Graag ook op de NPO.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:04 schreef Dutch_view het volgende:
Het kabinet Schoof kan door met bezuinigen op de sport!
Eebs goed tegen het licht houden of de investeringen wel voldoende opleveren lijkt me inderdaad geen kwaad kunnen. En misschien moet een deel van het budget gewoon prestatieafhankelijk worden.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:04 schreef Dutch_view het volgende:
Het kabinet Schoof kan door met bezuinigen op de sport!
Dat is het alquote:Op zondag 28 juli 2024 22:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Eebs goed tegen het licht houden of de investeringen wel voldoende opleveren lijkt me inderdaad geen kwaad kunnen. En misschien moet een deel van het budget gewoon prestatieafhankelijk worden.
Fiji faalt gruwelijk. Niet eens goud gehaald.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:08 schreef Perrin het volgende:
Zelfs toppers als Moldavië, Tunesië en Fiji hebben al medailles.
Altijd beter dan niks.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Fiji faalt gruwelijk. Niet eens goud gehaald.
Ah, hebben ze exact dezelfde reactie gegeven als in 2021?quote:
Hij wou voor de derde Olympische Spelen op rij uitgeschakeld worden in de 1e ronde.........daarin is hij nu geslaagd.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:30 schreef TLC het volgende:
Ik zag ineens Robin Haase bij tennis, ik dacht dat ie allang gestopt was![]()
Lucky lucky lucky loser loser loser of zoiets. Meedoen omdat je er toch bent voor de dubbel.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:30 schreef TLC het volgende:
Wereldkampioen B-veld zwemmen wint geen medaille, wat verrassendquote:Op zondag 28 juli 2024 17:13 schreef hooibaal het volgende:
Nou, de boogschutters maken het nog maar eens in stijl af.
Dit topic lijkt een beetje een gimmick, maar er is toch echt heel weinig om tevreden over te zijn tot nu toe. Goed, de hockeysters en een paar roeiboten hebben gedaan wat ze moesten doen en de zeilboten doen het soms ook redelijk. Maar voor de rest is het, gezien de kapitalen die we erin geïnvesteerd hebben, toch ronduit pover.
Wereldkampioen estafettezwemmen? Uitgeschakeld in de voorronde.
Tijdrit? We stellen iemand op met een gebroken enkel en zijn daarna verrast dat die er totaal niet aan te pas komt
Boogschieters? De dag leuk gestart, maar zo gauw het over medailles gaat is er niemand meer thuis.
Mountainbike? Steentje geraakt, einde wedstrijd. Toch een soort plankje van vd Poel.
Schermer? Judoka? Stakeborders? Kano? Robin Haase? Eén rondje, en het kan alweer naar huis.
Tot nu toe waren er volgens mij vier medailles ingecalculeerd en er zijn er precies nul gehaald. Ben benieuwd wat TeamNL van plan is te gaan doen om de komende dagen wel te gaan scoren.
quote:Op de tweede 'officiële' dag van de
Olympische Spelen van Parijs eindigden
de Nederlandse handboogschutsters en
mountainbikester Puck Pieterse op de
ondankbare vierde plek.Nederland staat
daardoor nog altijd met lege handen.
De laatste keer dat Nederland na twee
dagen nog ontbrak op de medaillespiegel
was tijdens de Spelen van 1996 in het
Amerikaanse Atlanta.Op de derde dag was
het dan eindelijk raak,met brons voor
zwemster Kirsten Vlieghuis en judoka's
Claudia Zwiers en Mark Huizinga.
In 1988 wist Nederland pas op de vijfde
dag een medaille in de wacht te slepen:
zilver voor de estafettezwemsters op de
4x100 meter vrije slag.
NOS Teletekst
Mijn hemel wat n onzinquote:Op zondag 28 juli 2024 23:56 schreef Perrin het volgende:
Zelfs de zesjescultuur is te ambitieus.
[ afbeelding ]
Wat een randdebiel is dat ook.quote:Op zondag 28 juli 2024 23:30 schreef TLC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |