Afgelopen oud&nieuw viel de kanjer in Balkbrug. Van de 4000 inwoners speelde er maar 600 mee. Dat viel mij reuze mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef toe;
Ik ben zo hypocriet om toch mee te doen om dezelfde reden als 99,9% die meedoet met die loterij...
Ben ik dan een van de weinigen die niet meedoet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef toe;
Ik ben zo hypocriet om toch mee te doen om dezelfde reden als 99,9% die meedoet met die loterij...
Het doet me toch denken dat men niet tevreden is met de eigen status quo, als je meedoet met een loterij en hoopt op een beter financieel leven. Ik hoop dat die 76-jarige man die geen prijs had gewonnen, kerngezond is. Dat is pas een gouden lot uit de loterij :-)quote:
Heel goed.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:28 schreef Zorro het volgende:
Het zal al wel gezegd zijn maar ik vind het een belachelijke kutloterij die niet zou moeten mogen.
Staatsloterij bv daar doe je aan mee of niet. Als je meedoet kun je winnen maar als je niet meedoet zul je NOOIT weten of je gewonnen zou hebben. Bij dit wordt je altijd geconfronteerd met "als je nou meegedaan had" waar je niet om hebt gevraagd. Chantage en walgelijke praktijk.
Ik weiger evengoed om daar 1 cent aan uit te geven.
Het is niet wegloterij, maar straatloterij. Oh nee, postcodeloterij!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heel goed.
Heb jij het burgerinitiatief al ondertekend?
https://wegloterij.nl/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |