niet. Als je meedoet kun je winnen maar als je niet meedoet zul je NOOIT weten of je gewonnen zou hebben. Bij dit wordt je altijd geconfronteerd met "als je nou meegedaan had" waar je niet om hebt gevraagd. Chantage en walgelijke praktijk.

Ik weiger evengoed om daar 1 cent aan uit te geven.
Heel goed.

Heb jij het burgerinitiatief al ondertekend?
https://wegloterij.nl/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_217064570
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2025 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Heel goed.

Heb jij het burgerinitiatief al ondertekend?
https://wegloterij.nl/
Het is niet wegloterij, maar straatloterij. Oh nee, postcodeloterij!
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')